1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0

    Hier heb ik ook last van, maar ik heb PDZ verkocht dus nu niet meer....:p
     
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    telkens als ik een potje op live ga doen gaat hij eerst zoeken en dan wil die gaan connecten. maar daarna komt er steeds te staan lost connection to the match.
     
  3. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welk spel heb je het? PDZ?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zit het met die rankings en shit, ik las net op insidegamer dat die allemaal verdwenen zijn.
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Op PDZ waren ze weg maar zijn ze weer terug heb ik begrepen. Dit zal bij andere spellen dan ook wel weer terug zijn.
     
  6. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb nu mijn nieuwe router aangesloten een Belkin Pre-n.
    Nu zegt hij bij de xbl test dat er een probleem is met mijn mtu.
    Weet iemand hoe ik dit moet verhelpen?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff toxic kan je niet helpen damn.sorry:)

    Mensen die bij PDZ uit de match worden gegooit. Dan heb je gewoon ff last van je internet verbinding. Of de match is net vol en iemand is net sneller eringegaan dan jij. Maar aangezien het vaak voorkomt. Denk ik dat je last heb van traag internet. Ik heb het zelf maar heel weinig gehad. Maar na 2 of 3 keer proberen lukt het wel.

    Wat ook kan (denk ik) is dat de internetverbinding van de host van het potje waar je inwilt te matig is.

    Nog oplossing: misschien is je verbinding te beveiligt.

    Zelf heb ik ook een vraag:mad:volgens mij zit ik goed hier) ik wilde vandaag me account verlengen. Met een jaar maar hij doet t niet. Of hij zegt dat ik een nieuwe aan moet maken. Maar ik wil graag me oude houden namelijk:
    o w n e r bb NL. Dan moet je je account recoveren ofso? TOen ik iets probeerde vulde ik o w n e r bb NL in maar paste de L niet meer.
    Naja kan vandaag nog spelen mr morgen niet meer hulp plz.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je account word gewoon omgezet in silver ... dus je hoeft niets te recoverren

    je moet hem verlengen bij account management en dan redeem prepaid card
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    ow... Maar zou het kunnen zijn dat je inder leestekens kan gebruiken ineens. Want me gamertag is o w n e r bb NL (nl in hoofletters) mre ik kom dan een L tekort zeg maar.

    DUs ik moet wel me gamertagnaam opnieuw typen dat wel> het is niet alleen die code intikken??
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je account is toch niet verdwenen op je xbox 360 ... dankan je naar account management gaan als je op de guide button drukt :)
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    He maar als ik dat doe: redeem ofsowiets dan meot ik me gamertag invullen.??? Ik probeer t wel ff. Mr dan heb ik wel me internetkabel nodig:mad:

    Krijg er later pas 2
     
  12. warchild

    warchild Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo ik heb ook een vraag_O_ .
    Please
    Ik heb adsl Comfort van Planet.
    En met een andere router deedt hij het wel:confused:.
    Toxic is mijn broertje :9.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    check de handleiding van je router ... lukt het niet met deze router zou ik de andere router gaan gebruiken of deze omwisselen voor een ander merk... side note: Belkin is een van de betere merken... dus moet het eigenlijk wel lukken ...
     
  14. renarj

    renarj Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou lekker dan, ik had een 3 maanden live gold prepaid card gekocht bij de mediamarkt vorige week, werkt die kaart niet. Microsoft gebeld ze zijn er van de op de hoogte echter kunnen ze er nu niets aan doen. Helemaal balen nu gisteren mijn gold verlopen is zit ik nu zonder xbox live gold.

    Belde ik net op wanneer ze weten of het gefixt is kunnen ze geen antwoord geven. Ik durf nu niets eens meer een nieuwe prepaid card te kopen. Werd trouwens vet onbeschoft te woord gestaan door die dude achter de telefoon.

    Hoop echt dat ze er snel wat aan gaan doen want ik wil weer online pgr3 spelen :mad:

    iemand dit probleem ook gehad en een andere oplossing gekregen of gehoord?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik heb nog nooit van het probleem gehoord .. wat voor foutmelding krijg je?
     
  16. renarj

    renarj Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de code invalid is, vorige week had ik al gebeld en ze chekten de code hij was valid en niet in gebruik. Bleek dat hij niet op de server stond ofzo was heel vaag.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou nog een keer bellen .. vragen of het probleem verholpen is .. of dat ze je een andere kaart kunnen bieden .. tevens moet je verwijzen naar je oude call ... en kan je vragen of ze deze willen escaleren ...
     
  18. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox 360 sinds de release alles werkt prima, alleen heb ik nu ongeveer 6x gehad dat ik niet op live kom, omdat mijn mtu te laag staat. Ik heb het forum doorgezocht naar hoe dit moet maar kan het nergens echt vinden. Mijn 360 is aangesloten via een hub (Unex- Nex hub HA050 - 5port 10Mbps Hub) en daar achter een router ( Alcatel - Speed touch HOME). Mijn internet verbinding is adsl basic van xs4all (6000 down/ 768 up) dat moet voldoende zijn. Weet iemand hoe ik mijn mtu kan verhogen naar 1400, want ik kan nergens de instellingen van mijn router bekijken.
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    @ renarj
    Ik zou iderdaad gewoon nog eens bellen en zeggen dat dit geen service is en dat je gewoon eist dat het verholpen wordt. Soms moet je gewoon een beetje opdringen om ze duidelijk te maken dat het kut voor jou is, anders zou het nog wel ff kunnen duren. suc6 ;)
     
  20. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net geprobeerd op live te komen via een directe verbinding. ik heb een ericsson usb modum. heb de usb ingang in mijn 360 gestopt. nu zegt hij bij de test dat de network adapter disconnected is:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina