1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Wired gaat maakt het vrij weinig uit. Belkin of Linkys doen het wel goed.
     
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf de Linksys wrt54G
    was binnen 3seconden online
     
  3. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde probleem als Beerbaum, ik heb ondertussen alle pagina' s door gelezen, helaas geen antwoord kunen vinden.

    Nadat Fardo heeft gevraagd om het probleem te specificeren zie ik heel Beerbaum niet meer terug.

    Dus bij deze de probleem omschrijving:


    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: De laatste test als hij x-box live wilt testen,dan moet er een update gedaan worden en dan gaat het fout, als je dan meteen weer die test doet gaat hij bij de DNS test de fout al in!!
    Welke provider?: Chello
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 4Mbit connctie

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Motarola ?
    Modem type?: Surfboard sb 4200 se
    USB/ Ethernet?: ethernet


    ICS/Internet delen

    Maak je gebruik van ICS (ja/nee)?: nee
    Maak je gebruik van een firewall (Ja, welke)?: nee

    Router

    Welk merk router heb je?: Edimax
    Welk router type?: 6104
    Welke firmware?: ?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:xbox live test failt als de update opgehaald moet worden
    Wat heb je geprobeerd?: DNS op manual, de rest automatisch, router gerset, poorten geopend
    Waar stopt de test?: bij xbox live test
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): geen

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:

    OK laat maar dat Edimax routertje is gewoon niet compatibel.
    Poort 88 is degene die dwarszit.
    IK zie dat er voor dat oude Speedtouch Home modem die je vroeger bij planet kreeg, een oplossing is gevonden om toch te liven die zat ook dwars met poort 88(ik had die etterbak ook, no way no Live.) En dat is een redirect van poort 88 naar 80.
    Toch maar even proberen.

    En anders is het mooi de tijd om naar een draadloosnetwerk over te stappen.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  4. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je eens proberen om je update laat in de avond op te halen of vroeg in de ochtend, bij mij werkte het iig
     
  5. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    verdomme.. ik heb normaal altijd een ethernetkabel rechtreeks in mijn ethernetmodem zitten als ik op Live wil, en dat werkt perfect geen problemen enzo. Omdat ik dan steeds van kabel moet wisselen (om ook op de pc wil internetten) heb ik nu mijn ethernetkabel in mijn router gedaan. Maar nu komt het, bij PGR3 als ik wil joinen in een server staat er ALTIJD "Unable to communicatie with players" Dus ik kom nergens in! Als ik hem rechtstreeks weer in mijn ethernetmodem doe, kan ik weer overal joinen.. logisch want dan staan alle poorten open.

    Ik denk dat ik de poorten moet openzetten van mijn wireless router en ik heb even naar de startpost van Fardo gekeken en die poorten opengezet, maar dat helpt niet.

    Wie kan mij ajb helpen?

    (ik weet ook niet echt HOE ik mijn poorten moet open zetten, heb een beetje gekloot en gegokt. Heb een U.S.Robotics 8054)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn je Family settings, je moet jezelf even tot alles toegang geven. Je bent waarschijnlijk geen 18 en heb je ooit een e-mail adres moeten invullen van iemand die 18 jaar of ouder is. Je moet dan even naar Family settings gaan en inloggen met dat e-mail adres en jezelf tot alles toegang geven.

    Je kan nu waarschijnlijk alleen praten met friends, en verder kan je niemand horen. Het klopt dat je bij PGR3 niet kan joinen, en bij alle andere spellen wel, ik weet het, het is vrij vreemd dat je met alle family settings aan wel een oorlogspel al CoD2 kan spelen, en een onschuldig racespel niet.
     
  7. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Consol settings kan ik nergens inloggen en alles staat gewoon op 'allowed' en bij Xbox Live controls kom ik niet in, dan staat er 'No profiles found'
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel eerst even inloggen op je account, dan naar het laatste tabblad gaan, en daar Family Settings kiezen, en dan Xbox Live Settings kiezen.

    Dan komt er een tabblad in beeld, en dan kies je je eigen account iPeng. Als het goed is moet je nu inloggen op een e-mail adres van iemand die 18 jaar of ouder is, wat je eerder hebt ingevoerd. Doe dat, en dan kom je in het scherm waar je je Live settings kan veranderen. Zet alles op 'Allowed', en als het goed is kun je nu wel PGR3 online spelen.
     
  9. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe haal ik die facplate van mn xbox er af
     
  10. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al ingelogd op iPeng, ik was ook gewoon online. Daarna ging ik naar Family settings, ik kon toen alleen kiezen uit Xbox Live Controls en Console Controls. Bij Console controls stond alles op 'allowed' en bij Xbox Live Controls moet ik een soort van 'Child profile' hebben ofzo, dus ik kwam daar niet in.
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je dus zien in te komen, als het goed is staat er een e-mailadres (waarschijnlijk van je ouders, broer of zus). Daar moet je mee inloggen, en dan kan je wel alles veranderen.
     
  12. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn gamertag (iPeng) aanmaakte had ik mijn geboortedatum veranderd. Dus ik had gewoon mijn eigen e-mailadres gebruikt. Ik zou echt niet weten hoe ik daar in kan komen.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt nu een .net account .. je moet dus naar www.pasport.net en daar je privacy settings veranderen ... als het goed is heb je een wachtwoord aangemaakt
     
  14. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    ik kan niet meer online gamen ofzo, ik heb altijd zonder problemen online gekunt bij pdz, maar als ik nu online wil game krijg ik "your profile does not allow u to play network games"

    ik ben naar mn profile settings ofzo gegaan en daar stonden een paar dingen blocked wat ik dus niet had verandert :confused:.

    ik heb ze allemaal op allowed ofzo gezet en dan moet ik opnieuw inloggen voor dat ze verandert zijn.

    nou, ik log opnieuw in en dan staat er weer het zelfde en alles staat op blocked.

    f*ckin raar dit. nu kan ik helemaal niks meer op live, zelfs niet meer chatten.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dan een silver abbonoment maybe had je eerst goed en is hij daarna na een maand overgegaan in silver?

    Want met silver mag je sommige dingen niet doen!
     
  16. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien is je gold abbo verlopen?

    edit: sorry voor hetzelfde antwoord. bijna de zelfde tijd:)
     
  17. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    nee heb pas geleden nog een 12 maande gold kaartje open gekrast dus dat zal het niet zijn, en als je naar mn gamercard kijk zie je dat ik gold heb.

    en met zilver kan je toch nog wel zien wat iemand aan het doen is enzo, en chatten.


    kvind het raar dat een paar dingen in die privacy profile settings ofzo op blocked staan, want kheb gisteren nog gewoon online gespeeld, en de rest van de tijd dat ik mn 360 heb ook.

    aan dat kinderslot gedoe ligt het ook niet want dat heb ik uitstaan en ben 18.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  18. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien is de helpdesk bellen een optie, die weten alles:)
     
  19. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    is daar ook een email van??, mn beltegoed is op :{

    ps: kheb al een email gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  20. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina