1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik bedoelde inderdaad passport.net ...maar ik ben er nog steeds niet uit hoe ik jouw probleem kan oplossen ... neem ook even conact op met de helpdesk :)

    wat je ook kan doen is je e-mail adres veranderen en koppellen aan een ander .net account ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  2. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb sinds gisteren ook "het" probleem dat ik niet op Xbox Live kan komen, niet met mijn Xbox 360 maar ook niet met de gewone Xbox... Ik lees hierboven dat er problemen bij Microsoft zouden zijn w.b. de Live Service...

    Ik heb alle tests doorlopen, maar de Xbox 360 geeft aan dat alles werkt... Totdat de connection to Xbox Live komt, dan volgt de melding "Failed"... Nu ben ik meer dan 12 uur verder, maar nog steeds géén Xbox Live... En mijn abonnement is Gold tot ergens in 2007, dat klopt allemaal...

    :confused:

    P.S. Ik heb een Wanadoo breedbandverbinding, een Draytek 2200E Router... Ik gebruik dit setje al jaren, nooit een probleem gehad... Ik heb gisteravond zelfs de router er tussenuit gehaald, maar Live werkt dus niet...
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  3. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gast die ik ken heeft PRECIES het zelfde probleem. Hij is dus niet de enige... heel vaag.
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbel post... :'-( O-)
     
  5. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noteer hier effe wat er gebeurt:

    Network Adapter: Wired
    IP Adress: Confirmed
    DNS: Confirmed
    MTU: Confirmed
    ICMP: Confirmed
    Xbox Live: Failed - Error Status:
    ........................ W: 0000-000B
    ........................ X : 0000-000D
    ........................ Y : 30A8-4800
    ........................ Z : 0000-0000

    Edit: ik heb zojuist contact gehad met de Microsoft Xbox Live helpdesk... Er zijn inderdaad problemen met het Xbox Live netwerk... Deze problemen zijn nog niet allemaal opgelost, dus het advies is dat ik (en/of wij) het vooralsnog even moeten afwachten totdat de Xbox Live service weer beschikbaar zal zijn...
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, we zagen gister BOND al online komen, en we dachten, het zal wel niet lang duren totdat Izaak online komt, maar je kwam dus maar niet. Bstyle zou ook om 10 uur online komen, die zal wel hetzelfde probleem hebben gehad, want die was er ook al niet. Maar goed, Edwin1984, Solidfire, mijn broertje en ik hebben dan nu toch eindelijk een keer met mekaar PDZ gespeeld. Je moet vandeweek ook maar is mee komen doen, op zich is het spel best leuk dan :), neem BOND ook mee, en Bstyle zal ook wel komen. Nu moeten Soren en Tom er nog snel ff 1 gaan halen :)

    @Ferraghini, als jij de Test doet zoals Hellspawn hierboven heeft gedaan, wat komt er dan bij jou uit?
     
  7. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed hoor, Ramon... Tot nu toe is het er nog niet van gekomen om samen online te gamen... Komt goed...

    11.30 uur, nog steeds geen Xbox Live... :'-(
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm ik kan er gewoon op komen .. vreemd dat jij er alleen last van hebt ... als ik jou was zou ik nog een keer de helpdesk bellen
     
  9. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn meer mensen met deze problemen, en ze zijn nog steeds niet opgelost.
    Gister zouden ze er al mee klaar zijn, maar het is voor zover nog niet klaar.
     
  10. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Vandaag nog 2x contact gehad met de Microsoft helpdesk van Xbox Live... Men geeft aan dat de grootste problemen met het Xbox Live Netwerk zijn opgelost, maar dat er toch nog een klein aantal mensen problemen ondervinden met de connectie...

    Ik zit dus helaas zonder XBox Live verbinding momenteel... :{

    Als het probleem overmorgen nog bestaat (want er wordt nog steeds gewerkt aan Xbox Live en de problemen die waren gerezen) kan ik weer terugbellen met Microsoft... :D
     
  11. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb dit nu ook nog steeds, sinds gistermiddag, en ik vind dat microsoft t probleem niet echt lijkt te erkennen omdat t maar om een kleine groep gamers gaat. Het duurt nu al gewoon f**king meer als een dag en ik kan nog niet op Live. Ik heb al vanaf t begin van de service Live en nog nooit zo lang zonder gezeten :'-( .Nu pas besef hoe erg ik t mis :+
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest even de stekker van de router en modem voor 5 min uit het stopcontact halen. Daarna werkte alles prima, daarvoor niet.
     
  13. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor problemen had jij dan?
     
  14. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb een probleem met live, nadat ik mijn windows opnieuw heb geinstallt is het probleem gekomen.
    Ik instaleer dus windows media conect 2, schijnt ie mijn 360 nie meer te herkennen.
    Dit is dan nog niet zo erg maar telkens als ik op live wil moet ik de test doorlopen en dan kan ik pas op live Alles bij de test is goed, nat is open. Weet iemand waar dit aan ligt?8)
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon lange tijd niet inloggen.
     
  16. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ik dus nog wel, maar t lijkt alsof ik een silver abbo heb, wat niet zo is, en dat k dus gewoon geen online games kan doen. Er zijn niet veel mensen met deze problemen, maar ze zijn er wel, en ik krijg t idee dat er niet echt veel aan gedaan word.
     
  17. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... De Helpdesk zei me dat ik mijn network settings niet op Manual mocht zetten, maar altijd op Automatic... Maar alles werkte uitstekend met een router met een gefixed IP-adres op de Xbox connectie... Tot gisteren dus, toen Live niet meer werkte hier...

    Ik heb zojuist nog effe geprobeerd te connecten via mijn router en alles op Automatic in de Xbox 360, maar nee hoor... Kijk ik bij de network settings, heb ik een totaal onherkenbaar lang IP-adres en schiet de secundaire DNS server op 0.0.0.0. Dat kan nooit goed zijn natuurlijk...

    Als ik direct probeer te connecten via mijn modem zonder router er tussen, dan werkt het ook niet... Dan lijken alle settings goed te zijn, maar GEEN contact met Xbox Live... 8)

    Ik heb nog NOOIT eerder zulke problemen gehad met de Xbox Live service en ik baal er goed van! :{
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vriend waar ik het oevr had is met zijn HDD bij mij gekomen en hier werkt hij gewoon wel met Xbox live. Hij belt me net op dat hij weer niet werkt bij hem.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    tja laat hem hier posten .. en laat hem vertellen hoe hij zin netwerk heeft ingesteld ... zie pagina 1 van deze thread
     
  20. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Iedere keer als ik live wil moet ik de test doorlopen
    Welke provider?:planet 3mbs
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:3mbs 500kbs

    Modem

    Welk merk modem heb je?:speedtouch
    Modem type?:330
    USB/ Ethernet?:usb

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:ja
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:windows, op de lanverbinding geen firewall ingesteld

    Router

    Welk merk router heb je?:
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?:
    Waar stopt de test?:
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:open
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina