Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: het zou kunnen dat de xbox de usb modem niet ondersteunt. Dan zul je toch de UTP kabel achterin de 360 moeten stoppen
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een USB modem werkt niet op een xbox 360 .. je hebt of een ethernet modem nodig .. of je moet gaan werken met ICS (Internet delen)
     
  3. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    balen, was van zowiezo van plan om een router aan te schaffen. zag dit als een tijdelijke oplossing. nog ff wachten dus:'-(
     
  4. Enzymelive

    Enzymelive Just Play The Game

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    @lunachris

    Je kan alleen een rechtstreekse verbinding maken als je een ethernet modem gebruikt net wat Fardo zegt. Als je een usb modem gebruikt gebruik dan ICS en een gewonen straight through kabel en geen crossover.. altans bij werkt het met een gewonen UTP kabel.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan de kabel die je bij je premium heb gekregen in je modem stoppen ... en dan kijken of de directe verbinding wel werkt .. wel de stappen volgen die ik in de begin post heb gepost volgen ;)
     
  6. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, weet jij wat mijn probleem is?? ik kan nog steeds niet draadloos connecten...:mad:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben bang dat de US Robotics niet compatible is ... misschien moet je toch weer contact op nemen met de service desk :eek:
     
  8. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    die kabel die ik bij mijn premium pakket heb gekregen past niet in mijn modum. een andere oplossing is dus een utp kabel en die is gewoon bij een computer winkel te halen?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als die niet in jouw modem past .. dan kan je alleen ICS (internet delen) gaan gebruiken ... je moet dan de kabel van de xbox 360 in de netwerk kaart van je pc stoppen en dan de internet verbinding van je modem gaan delen
     
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen vraag, maar wel een leuk weetje: ondertussen heeft 91% van alle 360 bezitters zijn gamercard geactiveerd, waarvan 75% first time user is. Ofwel op dit moment zijn bijna 70% van alle Xbox 360 bezitters first time user.

    Ik weet nog niet de exacte verhoudingen, maar nog maar heel even en er zijn nu al meer Xbox 360's online dan Xbox versie 1. Binnen een maand na lancering dus.

    (Over statistieken gesproken: Xbox Magazine geeft aan dat 1 op de 3 Xbox 360's aan een HDTV hangt, ook vele malen meer dan we verwacht hadden)
     
  11. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    een router werkt dan ook niet?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee daar heb je een utp modem voor nodig
     
  13. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niks vinden in mijn router boekje of in de setup wat betreft mtu.
    Ik ga morgen ff bellen naar planet en naar belkin in de hoop dat ik iets verkeerd heb gedaan.
    Alleen als ik een ander connection type zou nemen zou ik de mtu aan kunnen passen maar die andere connectiontypes werken verder allemaal niet met mijn internet:mad:.
    Wish Me Luck.
     
  14. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ben net ff online geweest met live alleen ik heb erg veel last van lagg... wat kan ik er aan doen?
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb even een vraagje.

    Wij hebben thuis 2 360's (met dus 2 verschillende gamertags) en we hebben een abbonement van xbox live van een jaar. Dit abbonement kunnen we toch niet gebruiken voor beide tags?
    Want een abbonement is toch gekoppeld aan een gamertag, en dus zullen we 2 abbonementen moet kopen?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    meer info geven ... ik weet nu niets .. gebruik het formulier van post 1 pagina 1

    1 xbox Live abbo per gamertag

    dus je hebt twee xbox live abbo's nodig als je beide op live wilt spelen
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  17. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dan eerst een utp modem kopen. en dan kan ik daar een router op aan sluiten? hoe zit dat dan met het internet abonnement dat ik heb, kan je gewoon zo van modem veranderen? (ben een echte noob met dit soort dingen:9 )
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hangt van je provider af ... ik zou je provider vragen of ze een utp modem/router kunnen leveren
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    @toxic squirrel wish you luck:)

    @fardo: ik weet niet wat ik moeilijk deed maar ik wachte op een bevestiging denk ik maar die krijg je niet. Je hoeft dus alleen maar die code in te vullen en dan klaar.
    Maargoed je krijgt geen bevestiging met je account is nu verlengt met 12 maanden ofziets. Maarjah...
     
  20. Enzymelive

    Enzymelive Just Play The Game

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je een bevestiging krijgt zit nog in mijn gratis maand GOLD periode, ook niet op je e-mail ik kreeg wel een bevestiging dat ik mijn gratis maand geactiveerd had
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina