1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kijk bij account management
     
  2. GM360

    GM360 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Casema
    Kabel
    2000/256

    Motorola Surfboard
    Wireless network adapter
    Windows firewall + router firewall

    US Robotics 5462
    Draadloos

    Lag in COD2, alles onder test xbox live connection ok/open, maar volgende foutmelding:

    W 0000 0021
    X 0000 F001
    Y 20A8 4840
    Z 0000 0000

    Alle media connect poorten staan open, volgende poorten in router opengezet met zonder resultaat: 88, 53, 8602, 3074.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    COD2 heeft inderdaadlag problemen ... kan je niets aan doen .. komt binnenkort een patch
     
  4. GM360

    GM360 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    En die foutmelding is niets om druk over te maken ?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat is niets om druk te maken
     
  6. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Zucht, net wanadoo adsl family aangesloten, maar op mijn 360 krijg ik nu tijdens de Live Test de melding:

    NAT MODORATE

    Hoe los ik dat op, ik gebruik de livebox van wanadoo, heb al geprobeerd poorten te forwarden maar weet niet of ik dat goed heb gedaan...

    Iemand tips?

    /edit:
    Bizar omslachtig die webinterface van de livebox van wanadoo, maar het is me inmiddels gelukt met portforwarding ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  7. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo,

    Ik heb geprobeerd een thema te downloaden via marktplaats(360 live),maar op 5 % blijft hij steken en gaat over op "kan niet compleet downloaden ,probeer andere keer weer"...punten zijn weg,maar bij een volgnde poging gaan ze r niet weer af.
    OK,ik dus vandaag weer ff proberen,maar weer hetzelfde.

    Net gebeld met de "hulplijn" en die kwam met een oplossing(althans zijn supervisor,want hij wist het niet echt).
    Het probleem zou hem zitten in een port die dicht zou zijn,ondanks dat ik op live zit,alles gewoon kan doen(gamen/downloaden) en alleen bij dat ene thema vastloop.
    Nu kan ik dus wel mijn modem gaan configuren(versatel heb ik en kan via internet mijn modem in)..maar volgens mij is dat het probleem helemaal niet.
    Ik kreeg de volgende oplossing "udp 88 udp 3074 en tcp 3074 moesten open gezet worden"..de provider zou dit kunnen,maar dat zou ik dus ook zelf kunnen doen.
    Nu voel ik er weinig voor om te gaan kloten met mijn modem,want alles werkt op 1 thema na.
    Kan het aan het thema liggen?(batlle ground theme) en als ik wel ports ga openzetten..hoe doe ik dat?
    Ik heb net ff snel gekeken namelijk,maar ik zou dan een applicatie moeten ingeven..in dit geval dan voor xboxlive?....

    Fardo? HELP!!

    Het gaat me niet om die 150 points,maar betaal wel en heb niks..beetje slordig vind ik.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke router heb je .. kan je de dingen uitvoeren in de start post ... pagina 1 post 1?

    Thnx
     
  9. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    heb geen router..of hij moet in de modem zitten..multimedia modem van versatel.

    zal eens kijken in de beginpost!!


    oei oei oei...veel info,daar heb ik nu geen tijd voor(kleine meid word binnen nu en een half uurtje zeker wakker)...ga er mee aan de slag,hoop dat het gaat werken.

    wel vreemd dat alles werkt op 1 thema na..lijkt me dat alle poorten gewoon goed staan dan..maar ga het nakijken!!!
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De multimedia modem is waarschijnlijk een router ... of heb je xbox 360 met je pc verbonden?

    Hmm als je alles kan downloaden .. behalve die ene thema ... dan zou ik de download nog een keer proberen ... maar dan zou ik wel die ene theme eerst ff verwijderen ...

    en dan opnieuw downloaden (worden dan geen points meer van je afgenomen ;))
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee m'n waifie heeft nu der eigen xbox 360 aangeschaft zodat we er nu twee hebben. Op mijn 360 heeft ze een tijdje gespeeld en dus ook daar haar gamertag en save games aan hangen.

    Ze wil haar gamertag nu uiteraard aan de nieuwe xbox koppelen maar als we daar alle stappen van gamertag recovery doorlopen krijgen we op het laatst een waarschuwing dat ze alles dat gekoppeld is aan haar gamertag kwijt raakt bij een account recovery en dat bij alle consoles waar dat account gebruikt wordt.

    "recover your gamertag only if your profile is corrupt or missing. recovery will delete all games saved for that profile on any console. for more info go to www.xbox.com/support" is de melding. Ik kan er echter niet heel veel meer over vinden.

    Wat is de manier om hier mee om te gaan, wil het liefste haar gamertag op beide consoles beschikbaar hebben.
     
  12. appeltaart

    appeltaart Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu net adsl xs4all, speedtouch716 modem.

    ik doe ethernet kabel in de modem en 360.

    ik zet em aan en zeg, connnect to xbox live.

    hij kan niet connecten, ik doe test dat gedoe.
    hij komt neit verder dan ip-adress.
    de foutmelding:

    W: 0000-000B
    X: 4000-1001
    Y: 0000-0000
    Z:0000-0000
     
  13. Enzymelive

    Enzymelive Just Play The Game

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je ICS want dan kan je alles op automatisch zetten gebruik je dat niet kijk dan op de site van je provider of raadpleeg internet voor de handmatige configuratie van je instellingen (ip's, dns, gateway etc...)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ooit gehoord dat je met xbox live silver (alleen) in het weekend online kon gamen, nu weet ik niet of dat waar is, of het zo is dat je alleen met de gold versie online kan gamen. :confused:
     
  15. appeltaart

    appeltaart Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee, is er niet iemand anders die ook xs4all heeft hier, waarbij het lukt? trouwens volgens xbox.com/support moet ik eerst console uit, modem uit, ethernetkabel erin in beiden, console aan, modem aan. ik zal het nog wel proberen( kan niet wegens mijn familiegenoten, kabel door de deur op buikhoogte :9 )
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag aan Fardo:

    Kan je ook savegames uit wisselen op Xbox Live?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Leze ... nee
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer ... maar ik had wel eens gelezen dat dat wel kon.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan hadden die mensen het fout .. het is niet mogelijk .. en dat zal ook niet gebeuren, omdat je anders kan cheaten (achievements)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Alleen met gold kan je on-line gamen
    Maar soms komt er een promotie weekend voor Silver dan kunnen ze ook eens liven (maar dat is dus niet elke week of zelfs elke maand)

    Ik verwacht dat het eens in het kwartaal gaat voorkomen~

    Hmmm ... er zijn dus meerdere computers aangesloten op je modem? Dan heb je een Gateway (router/modem in één)

    zou je het lijstje van pagina 1 post 1 willen posten .. en mj vertellen wat je allemaal geprobeerd hebt?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina