1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo,

    3 BELANGRIJKE vragen.

    1)Als je een statische IP moet toekennen aan de pc’s ga ik er van uit dat je het in de XBOX dash menu ook 1 ip adres handmatig moet toewijzen aan de xbox. Klopt dit?

    2)Ik heb een Kobishi router en als ik de poorten 88 en 3074 wil openen lukt alleen die van 3074. Het geeft dan aan dat de public port geen 88 kan zijn in verband met gateway. Weet jij hier iets van?

    :cool:Tot nu toe heb ik 1 keer ip adressen toegewezen aan alle pc’s in huis plus xbox. Poort 3074 had ik geopend en tijdens test xbox-live netwerk gaf di eaan dat NAT open is. Na het opnieuw opstarten werkte geen internet meer en gaf hij aan Gateway is offline. Weet jij hier iets van?

    Alvast bedankt
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wel verstandig en moet alleen als je geen dynamische ips toe staat in je netwerk

    Kobishi routers geven problemen met Live. Als Live werkt heb je geluk .. werkt het niet dan moet je uitkijken naar een betere router


    Hier weet ik niets van. maar als je een Kobishi router hebt verbaasd het me niets ... het kan ook zijn dat jouw modem ook een router is en elkaar in de weg zit .. ik heb dus meer info nodig
     
  3. basovich

    basovich Guest

    bij mij staat de NAT verbinding op 'strict' erg kut dus :confused:..wie mij kan helpen EMAIL!!
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ga naar pagina 1 en kopier het lijste en vul dit in .. zonder info kan ik je niet helpen
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Anyone? Ik heb het nou in twee threads gevraagd en ik wordt ik beide genegeerd :'-(
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Jongens ik heb een vraagje, mijn vriend heeft dus sinds kort een xbox360 en speelt ook op xbox live alleen het probleem is , is dat wanneer hij Halo 2 op zijn 360 wil spelen dat ie dan niet wil connecten of zoiets. Hij heeft hiervoor niet xbox live gehad op zijn xbox dus dit is zijn eerste keer op xbox live op de xbox360
     
  7. B*u*LL*e*T

    B*u*LL*e*T Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    srry ik kan je helaas niet helpen maar ik heb ook een vraagie. Ik heb een modem met maar 1 ingang. daar zit dus kabeltje van pc internet in. Ik heb ook een 360 met zon kabel en live erop. Ik moet dus de hele tijd als ik wil pcinternetten kabeltje in uit in uit enz hele tijd wisselen met die van xbox. Live werkt hiermee wel gewoon goed maar al mij pc spellen via internet doen het niet meer en msn is hem ook geflipt. ??? WAT MOET ik doen. Mss is het slecht dat ik hele tijd kabel wissel in modem. Weet iemand een oplossing of kan iemand mij vertellen of het slecht voor apparatuur is wat ik doe?_O_ _O_ _O_
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg het al eerder ::::::

    is het mogelijk om de arcade game hexic hd die standaard op je xbox 360 zit, terug te krijgen als je die hebt verwijdert???
     
  9. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja
     
  10. B*u*LL*e*T

    B*u*LL*e*T Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    srry ik kan je helaas niet helpen maar ik heb ook een vraagie. Ik heb een modem met maar 1 ingang. daar zit dus kabeltje van pc internet in. Ik heb ook een 360 met zon kabel en live erop. Ik moet dus de hele tijd als ik wil pcinternetten kabeltje in uit in uit enz hele tijd wisselen met die van xbox. Live werkt hiermee wel gewoon goed maar al mij pc spellen via internet doen het niet meer en msn is hem ook geflipt. ??? WAT MOET ik doen. Mss is het slecht dat ik hele tijd kabel wissel in modem. Weet iemand een oplossing of kan iemand mij vertellen of het slecht voor apparatuur is wat ik doe? _O_ :'-(
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (misschien een domme :+) een vraag...

    Ik ben nu gebruik aan het maken van die ene maand gratis Live op de 360 en ik wil daarna m'n account verlengen met 12 maanden.

    Hoe verleng je dat? :D

    Het is toch dat gewoon zo'n ding in de winkel koopt voor €60, daar staat een nummer op, dan ga je naar "Recover Profile" en type je daar dat nummer in... toch?

    Iig, kan iemand me dat eventjes uitleggen?
    Alvast bedankt! :)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    volgens mij kan je de code invullen bij account management
     
  13. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over het verlengen van je Xbox Live account, namelijk bij het invullen van je creditcard gegevens. Alles gaat goed totdat ik bij het stukje kom van adres, city, state, zip postal code. Want ik kan een state invullen maar dat is alleen amerika. en bij de postcode kan ik geen letters invullen:confused: Iemand een idee misschien?

    Edit> Bij mijn Microsoft billing and account managemant staat ook: "Country/Region: United States" waarschijnlijk ligt het daaraan maar ik weet niet waar ik dat kan veranderen.
    Ik weet nu dus wat het probleem is maar weet iemand waar ik dus dat kan veranderen?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  14. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    even naar je settings tab, en daar je LOCALE instellen op Hollander....(Nederland)

    of je kiest de onderste, run intial setup... en dan kan je alles weer opnieuw instellen..
     
  15. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nergens die settings tab staan of "run initial setup". Zou je misschien een complete uitleg willen geven?O-)
    Bij voorbaat dank.
     
  16. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar je xbox360 dashboard gaan.

    dan 3 keer tegen je joystick naar rechts drukken.

    Dan kom je in het system TAB blad.

    daar staan diverse console settings als het goed is staan Locale en Initial setup daar ook tussen.
     
  17. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Is misschien al beantwoord maar kon het niet vinden...

    Ik heb nog Live van de Xbox tot mei lopen, vandaag ga ik opzoek naar een 360. Heb op Xbox.com al mijn NET ding aan me Gamertag gekoppeld, dit kan ik nu op de 360 invoeren en er gebruiken van maken...
    Maar, hoe zit het dan met de maand gratis live?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De maand gratis (trial) krijg je alleen met een silver account en alleen als je een premium hebt. Als je straks wilt inloggen op xbox live .. moet je je account recoverren. Je hoeft dan alleen met je email adres en password in te loggen ... je kan daarna aan de slag! Je live account blijft dan gewoon geldig tot mei .. daarna moet je hem verlengen .. of dit account word een silver account .. je kan daarna dus gebruik maken van 1 maand live
     
  19. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat bedoel ik niet, want op mijn net passport staat bij de personal information United states wat ik dus niet kan veranderen maar de rest allemaal wel zoals state enz. omdat er bij country region united state staat kan ik op xbox live als ik een cc wil toevoegen ook alleen maar kiezen uit verschillende states en dat werkt niet met mijn postcode.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ga naar je msn account en pas de settings daar aan ... dus verander de setting naar Nederland .. of maak je account aan op xbox.com en recover dan je account
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina