1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avenger NL

Avenger NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal niks

alleen wakker worden toen logte hij gewoon in op xbox live
    zonder dat ik er wat aan gedaan had

2. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit moet gewoon werken. Het is Europa dus het zou gewoon moeten werken.

3. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, bij mij ging het ook zo... Ik kon gewoon zonder problemen opeens weer inloggen... Niets voor hoeven te doen... :D

Typisch dat er toch nog problemen zijn bij een paar mensen... :confused:

4. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ K!llerbee

Ik heb mijn xbox 360 nu tijdelijk beneden staan en de verbinding is schikbarend voor uitgegaan maar ik kom nog steeds niet voorbij die 2e test :mad:

5. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, sorry dubbelpost. Ja inderdaad ik ga de helpdesk maar even bellen, en hun mijn nieuwe informatie doorspelen. Trouwens mijn nieuwe gamertag is nu ook : Microschofte NL. Vond ik wel zo toepasselijk op dit moment :D

Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  6. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    T vreemde is dat als ik een 2e account aanmaak, met 1 maand gratis gold, dat die wel gewoon werkt, maar mijn eigen account, met een jaar abbo niet 8) T lijkt wel of mn account corrupt is, en ook als je account recovery doet, dan haal je hem volgens mij weer van de servers van microsoft, maar daar lijkt hij dan ook corrupt op te staan.

7. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het tijd om de helpdesk met dit (bijkomend) probleem te confronteren? :D

8. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, sorry dubbelpost. Ja inderdaad ik ga de helpdesk maar even bellen, en hun mijn nieuwe informatie doorspelen. Trouwens mijn nieuwe gamertag is nu ook : Microschofte NL. Vond ik wel zo toepasselijk op dit moment :D

9. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik kan me je frustratie wel voorstellen... Zeker als je merkt dat steeds meer mensen weer online kunnen op Xbox Live die ook problemen hadden... Maar ik moet zeggen dat ze (de helpdesk) mij heel netjes te woord hebben gestaan en steeds een helpende hand hebben geboden... Ook wat evt. foutieve instellingen zouden kunnen zijn... Verder had ik ze (de helpdesk) in bijna alle gevallen binnen enkele minuten aan de lijn... Ik ben wel wat anders gewend van veel andere bedrijven, die je bijna als een kleuter of een schoft behandelen, terwijl je wel een product van hen gebruikt... Dat kan ik van Microsoft niet zeggen, ik vind dat ze je (lees: mij) netjes en correct behandelen... O-)

Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  10. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, ze proberen het goed op te lossen en hun helpdesk vind ik ook wel goed geregeld. Maar idd zoals jij zegt, als ik iedereen weer online zie gamen in bijv pdz, dan wil ik ook gewoon meedoen en dan is het erg frustrerend dat je niet kan joinen. Maar zojuist weer contact met hun gehad, en t schijnt dat een handjevol mensen hier last van hebben, maar ze zijn er mee bezig.

11. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je precies het network type instelt bij de wireless network adapter want dat is het enige gegeven dat hij nog mist , voor de rest heb ik al mijn instellingen gedubbel checked en die klopten ( ik teste de gegevens met een ethernet kabel en dat werkte wel) hij zegt wel dat hij verbinding heeft met mijn router (WRT54G) alhoewel het rondje bij link rood is

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet deed Xbox live het weer niet. Ik moest de stroom van de router en modem eraf halen daarna er weer in zodat het werkte. Dit is al de tweede keer. Nooit eerder problemen gehad met de 360 sinds december, nooit op de oude Xbox. Hoe kan dit??

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem denk ik gevonden: elke keer als ik op m'n oude Xbox ga spelen en daarna op de 360, wil de 360 niet meer inloggen op Xbox live. Ik ben dan genoodzaakt om de router + modem van het stroom af te halen. Dit probleem heb ik sinds donderdag, daarvoor nooit problemen gehad. Heeft er iemand een oplossing???

14. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan sinds 2 weken niet meer inloggen op xboxlive zonder dat ik de test doorloop die goed is, dan kan ik weer inloggen. Ik ben verbonden met ICS(internet delen). Zou het zin hebben voor mij om de xbox te ''resetten'' bij options?O-)

15. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer loop je membership nu precies af? Ik zie enkel de maand... maar niet de dag?

16. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer loopt je membership nu precies af? Ik zie enkel de maand... maar niet de dag?

17. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Het probleem wat je hier noemt, als het al een probleem is, heb ik eigenlijk al gehad sinds de aanschaf van de XBox 360... Als ik overschakel van de Xbox naar de Xbox 360 en omgekeerd via een router, moet ik de router herstarten... Soms zelfs de modem herstarten... Ik kan niet beoordelen of er wat dit betreft echt iets veranderd zal zijn... :D

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik heb vandaag weer iets ontdenkt. Mijn IP & DNS settings stonden op m'n 360 op manual. Ik heb vandaag ze even naar automatic gezet, daarna weer terug naar manual. Toen werkte het gek genoeg wel weer :eek: Ik hoef dus niet meer m'n router te herstarten. Ik snap er echt niks van.. maar het heeft wel gewerkt. Ik herinner mij vaag dat een Xbox klantenservice medewerker mij heeft verteld dat de Xbox het niet altijd lang volhoud om in te loggen op Xbox live met manual settings.. weet iemand hier iets van? Tis een beetje vaag.. maar zoiets heb ik dacht ik een keer gehoord....

Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  19. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb ook een tijdlang met manual settings gegamed, maar pasgeleden zei de helpdesk tegen me dat een aantal inlogproblemen kunnen worden veroorzaakt juist door manual settings... Het is volgens de Xbox Live helpdesk veel beter en dus aan te raden om de network settings op automatic te stellen... :)

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar met automatic settings kan ik bijna niemand joinen/horen omdat de DMZ zone dan niet werkt. Ik had de settings dus eerst naar automatic gezet, vervolgens naar manual. Toen werkte het weer. Ik weet dat automatic stabieler is, maar ik kan niet anders. Trouwens, als je poorten forward, dan moet je zeker ook een vast IP hebben?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina