1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ze zullen belgie ook wel als frans verstaan een deel is namelijk frans..

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je Kbit bedoeld, want 128 KB upload is wel behoorlijk veel, gezien de meeste providers niet hoger gaan dan 768 tot 1024 Kbit, en daar haal je de 128KB dus niet mee.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe jeb een tikfout :eek:

4. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens of het volgende mogelijk is:

Ik heb een profiel op mijn memorycard staan dat ik heb gebruikt in de periode VOORDAT ik Live had. Nu heb ik voor Xbox Live een nieuw profiel aangemaakt om een Gamercard te kunnen krijgen. Kan ik de savegames van profiel 1 naar mijn nieuwe Live-profiel plaatsen? Ik beschik niet over een Hard Disk.

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ik kan het automatische betalen van Xbox Live via een CC uit zetten op de Xbox 360?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan helaas niet ... je moet je account dan opzeggen bij de helpdesk .. dus je moet melden dat je zilver wilt

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe krijg ik mijn oude CC verwijderd uit het systeem? Inmiddels heb ik de juiste CC ingevoerd, maar ik vermoed dat wanneer mijn abbo wordt verlengd ze proberen dit van de oude CC te halen.

Ook binnen de betaalwijze zag ik geen mogelijkheid die te verwijderen? Mis ik de (waarschijnlijk voor de hand liggende) knop?

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net m'n accout verlengd voor een jaar....
    En ik kan ook niet naar die HelpDesk bellen omdat ik geen vaste telefoon lijn heb.

En als ik hem nu op zeg heb ik die 60 euro voor niks betaald.:mad:

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dus moet je op het einde van dat jaar de helpdesk bellen ...of een email sturen

10. loek.B

loek.B Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sinds een week heb ik een wireless netwerk adapter gekocht voor me xbox 360.. ik heb hem aangesloten en hij deet het gewoon goed. Maar toen ik online ging met pdz, merkte ik dat ik moeilijk in games kwam. Dan staat er: "unable to connect with xbox live". maar als ik eenmaal kan spelen dan doetie het gewoon goed. alleen probleem dat hij moeilijk verbinding kan maken,... heeft dit mischien te maken met dat de xbox op zolder staat en de draadloze router helemaal beneden?

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    een vriend van me heeft ff geen pc en heeft problemen met de verbinding. En dit zijn prpblee: Hij krijgt geen verbinding IP is wel confirmed maar dns niet.

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik kan mijn probleem maar niet oplossen.

ik heb ondertussen al met 2 routers wifi geprobeert.

telkens ik wil online wil gaan met mijn wireless adapter connect hij zo'n 2 minuten en valt hij weer uit.

ik heb mijn router eens 20 cm van gezt en nog altijd hetzelfde probleem.
    met mijn psps wil de router connecten en valt hij niet uit, dus aan de router kan het niet liggen.

kan het zijn dat mijn xbox360 de adapter niet genoeg voed en dat het aan de console ligt nogthans voor het opladen van de batterypack gaat het wel goed dus.. of zou het aan de wireless adapter kunnen liggen

13. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er achter waarom ik een MTU probleem kreeg.
    Als je het pptp netwerk protocol in je router gebruikt en je de mtu niet kan aanpassen.
    Dan staat de MTU standaard op 1000 :eek:.
    Ik heb zelf een Alcatel speed touch home met planet internet comfort.
    Ik heb een mailtje naar Planet gestuurd met het verzoek om een ander modem die pppoe ondersteunt.
    Ik denk dat het deel van pptp wel handig is omdat in de startpost te zetten fardo.

14. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Mooi, Kan/kunnen jij/we op live via de snellere router toch?

15. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben lid sinds 15 maart 2003 en ieder jaar steeds verlengd dus mijn abo loopt af maart 2006
    ik heb vandaag mijn lidmaatschap verlengd met een prepaid kaartje, nu staat er opeens dat ik lid ben sinds 1/2006.. :confused:

dat hoort toch niet of wel?

maar de end date is wel goed, 3/2007

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmm zal waarschijnlijk komen omdat je overschakeld van credit card naar prepaid card

17. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds aan die CC vast, kan je niet uitschakelen via de Xbox 360!

18. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die update voor het dashbord wil downloaden krijg ik steeds een failed melding. De DMZ zone en de ports in mijn router staan open (behalve UDP 88 want die wil niet). Ik had dit probleem ook al toen ik mijn 360 kocht, alleen toen heb ik hem direct aan het internet gehangen en lukte het wel. Nu lukt dat ook niet meer, dan krijgt hij namelijk geen IP om de een of andere reden. Online gamen etc. deed hij (na het downloaden van die update via directe aansluiting) wel prima via de router. Mijn ISP is Chello en mijn router is van Edimax. Iemand die me verder kan helpen?

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  19. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik accounts weggooien?

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is inmiddels beantwoord in de door DRAXXX aangemaakte thread:

Topicstatus: