1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan heeft geen van de PC's hier in huis meer internet en das niet handig :p
     
  2. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag xbox 360 gehaald....probeer nu op xbox live te komen heb al een router en Wanadoo Cable die router werkt wel gewoon want heb meerdere comps hierop verbonden als ik nu eternetkabel in 360 stop en dan in router en ik doe Test xbox live connection vanaf DNS krijg je failed de andere krijg ik niet te zien???

    Network Adapter - Wired
    I.P Adress - Confirmed
    Dns - Failed

    W-0000-000B
    X-0000-F001
    Y-0000-0000
    Z-8015-1904

    MTU
    ICMP
    XBOX LIVE
    NAT
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een behoorlijk probleem, Fardo...
    ik kan sommige vrienden uit mn vriendenlijst niet joinen in een game en ik kan er ook niet mee chatten in het xbox dashboard...
    dit was ook al het geval bij halo 2 op de oude xbox met dezelfde personen uit mijn friendslist, kan je me helpen please?
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem! ik heb alles geod gedaan, aansluiting, live, silver sjit, mr nu zegt die dat mijn email adress niet klopt ofzo en dat ik dan een nieuwe moet kiezen, mr ik heb maar eentje, hoe kan dit?? ik moet zeker precies dezelfde informatie doen op de xbox 360 zoals ik die heb staan op mijn email, of niet??
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem, niet 1 van de enigste merk ik :p
    maar hij kan zich niet aanmelden op xbox live maar als ik een test doet vind ie hem wel en is alles goed :confused: hoe kan dit?
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Fardo : ik heb een probleem om online te komen, ben niet echt thuis in dat soort dingen dus hoop dat je me wilt helpen. Heb een PC staan die aangesloten is op i-net via een modem. Heb zon standaard pakket van @Home via de kabel. Als ik de kabel van de PC nu uit de modem haal en de kabel van de 360 in plaats van die kabel doe kom ik niet ionline. Heb die test laten lopen via de 360 en hij geeft aan dat i-net adapter wired is. Daarna geeft hij aan dat de fout zit bij IP- adres. Wat kan ik nu het beste doen ? Als ik een router haal werkt het dan bv. wel ? Alvast bedankt.
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, als ik mijn netwerk test zegt hij dat alles ok is maar als ik me wil aanmelden op l!ve zegt hij dat het niet gaat, hoe komt dit? is het op dit moment te druk op L!ve of zo? en ik heb @home essent als provider, ik had gehoord dat het ook daaraan kon liggen, is er dan iets aan te doen?
     
  8. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus niet de enige met dit probleem merk ik al.

    Hoop snel een oplossing te vernemen _O_
     
  9. madness

    madness Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    yep dat probleem heb ik ook, hoop snel een oplossing te vinden
     
  10. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik me live account wil recoveren gaat alles goed tot het einde..
    ik kan een plaatje kiezen enzo.. en als hij dan de account original account wil recoveen krijg ik de volgende boodschap:

    This action cannot be performed at this time. Please try again later. For more information, go to www.xbox.com/support
    80154006

    weet iemand waar het aan ligt?
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand antwoord.. please!
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne zegt dat ik me wireles adaptor heb aangesloten. maar hij vind mijn draadloze modem niet, what to do??
     
  13. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je voice chat
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb vast een wat gemakkelijkere vraag :9
    Ik ben zo dom geweest om niet te pre-orderen. En heb nu een core-pakket gekocht (kon het niet laten en zo kan ik de kosten ook mooi wat spreiden). Ik heb er wel een memorystick bij gekocht.

    Kan ik met dat core ding nou wel online komen

    (en als iemand zo vriendelijk wil zijn: als ik later er een hd bij instop is er dan nog een daadwerkelijk verschil met de premium, met uitzondering van de extraatjes?)

    Alvast bedankt!
     
  15. Belg

    Belg Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ook een hele tijd een failur bij mijn DNS servers, ik wil deze manueel invullen, maar ik weet niet waar ik deze op mijn pc kan vinden.

    IPadres had ik ook eerst problemen maar na manuele instelling ging het daar goed, maar nu zit ik dus vast bij de DNS servers
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ff vraagje aan jullie allemaal. Ik ben een dikke XboxLive noob dus...:+

    Vanmiddag bezig geweest met PGR3 (offline) en zit nu al tegen de 30% aan van de game. Mijn broer kwam later met het idee van ''kom laten we ff online gaan, toch tenslotte 30 dagen 'live gold''. Nou en dat hebben we geweten. Profiel aangemaakt en Metal Mark was al jammer genoeg al bezet en BeZaX ook :confused:, dan maar MetalMark NL (tis niet anders). Nou dat deed het en ik kon in PGR3 alleen maar in de leaderbords en time trail doen en verder moest ik alles weer unlocken in Singleplayer om dat het helemaal weer een nieuw profiel was ....Maaruh maar vraagje: Kan ik mijn Metal Mark saves (met die 30% uitgespeeld PGR:cool: ook in die andere save zetten (Metal Mark NL) want ik heb daar nu ff geen zin in om alles weer over tedoen.

    Mijn broer heeft ook net een account aangemaakt op xbox.com (BeZaX NL) en daar kan hij ook niet eens meer op inloggen. :confused: Mag joost weten waar die is gebleven.
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    druk op de ring of light in het dashboard en dan op private chat klikken.
    kies dan als je met een iemand wil chatten ''channel 1'' klik daarop en kies de persoon waarmee je wilt chatten, en klaar is kees.

    en btw, je kan op xboxlive met een memory card ja, gewoon bij het dashboard op ''i want to join xboxlive now'' klikken:D
     
  18. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo, Er zit bij me xbox een papiertje waar opstaat dat ik een maand lang gratis gebruik kan maken van xbox live gold.. maar wanneer ik me aanmeld moet ik gewoon kiezen uit verschillende betaalde abbonementen.. Hoe zit dit??
     
  19. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    juist, dit probleem heb ik nou ook!! ik d8 ook slim te zijn, dus haal de ethernet kabel uit de pc en stop hem in de xbox 360, ook toen vond ie alleen wired netwerk en foutmelding bij ip adres: als foutmelding

    error status report:

    w:0000-000B
    x:C400-7001
    y:0000-0000
    z:0000-0000
     
  20. Control J

    Control J Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de Xbox 360 aangesloten op het draadloze netwerk met de wireless adapter. Werkt perfect!

    In de eerste insantie weigeren om een Gold account aan te maken. Krijg je daarna het proefabbonement van 1 maand.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina