Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Dat ligt aan je NAT. Voor die vragen moet je in Fardo's topic zijn
     
  2. geraldo

    geraldo pro evo king

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een check gedaan en hij gaf bij NAT gewoon aan dat ie open staat...
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Dan zou ik t niet weten.
     
  4. geraldo

    geraldo pro evo king

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom snapte ik er ook helemaal niks meer van.... alles doet ie gewoon demo's downloaden gaat super snel geen problemen als ik verbinding check... maar zodra ik een room join om een race te spelen dan zegt ie dat ik uitgelogd ben...


    Edit:
    Dissconected van xboxlive geeft de xbox zelf aan... "users changed whilst playing the game" dat geeft het spel aan
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zou er mij iemand kunnen helpen!

    ik heb de wireless adapter gekocht,aangesloten en volgens mij correct alles ingesteld.
    maar ik zit met het probleem dat hij 2min connecteert en dan weer uitvalt
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan het dan dat ik op eens Citroenen had bij m'n gamepics :) ?
     
  7. geraldo

    geraldo pro evo king

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou begin ik te twijfelen of het aan mijn xbox360 ligt of aan het spel project gotham.. want elke keer als ik online wil gaan zegt ie dat hij verbinding met internet kwijt is.. en soms loopt ie zelfs vast.. maar als ik offline speel geen enkel probleem en dan loopt ie ook nooit vast.. en op market place kan ik gewoon alles doen en downloaden zonder problemen.. zou het kunnen dat er een bug in de game zit ofzo?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lees de start post .. en post je gegevens .. met deze info kan ik niets
     
  9. fleshi

    fleshi Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een rare vraag, maar ik heb een XBOX360 geruild (fifa) en hierdoor niet meer in mijn bezit. Nu zou ik graag dit spel ook niet meer willen zien in mijn gamercard, is dat mogelijk??
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nop dat blijft erin.

    ik heb er ook al voor gezocht en gevraagd maar dat gaat niet.
    msh zal dat nog gaan, maar dan een optie voor later
     
  11. jelle666

    jelle666 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik ben hier erg nieuw en ben absuluut geen pc deskundige. Ik heb een serieus probleem met mijn x-box. ik had hem eind vorig jaar net nieuw en begon te gamen. Vervolgens ging hij naa drie dagen stuk. Dit was echt ... Ik bellen naar Xbox maar helaas kan dat niet met mijn gsm en heb geen vatse tel lijn. 10 dagen later eindelijk een nieuwe xbox. wil ik online spelen en weer een probleem. Ik krijg geen verbinding, MTU failed. Ik heb een motorola sb5100e en weet niet hoe ik deze moet configureren. Kan iemand mij helpen????????????
     
  12. jelle666

    jelle666 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP!!!!!!!!!!1

    :confused:
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    He, ik weet niet of deze vraag al voorbij is gekomen, zo ja,sorry daar voor.

    Met de 1 maand Gratis Live Gold die je kreeg bij het Premium pakket, kon je die gebruiken voor 3 Accounts op je 360. Nu wil ik hem gaan verlengen, maar zijn die pre-payed kaarten voor 1 jaar Live! ook geldig voor 3 accounts op je 360? Of moet ik nu per account een Live! prepaid card kopen?

    Verder wil ik binnekort Wireless gaan, en met dit product Linksys WAG354G Annex A (voor Analoog)

    Nu vraag ik me af, dit is toch een modem en router in 1? Dus verder heb ik niets nodig (behalve de Xbox 360 Bridge). Hij komt dan naast mijn PC te staan, en ik wil hem bij mijn PC bekabeld houden, kan dat met dit apparaat?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  14. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    vast een domme vraag maar wat is een Month Subscription Card???
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag mijn Wireless adapter aangesloten en kon zonder enige instellingen te veranderen zo op Live. En het werkt super :) Moet alleen nog ff een game online testen, vandaag met Kameo aan de slag geweest :)

    @ Bart... Dat is een maand Gold. Je betaald dus voor een maand.
     
  16. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    oooo oke, was dus idd een domme vraag :p
     
  17. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde binnenkort Live eindelijk gaan kopen, maar mijn xbox staat op mijn kamer op de eerste verdieping terwijl mun pc op begane grond staat. Moet ik nou een draadloze router gebruiken of wat kan ik doen?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan ook gewoon een draadje trekken ... het is wat je mooier en makkelijker vind.... Ik heb gewoon door ons hele huis ethernet kabels getrokken ... het voordeel van een bekabeld netwerk is dat deze goedkoper , stabieler, sneller is
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me hier mee helpen?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1 jaar per account ... dus voor elke account moet je een starter kopen

    Dit is inderdaad een gateway .. let wel op dat dit een analoge modem is (dus niet isdn) vraag even aan je provider of deze compatible is. Je pc kan gewoon een bekabelde connectie blijven behouden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina