1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kunt alleen 360 controllers gebruiken.

    Ik heb ook een vraag, kun je een trail kaart van de xbox gebruiken op de xbox360?
    En kan je PES5 online spelen: iemand met 360 <> iemand met normale xbox?
     
  2. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ok , bedankt voor het (vervelende :mad: ) antwoord .
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee die kan je niet gebruiken ... Oude trial Kaarten en oude xbox live jaar kaarten kunnen alleen gebruikt worden met de oude xbox

    en ja je kan pes 5 voor de xbox op de xbox 360 tegen iemand spelen met een normale xbox
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee dat is mooi! Nu alleen ff de creditcard van me ouders jatten, anders moet ik naar de winkel voor een code...:p
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan die alleen invoeren op je oude xbox .... word wel een wat lasterige klus als je nog geen gamertag had aangemaakt op je oude xbox
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    er is op xbox marketplace een demo van fight night round 3!!! Ik las het net, sffs ga ik hem downloaden,maar zou het de xbox 360 versie zijn?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op marketplace kan je alleen maar xbox 360 downloaden ;) .. het is immers een xbox 360 ;)
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Owja, dom van me:D,maar wel heavy shit dat je nu al fight night round 3 kunt dowloaden!!!!!!!!!whoooohoooow!
     
  9. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe sluit je zon crosskabel dan aan? ergens achter in je pc of echt op de netwerk kaart? (weet niet eens zker of ik wel een netwerk kaart heb)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ja op je netwerk kaart .. gewoon achter je pc kijken of aan iemand vragen die verstand heeft van pc's ... Ik raad jou toch een router aan ...want als je al niet weet waar je de cross cable in moet doen ... dan ben ik bang dat je ICS helemaal niet aan de praat gaat krijgen
     
  11. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ok, ja ik weet er echt heel weinig van af:p. dan toch maar mijn provider bellen voor zon getaway. bedankt voor alle info fardo_O_
     
  12. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP!

    Mensen, ik heb een groot probleem

    Ik heb Xboxlive nu al langer dan 1 jaar... dat betekent dus dat ik eigenlijk al 120 euro heb betaalt.
    Kreeg ik op 25 december een mail dat dit niet het geval is... dat het onmogelijk was geld af te schrijven van de opgegeven creditcard, hoe dit kan? houd ik liever voor mezelf.. ik zeg alleen dat het temaken heeft met de relatie tussen mijn gescheiden ouders.
    Back to the point; ik las deze mail op 27 december en ik dacht shit hoe ga ik dit oplossen?? ik kon geen andere cc opgeven dus ik had alleen de keuze om een Pre-paid card te kopen en mn account op te warderen en dat het probleem zo verholpen was. Ik heb er gelijk 1 gehaald en geprobeerd mijn account op te warderen... alleen lukt dit niet! er staat dan dat er geen informatie kan worden gewonnen van de Xbox live service ( terwijl ik nu wel nog gewoon online kan gamen.
    Het probleem dus: Ik moet schuld aflossen aan Microsoft en ik heb een ongebruikte 12 maanden Pre-paid card.
    Wat moet ik nu doen ?! :'-(

    Ik heb tot nu toe een mail gestuurd naar de Xbox Support.. maar nog geen antwoord gekregen, de mail is verstuurd op 28 december.. en ik kreeg gister gewoon weer een bericht dat ik mijn betalingen moest bijwerken.

    Ik heb ook een mail gestuurd naar MrX a.k.a. Paul van het Xbox Team.. maar die heb ik ook pas verstuurd dus ik hoop dat ik daar antwoord op zal krijgen.

    Verder kan ik niets doen.. ik beschik namelijk niet over een vaste telefoon ( die je nodig hebt om de klantenservice te bellen) want we werken hier allemaal met mobiele telefoon.

    Weet een van jullie misschien wat ik nog kan doen ?
     
  13. Enzymelive

    Enzymelive Just Play The Game

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    effe vraagje tussendoor.. hoeveel mensen moeten jou als prefer player aangeven voordat je reputatie een ster of gedeelte van een ster erbij krijgt?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is onbekend ... een groot aantal volgens mij ...
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zoveel, je bent al snel een 5 sterren speler... mits je je misdraagt
    met niet zoveel zijn het denk ik 4 of 5 meningen voor 1 ster
     
  16. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik snap niet echt wat je bedoelt, je kunt toch gewoon je live gold verlengen met een creditcard, of in de winkel een prepaidkaart kopen? Ik had eerst die gratis maand xbox live, die is afgelopen, heb nu dus zilver, en wil weer gold.

    Nog een vraagje, ik kan nergens vinden waar ik een ander thema kan instellen.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De xbox trial kaarten (waar de vraag steller het over had) ... kan alleen op een oude xbox gebruikt worden

    O wacht je hebt het over de xbox 360 en je wilt een abo kopen .. dat kan inderdaad met een credit card
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  18. Enzymelive

    Enzymelive Just Play The Game

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, de mensen waarmee je gespeelt hebt komen bij players te staan in het rijtje van message en friends.. uhh, die mensen kna je dan een feedback geven.. maar als ik deze mensen een feedback heb gegeven blijven ze daar bij staan maar sommigen die zijn al wel weg betekent dat de mensen die daar staan jou ook nog een feedback moeten geven?
     
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Grote X-knop ( guide knop ) --> Personal settings ---> themes...
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die daar staan zijn gewoon de mensen waar je kort-geleden mee hebt gespeeld... na een tijdje gaan ze weg omdat het dan al een langer tijd geleden is geweest... en je hebt met nieuwe spelers gespeeld..

    Wat dikgedrukt is is dus niet waar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina