1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazzyb0y

    Jazzyb0y Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geprobeerd en het is gelukt maar als ik hem nu opnieuw opstart pakt hij hem weer niet :confused:
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Met een modem moet je elke keer je modem aan en uit zetten ook moet je pc uit staan
     
  3. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    WPA beveiling heb ik ingesteld, maar het heeft niet geholpen, ik krijg nog steeds hetzelfde probleem!|:-
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan opeens niet meer online spelen, mij Xbox Live verloopt morgen pas (01/2006) maar waarom kan ik dan nu niet meer op Live?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je account gaat in wanneer je hem hebt aangemaakt
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag hoor, kan nu gewoon weer online spelen, zonder dat hij zit zeuren dat mijn Xbox Live is verlopen.
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is iinderdaad raar. Weet je zeker dat je Xbox Live Gold abonoment afgelopen is?
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat 01/2006
     
  9. Boulogneboy

    Boulogneboy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Morgen krijg ik mijn Xbox 360 terug van reperatie wss.
    Ik zou graag nu ook op LIVE willen gaan.
    Maar ik zou graag alvast willen weten wat ik moet doen want ik heb een ROUTER namelijk de sitecom 202V5 .
    Aub help :)

    Groetjes 360-lover
     
  10. Enzymelive

    Enzymelive Just Play The Game

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag

    Ik gebruik ICS om met mijn xbox 360 op live te kunnen komen. Alles wertke lekker geen lag, heb wanadoo family 6.1 mbit. overigens gebruik ik gewoon een recht toe recht aan kabel. De modem die ik gerbuik is alacatel speedtouch 330. Ik had geen problemen tot dat mijn pa gister een vpn clietn op onze pc heeft geinstalleerd waardoor hij vanaf thuis op het werk kan inloggen. Die client heeft nu een nieuwe ethernet adapter geinstalleerd buiten de 2 die al aanwezig waren. Lan-verbinding 3 ons internet die gedeeld is. en de Lan-verbinding waaraan mijn xbox gekoppeld zit. Als ik nu de test doorloop krijg ik een foutmelding dat mijn MTU verkeert is en dat die minimaal op 1364 moet staan om live te kunnen gebruiken.

    Wat moet ik nu instellen en waar, om alles weer werkende te krijgen? want eerst werkte het wel met de zelfde instellingen.
     
  11. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meerdere accounts op mn xbox 360 één van mn broertje en één van mij. Nou hebben we xbox live 12 maanden gekocht en de prepaid code op zijn account ingevuld nou staat er bij hem 12 maanden en bij mijn account nog steeds 1 month free trial is het mogelijk dat ik nu ook die 12 maanden krijg of moet ik nu ook 12 maanden xbox live kopen? Dat zou ik heel raar vinden aangezien het dezelfde xbox360 console is.
     
  12. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Die 12 maanden is voor één gamertag. Dat gaat dus niet per console! Wat wel mogelijk is (geloof ik) om op jouw account ook dezelfde gamertag te 'plaatsen'.
     
  13. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik kan wel nog een live pakket kopen voor mn eigen account?
     
  14. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    als 't goed is wel :)
     
  15. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen loopt mijn Gold trial af, maar ik heb ff niet genoeg geld om een jaarabonnement te kopen (net nieuwe TV gekocht). Wordt mijn account incl. gamertag dan omgezet in Silver en kan ik dan als ik weer geld heb een Gold abonnement kopen en die code van dat kaartje invoeren dat ik dan weer Gold heb? Of moet ik dan weer opnieuw een gamertag maken enz?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja gaat naar silver
     
  17. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, das mooi. Thanx voor het antwoord!
     
  18. Enzymelive

    Enzymelive Just Play The Game

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag

    Ik gebruik ICS om met mijn xbox 360 op live te kunnen komen. Alles wertke lekker geen lag, heb wanadoo family 6.1 mbit. overigens gebruik ik gewoon een recht toe recht aan kabel. De modem die ik gerbuik is alacatel speedtouch 330. Ik had geen problemen tot dat mijn pa gister een vpn clietn op onze pc heeft geinstalleerd waardoor hij vanaf thuis op het werk kan inloggen. Die client heeft nu een nieuwe ethernet adapter geinstalleerd buiten de 2 die al aanwezig waren. Lan-verbinding 3 ons internet die gedeeld is. en de Lan-verbinding waaraan mijn xbox gekoppeld zit. Als ik nu de test doorloop krijg ik een foutmelding dat mijn MTU verkeert is en dat die minimaal op 1364 moet staan om live te kunnen gebruiken.

    Wat moet ik nu instellen en waar, om alles weer werkende te krijgen? want eerst werkte het wel met de zelfde instellingen.
     
  19. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag.

    Bij pdz als ik op live klik komt er steeds te staan lost connection to the match hoe kan dit?

    bij cod2 helemaal geen last
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geen idee beide geven jullie erg weinig info ... kunnen jullie het vragenlijstje van pagina 1 post 1 invullen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina