1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Die maand Live die je krijgt bij je Premium pakket, hoe kun je die activeren? Als ik Xbox Live wil activeren dan kan ik kiezen uit verschillende abonnementen waarvoor je moet betalen, maar ik zie nergens hoe je die maand gratis kan activeren. Misschien is deze vraag al eerder behandeld in dit topic, maar ik heb geen zin om 55 pagina's te doorzoeken en ik kan het antwoord verder ook niet vinden op dit forum.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aha, dan heb je in ieder geval een netwerk naam opgegeven. Heeft de adapter nu wel een ip-adres gekregen van de router? Wat voor`n kleur heeft het lampje op de wireless adapter?
     
  3. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    bij IP heb ik automatic gedaan, maar hij deed niks dus daarna heb ik manual gedaan, ik heb nu IP settings, IP Adress, Subnet Mark en gateway ingevoerd.

    het lampje heeft een rode kleur
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu een draadloze router, maar 360 aangesloten aan pc met kabel.
    Bij de test op de 360 staat bij mij ook bij NAT 'moderate'.
    Ik weet alleen niet welke poorten ik moet open zetten, of wat ik ook moet doen. (geen verstand van) Mijn router staat niet in de lijst op http://www.portforward.com/routers.htm
    (Belkin Pre-N)
    Xbox live werkt wel, maar Windows media center edition 2005 vindt ie vreemd genoeg niet meer na de installatie van de router. Dinsdag komt trouwens als het goed is een wireless netwerk adapter voor de 360, misschien moet ik daar op wachten voor ik instellingen ga veranderen. Kan iemand helpen?

    Edit: Laatmaar :D. Hij doet het al. Poorten geaccepteerd via mcafee firewall.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  5. stevenbool

    stevenbool Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik heb al een GAME gespeeld, en ook live, en nog laat ie nix zien. en ik las op een ander forum dat iemand hetzelfde probleem had, en toen zei ie: bij privacy settings kan je dat veranderen, maar waar staan de privacy settings?
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2005
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    weet het echt niemand, hoe je het arcade game hexic hd kan terugkrijgen??? op xbox marketplace staat die ook niet.. weet het echt niemand??
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan hexic niet terug krijgen .. als je het een maal hebt gewist dan ben je hem kwijt
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, das balen dan
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraag over mijn gamercard. Ik wist niet goed waar ik hem moest posten, maar het past niet echt in de gamertag thread. Dat topic is niet echt voor vragen dus post ik het hier maar.

    Het is geen erg dringende vraag, maar op http://live.xbox.com/member/Myrmidon NL staat op één of andere vage manier dat ik uit Spanje kom. Ik heb al best veel gezocht, zowel op mijn 360 als op de PC, maar ik zie nergens iets waar ik het kan veranderen. :confused: Weet iemand dit toevallig?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Helpdesk bellen ... mogelijk kunnen zij je country instellingen recht zetten ... je hebt mogelijk bij de setup spanje gekozen als land
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ff niet op zitten letten waarschijnlijk. Ik vind het wel raar dat je het zelf niet recht kunt zetten, marja. Bedankt voor je antwoord. :)
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kunt het doen door naar de blade settings te gaan daar kun je het ergens in stellen weet het zeker !
     
  13. stevenbool

    stevenbool Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, ik heb een vraag

    Ik heb pes5 ( xbox ) en die wil ik ''live'' spelen op mijn 360. Maar dit lukt niet. Als ik danlive wil spelen, en hij gaat connecten, rkijg ik binnen twee seconden een bericht van: Xbox live has an inportant messase for you, press a to read the message, als ik dat doe, kom ik in het schermpje tercht met de abbonnementen.

    Maar met mijn abbonement ( 1 maand gratis bij premium pakket ) is nix mis, hij verloopt pas ergens in Januarie.

    MAar dit bericht ktijg ik dus telkens.En telkens als ik dan terug keer naar het hoofdscherm ( van xbox zelf ) staat er dat ik niet aangemeld ben, en dan meld ik me aan, start weer pes5 op, gaa weer proberen te connecten, en krijg weer datzelfde bericht.

    Heeft iemand dit ook weleens gehad en/of weet iemand wat ik doen moet?

    alvast bedankt!
     
  14. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zelfde probleem maar dan met halo 2
     
  15. stevenbool

    stevenbool Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    tis al gelukt:D, je moet wat veranderen bij family settings
     
  16. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik een xbox live pakket koop (12 maanden), krijg ik dan nog marketplace punten erbij ? Ik hoorde dat je er misschien wat bij kreeg. En heeft iemand al wat gehoord over een live actie (game + live) ?
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je een starterskit voor de originele Xbox? Nee dan niet.
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee voor de 360.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als het goed is, zou je er 200 van die Marketplace Points bij moeten krijgen.
     
  20. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    mmm, 200 maar. Ik hoopde dat ik Geometry Wars Retro Evolved zou kunnen kopen. Maar die kost 400.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina