Ik heb een wireless adapter, maar ik zit met het volgende probleem. Mijn ontvangst is op de plek waar mijn 360 nu staat bijzonder slecht (0-35%). Ik heb al vanalles geprobeerd met de Antennes van de Router, maar echt beter wordt het niet. Ik heb een Linksys WAG54GX2. Weet iemand of het mogelijk is om de router op 1 of andere manier te boosten zonder er extra spullen erbij te kopen. Hij moet nu zo'n 12 meter overbruggen, en dat haalt hij net niet. Tenminste, de verbinding valt soms weg. Als ik een paar procent heb, kan ik nog wel altijd geheel lagloos spelen (Ping van rond de 35-40, iets slechter als met Wired).
Als dat niet kan, is er misschien een andere manier. Ik probeerde het USB slot aan de voorkant om de Wireless Adapter in te pluggen, en dit werkte ook gewoon. Is het mogelijk om een USB verlengkabel op die Wireless adapter aan te sluiten?. Ik heb namelijk 2 meter verderop wel een ontvangst van zo'n 70%, maar daar kan mijn 360 niet staan. Maar de Wireless adapter kan ik daar wel hangen. Is dit mogelijk?
Wat ik ook wil weten, welk minimaal percentage ontvangst wordt er aangeraden zodat je alsnog gewoon kan spelen?
Laatst bewerkt: 8 feb 2006