Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier ook antwoord op?

2. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest de e-mail adress van mijn ouders geven dus ik gaf die van mijn broer (hij is 19). In het begin kon ik on live bijna helemaal niks omdat alles blocked was en toen ging ik allles allowed zetten met de email adress van mijn broer.

3. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een L!ve probleem ik word tijdens online gamen afgemeld!en dan moet ik naar het dashboard om weer aan te melden net weer kan iemand helpen!?

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, maar eigenlijk kun je dus zelf ook wel een nieuw emailadres aanmaken en de leeftijd op 18 of hoger zetten? Natuurlijk is dat wel een beetje bedrog maar ik ga echt niet mijn broers emailadres gebruiken. :p

5. Enzymelive

Enzymelive Just Play The Game

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je eigen email-adres gewoon op een leeftijd van 18 jaar of hoger zetten.. dan moet je alle cookies verwijderen.. en dan een gamertag aanmaken met je email die je het aangepast

6. Enzymelive

Leuk Bevonden:
    0
    VOOR ALLE MENSEN MET HET PROBLEEM ROND MTU/SETTINGS

Ik had hetzelfde probleem maar heb samen met een paar anderen een oplossing gevonden die voor mij heeft geholpen.

1. Klik op START
    2. klik nu op uitvoeren.
    3. typ regedit en geef een ENTER
    4. klik op het plusje voor HKEY_LOCAL_MACHINE
    5. klik op het plusje voor SYSTEM
    6. klik op het plusje voor CurrentControlSet
    7. klik op het plusje voor Services
    8. klik op het plusje voor Tcpip
    9. klik op het plusje voor Parameters
    10. klik op het plusje voor Interfaces

In het rijtje wat nu verschijnt staan al je Ethernet adapters die op je computer geinstalleerd zijn. Zoek nu je Adapter op waarmee jou xbox live is verbonden en klik erop. Nu zie je rechts een aantal waardes staan. Zoek de naam MTU op en dubbelklik erop. Om op Xbox LIVE te komen moet deze waarde minimaal op 1364 staan. Is dit niet het geval verander het dan in een waarde die hoger ligt als deze. Kijk in het rijtje hieronder welke aanbevolen worden bij een bepaald type verbinding:

Dial-up Connecties >> 576
    PPPoE Breedband Connecties >> 1492
    Ethernet, DSL en Kabel Breedband Connecties >> 1500

Als je de nieuwe waarde hebt ingesteld start je computer opnieuw op en je MTU waarde is aangepast. Als je nu nog steeds dezelfde fout krijgt ga dan elke adapter af geef bij elke adapter waar MTU word aangegeven dezelfde waarde als die je hebt ingesteld bij je verbindingsadapter met je Xbox 360.

Staat er nu nergens MTU?? Maak dan zelf een nieuwe waarde aan door in het veld van de betreffende adapter te gaan staan en dan RECHTERMUISKNOP te drukken nieuw en dan REG_DWORD. Geef hem de naam "MTU" met hoofdletters en zonder de aanhalingstekens natuurlijk en geef de hem de aanbevolen waarde kijk in het rijtje hierboven.

Gebruik je een router??

Kijk in de handleiding van je router hoe je de MTU settings aanpast of download een programma hiervoor (staat allemaal in de handleiding) zoniet kijk dan of je router in het register erbij staat door het boven staande lijstje te volgen.

SUCCES (a)

7. Enzymelive

Leuk Bevonden:
    0
    Zie mijn uitleg op pagina 68

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel. _0/

<<< :D

Gelijk al drie sterren, nog niet één spel online gespeeld. Ze zijn wel gul bij Microsoft. :p

Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  9. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ,
    ik heb even een vraagje over cod 2.
    als je online ranked speelt... waar kan je dan is hemels naam je rank zien :confused::confused:

10. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Enzymelive, ik heb alles gedaan en nu maar kijken of ik die foutmelding nooit meer krijg.

Ik heb nog een ander vraagje, mijn live abbonoment verloopt in maart. Normaal verlengt hij zich altijd, maar ik wil nu een andere gamertag. Kan ik een andere gamertag nemen wanneer mijn abbonoment is verlopen op het profiel waar mijn dan verlopen tag opzat, zodat ik mijn achievements nog behoud en eventueel mijn friendslist. Ik snap ook dat je ook nu je naam kan weizigen maar dat kost me dan weer 10 euro.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat werkt alleen als je ics gebruikt ... en alleen als het niet modem/router gebonden is

je kan een nieuw abbo nemen met een nieuwe gamertag... je begint dan wel op 0 .. geen reputatie en geen achievements

als je je achievement wilt behouden ... dan moet je je naam veranderen voor 800 MP of je houd je huidige gamertag

dus je antwoord is nee... je kan geen andere gamertag nemen met je huidige profiel als je je achievements wilt behouen (dus je moet 800 MP betalen om je tag te veranderen_

Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  12. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    hellup !!
    als ik online ga bij cod2 dan kan ik niet meer praten door me headset:confused::confused: enige idee hoe dit kan? ik kan wel ontvangen maar niet meer praten:confused::confused:

13. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je mute-knopje omschakelen? :+

ik heb nooit dit probleem gehad met COD.. alleen soms als ik een game join die al gaande is ... dat ik niemand kan horen... en als ik normaal een game join vanaf het begin... is het niet...

is het bij jou alleen met COD of ook nog andere spellen?

miss is je mic gewoon stuk :{

14. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee de mic is niet kapot kan nog wel gewoon text messages sturen :)
    maar moet mute aan of uit stan dan?:eek: }:] O-)

15. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uit.. en je mic is niet kapot... omdat je nog tekst messages kan versturen? die vat ik niet? bedoel je niet...''hij is niet kapot omdat ik nog gewoon voice-maesages kan sturen'' ?

komt dit probleem ALTIJD voor of alleen af en toe?

edit: uit is dat het knopje naar rechts wijst:p

16. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euh ja srry:p ik bedoel voice-messages:)
    en dit probleem heb ik sinds vanavond vanmiddag deed ie het nog gewoon goed..

17. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm weird... ik denk niet dat je iets verkeerd doet ofzow... misschien houdt het morgen weer op .. weet ik veel :D ik kan je niet helpen

18. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    hij doet het weer pff... :):D:D
    Bedankt Occisor

19. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehhh ..... kheb niets gedaan.... maar... deed het graag hoor :cool:

20. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand iets over hoe het zit met de ranks bij cod2?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina