1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van MS zelf? Die heb ik ook en werkt idd perfect! Op 10 seconden was ik online!
     
  2. Control J

    Control J Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de originele van Microsoft. Heb btw net geprobeerd via Media Connect muziek en foto's uit te wisselen en... no problemo!!
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dus niet. hij vindt mijn draadloze modem niet. wat kan ik doen?

    edit: tussenvraagje. kan je je 360 definitief uitschakelen? want mijn ventilators blijven aan en me controllers blijven groene lichtjes knipperen
     
  4. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    found it, thnx
     
  5. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik via Halo 2 online wil krijg ik steeds dat ik een message heb en dan moet ik naar Account Management, daar vul ik dan alles in maar dan krijg ik weer precies hetzelfde. Wie kan mij helpen ?
     
  6. Marcozzz

    Marcozzz Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey, ik hem 'm ook vandaag gehaald en op live aangesloten, maar dat laatste ging niet heel erg soepel.. 'k Moet het nu tijdelijk via de router doen omdat ik bij de hostname geen streepje (-) kan gebruiken. Weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?? Want dan kan ik namenlijk directe verbinding maken en heb ik al dat gezeik met die router niet over m'n IP adres. Alvast bedankt!!
     
  7. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    huh, vaag, ik zet me box gewoon via me controller uit...en dan is ook gelijk alles uit...ik hoor geen ventilatoren meer en zie ook geen lichtjes meer branden
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Er zit bij dat pakket al een ethernetkabel, dus als ik al een router zou hebben zou ik op Live kunnen? (ik weet, het kan zonder router, maar ik ga het toch met doen).

    Als ik dus een router koop en 'em aansluit op Live, dan maak ik een nieuw profiel aan en kan ik na die maand gewoon een jaar verlengen door 60 bij te betalen...

    Maar kan dat ook gewoon zonder problemen, want als je voor 60 Live in de winkel koopt krijg je zo'n pakketje en meldt je je helemaal aan enzo, en als ik het op de manier van hierboven doe, hoeft dat dus opeens allemaal niet meer? :confused:
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb hem nog niet van Bol.com ontvangen :mad:

    Heb nu de Xbox360 maar zolang aangesloten via mijn Laptop en dan het draadloze netwerk op.
     
  10. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Bij de premium package zit een maand gratis een live abonnement, maar er wordt wel naar een code gevraagd, terwijl ik die niet kan vinden. Weet iemand hoe ik dit moet regelen?
     
  11. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm weet iemand hoe dat medie connect werkt?:eek:
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Code :confused:
    Je krijgt een lijst in beeld met de verschillende abonnementen.
    Daarin heb ik gekozen voor Zilver en 1 maand Gold kwam toen was zelf in beeld te staan.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben er ook eventjes mee aan stooien geweest.
    Ga eerst naar Microsoft update en download (NET Framework) ga dan naar www.xbox.com/pcsetup

    Muziek en Foto's op de pc kan je dan luisteren/kijken op de Xbox360.
    Video werkt niet , daarvoor heb je Windows Media Center nodig.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  14. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    melbuuln, thanx. Ik wou het even zeker weten voordat ik alles verneukte:p Weet jij toevallig ook hoe het zit met die marketplace pionts. Ik wil iets van 4 spellen downloaden, maar ben ik dan gelijk heel veel kwijt? Ik hoor het graag.
     
  15. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm hij zegt dat hij mijn xbox niet kan vinden... terwijl hij aanstaat en ik op live ben geweest..|:-

    kan het zijn omdat ik internet via het lichtnet heb?

    Modem ----> Router----> Adapters ( in lichtnet)
     
  16. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ey mensen ik probeer al sinds s'middags op live te komen kom maar niet door die test xbox live connection komen ben nu al een stukje verder alleen bij het laatste bij NAT komt er te staan strict weet er iemand hoe ik van strict naar open kan gaan bij me Router want heb geen flauw idee :? hoor het wel thnx
     
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik heb gehoord dat de eerste 3 maanden gratis zijn bij de xbox live
    klopt dat?
     
  18. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens, ik heb per ongeluk 2 gamer profiles aangemaakt in het xbox menu, weten jullie hoe je die weer kan verwijderen???
     
  19. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    nee volgens mij niet..

    als je premium versie heb, dan heb je dr gratis 1 maand bij zitten!! daarna moet je zo'n kaart kopen van 20 of 60 euro.. om het te verlengen
     
  20. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens, ik heb per ongeluk 2 gamer profiles aangemaakt in het xbox menu, weten jullie hoe je die weer kan verwijderen???

    gewoon naar system daar kan je het verwijderen als je naar je memory gaat zo gedaan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina