1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    hey heb die ene geprobeerd die er bij zat en daar lukt het wel mee!!!
    en heb gelkijk open bij nat dus die gezeik heb ik ook niet.

    maar nu ben ik bij dat abonement shit en weet niet wat ik moet kiezen.
    moet ik die redeem prepaid gedoe doen of die van 1 maand gold.

    ik heb als het goed is 1 maand gratis gold
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    welke kun je ook alweer kiezen?
     
  3. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik probeer Xbox Live te installeren.

    Alles werkt, en bij Test Connection geeft hij geen enkele foutmelding. Als ik echter mijn lidmaatschap wil bevestigen, geeft hij aan dat hij niet kan connecten. Als ik "connect to Xbox Live" doe, zegt hij:

    Some profiles could not be singed in to Xbox Live. There may be a network problem or a profile that is not valid. Test your connection or recover your profile from Xbox Live.


    Erg frustrerend, weet iemand waar dit aan ligt?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    e hebt geen geldige live account .. je moet dus een live account aan maken
     
  5. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    profile weg halen van je hdd ... opnieuw je gamertag recoverren
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je een nieuwe profile maken?
     
  8. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo je bent geweldig... Dit heb ik gedaan, daarna initial setup en hij draait nu. Duizendmaal dank!

    Wel weer raar dat ik zo'n vage foutmelding krijg, maar goed.. ik ga even Liven :)
     
  9. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is moet je die maand krijgen als je silver kiest. Ik had iig gold gekozen en kan fluiten naar die maand _0/ Geen zin om moeilijk te doen voor die paar euro
     
  10. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey even een vraagje, als ik op Live wil moet ik me dan eerst registreren om xbox.com?

    Op de site staat: "meld je nu aan voor mijn Xbox!" zo'n gamercard moet je dan maken is dat nodig?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  12. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen lukt het niet omdat ze mijn leeftijd niet toelaten, als ik mijn leeftijd verander van mijn hotmail dan doet ie het nog steeds niet!
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    cookies weg halen ... je moet minimaal18zijn ... maar je kan ook privacy instellen
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    ff ander vraagje: kan je ook een andere gamerpictuer uploaden in je scherm als je dat wilt zonder dat je iets moet uitkiezen wat MS je aanbied ?
     
  15. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee. Alleen Gamerpictures die al op de HDD staan als je hem krijgt, en gamerpictures van xbox live kun je gebruiken.
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    jammur....:mad:
     
  17. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    ff nog een vraagje:

    Toen ik mijn xbox voor het eerst aandeed moest ik een eigen profiel maken, je moest toen een naam invoeren en kon je kiezen uit avatars. Is dat je gamertag of gamecard??

    Want ik snap er niet zo veel van, want ik ben me nu aan het registreren om xbox.com
     
  18. tistochwe

    tistochwe Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg xbox live niet aan de praat.

    Bij de test van de verbinding met xbox live kom mijn verbinding niet door de MTU test.

    Mijn xbox 360 is aangesloten op een Belkin Wireless G router die vervolgens weer is aangesloten op een Alcatel Speedtouch home adsl modem. Van beide heb ik de firmware gecheckt en die is up to date.

    Bij de tips op de xbox staat dat je de Mtu settings van je router moet instellen op minimaal 1364. Die optie kan ik helemaal niet instellen op mijn router bij een PPTP verbinding zoals die staat ingesteld. Dat kan alleen bij een PPoP vebinding, maar met dat type verbinding werkt mijn internet helemaal niet meer.

    Verder kan ik nog melden dat de verbinding van de xbox 360 met mijn mediacenter PC via dezelfde router wel als een zonnetje loopt. Alleen de verbinding met het internet wil dus niet lukken.

    Mijn ISP is trouwens Planet en ik heb een adsl-comfort abbonnement en heb verder nog nooit problemen met de snelheid van mijn internetverbinding gehad.

    Hebben jullie enig idee waar het aan kan liggen? Zou het modem kunnen zijn, dat is een oud beestje uit begin 2002?

    Graag hulp.

    Groet,

    Tistochwe
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    andere router kopen ... of je provider bellen ... als je je mtu niet kan veranderen dan kom je niet op live ... dan is of je provider niet geschikt of je router niet geschikt (haal je router er tussen uit en kijk of je dan wel op live komt)

    Ja het kan ook je modem zijn

    je gamertag is onderdeel van je gamercard (je maakt een gamertag aan en dan krijg je een gamercard) ... als je een gamertag hebt aangemaakt op xbox.com ... moet je deze op je xbox 360 recoverren ... .net password gebruiken + ww
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  20. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus die heb ik nog niet aangemaakt? en dat moet ik dus op de site doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina