1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat van Live! is ook behoorlijk nep dan, je kan dus eerst 3 Live Accounts maken, en daarmee een maand spelen, maar zodra je een jaar bij wilt schrijven is het ineens een kaart kopen per account. Vreemde zaak, gezien ik nu dus 2x 60 Euro moet gaan betalen (wil ik mijn Live Accounts behouden), terwijl ik maar 1 Xbox 360 heb.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ehm ... waarom zou je 2 accounts willen hebben ... het is geen rare zaak imho ... Je bent toch ook slechts 1 persoon? Of heb je een andere identiteit? Xbox Live is persoons gebonden en dat is ook het mooie van live. Je bent immers uniek :)
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat ik nog maar 16 jaar oud ben en niet zo verstand heb van techniek, en wat is trouwens die wireless network adapter?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Router gebruiken
    [​IMG]

    De beste manier om je internet verbinding te delen is door gebruik te maken van een router. Het grote voordeel is dan dat je PC niet aan hoeft te staan als je wilt gaan gamen. Tevens geeft deze oplossing de minste problemen. Budget routers geven vaak meer problemen dan de wat duurdere routers. Maar meestal kan je met een poep en een zucht on-line komen.

    Draadloze router gebruiken
    [​IMG]

    Een wireless router is de duurste oplossing. Deze oplossing gebruik je als je een grote afstand wilt overbruggen en geen ethernet kabels wilt gebruiken. Als je straks video's wilt streamen met behulp van Windows XP Media Center heb je een stabiel netwerk nodig. Microsoft vermeld dat je dan naast 802.11G ook 802.11A moet hebben draaien (je hebt dan dus een router 802.11 G+A nodig). De Wireless network adapter van de Xbox 360 ondersteund zowel G als A. B word niet meer ondersteund, omdat deze verbinding instabiel is
     
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Eej, Fardo... Ik ga binnekort ook een 360 kopen.. en me oude xbox verkopen.. En als ik daar het account ervan af gooi! hoe kan ik dat account dan weer op de 360 krijgen? Heb al zon gamercard enzo dus!
    Edit: BTW is een memory card groot genoeg voor een gamertag hoef op dit moment alleen maar online!
     
  6. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    er past 1 gamertag op een originele Memorycard...

    er passen zoveel als je ruimte hebt gamercards op een 360 memorycard..

    * je kunt je account heel gemakkelijk ophalen op een 360 door je email adress en je bijbehoorende wachtwoord waarmee je je gamercard hebt aangemaakt in te vullen.
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    oh ok! nouja dan weet ik dat ook weer!
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zou er mij iemand kunnen helpen!

    ik heb de wireless adapter gekocht,aangesloten en volgens mij correct alles ingesteld.
    maar ik zit met het probleem dat hij 2min connecteert en dan weer uitvalt
    __________________
     
  9. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kosten zo'n ethernet kabels ongeveer? En zijn er kabels van ongeveer 4 tot 5 meter?
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zijn ongeveer 20 euro ofzo? Van die lengte. Moet je ff een hardware shopje binnen wandelen :)
     
  11. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    weird ik plugde dat ding erin en ik kon live!! niks geen poespas of instellingen
    mischien heb je een oncompatibele router of is de afstand te groot?(awt me sterk lijkt, bij mij is het 2 etages verschil..)
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er maar 5 meter van mijn wifimodem met mijn 360.

    maar ik heb eens gekeken en het is enkel een b en g zou het daar aab kunnen liggen dat ik msh een modem moet hebben met a erbij
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een broertje ;) Mijn Account is Ramon NL, en zijn account Gino NL. Zijn achievements zijn niet mijn achievements. We hebben niet dezelfde mensen in onze Friendlists, en bijvoorbeeld Perfect Dark Zero en Halo 2 kunnen we nu online Multiplayer doen met onze accounts. Dit vervalt allemaal als ik kies voor 1 account.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Laat je broertje lekker z'n eigen account betalen. :cool:
     
  15. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf de WRT54G van linksys en die onderstuend alleen maar G en niet A dus t zou niet uit moete maken
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigelijk zijn Xbox, ik profiteer maar mee ;)

    Nee, maar hoopte er eigelijk op dat je xbox 360 als profiel wordt aangezien, ipv je profiel zelf, zodat je dus met 1 jaar live kaart, al je profielen kan verlengen, maar helaas is dat niet zo. En voor 120 euro per jaar wordt het wel een dure grap.
     
  17. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie apart betalen???
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet niet waar jij je Internet kabels koopt voor xbox live enzo.. Maar voor dat geld heb je een 25 meter lange kabel!
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog is het te duur, we beschikken maar over 1 Xbox 360, met 2 was het een ander verhaal geweest.
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is 2 jaar geleden dat ik zo een kabel gehaald heb. Geen idee wat ik er precies voor betaald heb. Kan net zo goed 3 euro zijn. Maar je moet gewoon ff ergens vragen wat ze hebben. Prijs zal dan alleen maar meevallen ;0
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina