1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope dat werkt niet ... want er zijn geen drivers voor deze netgear adapter

2. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ?iemand

3. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    word vanzelf verlengd,maar voor die tijd krijg je nog wat emails van microsoft.

4. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    *deze vraag hoort niet hier,maar de connect thread lijkt een beetje dood,dus vandaar hier nog een laatste S.O.S

Na dagen aan het klote geweest te zijn werkt het nog steeds niet.
    Blijf het gek vinden dat 2 producten van MS zo lastig met elkaar te verbinden zijn.

Media connect ziet mijn xbox,maar andersom failed hij.
    Firewall is van xp,maar al zet ik hem uit doet hij het niet.
    Op de 360 krijg ik bij de test
    wired
    ip confirmed
    en dan failed..dus er zou geen pc zijn met media connect.

live werkt gewoon,pc doet het ook perfect..alleen samen wil het maar niet lukken.

Wat kan ik nu nog proberen om het voor elkaar te krijgen?
    Ik heb een modem/router van versatel(davolink) met alles open wat er ook maar open moet staan.
    Mijn pc ziet de 360 dus wel,maar andersom niks...rara?

Heeft het hier iets mee te maken misschien?
    Dit kan ik nog veranderen in mijn modem;
    NAT -- DMZ Host

The DSL router will forward IP packets from the WAN that do not belong to any of the applications configured in the Virtual Servers table to the DMZ host computer.

Enter the computer's IP address and click "Apply" to activate the DMZ host.

Clear the IP address field and click "Apply" to deactivate the DMZ host.

Warning : If you enable DMZ host, please be aware that you activate a proper firewall on the PC with the DMZ host IP address to prevent security issues.

DMZ Host IP Address:

Heb geen flauw idee,maar dat is het enigste wat ik nog niet geprobeerd heb...
    Zat zojuist te denken an de kabels...kan het zijn dat ik een andere kabel tussen de xbox en de modem moet hangen?
    Heb geen flauw idee wat er nu tussen hangt,maar kan dat het zijn?(crossover en directe utp)..neem aan dat de originele de juiste is?..heb ik niet tussen hangen namelijk.

Begin er net als een paar andere hier op het forum een beetje de balen van te krijgen(druk ik me heel netjes uit!)
    Als ik nu een media center op mijn pc gooi en dat ga gebruiken ipv dat media connect op xp...werkt dat dan wel beter of kom ik dan hetzelfde probleem waarschijnlijk weer tegen?

5. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn veel te veel mensen die gewoon problems hebben via winXP, idem hier. Ik heb de hoop opgegeven en zal ooit wel de MediaCenter gaan halen.

6. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dus deel 2 van het probleem,werkt media center wel?
    Straks schaf ik het aan en krijg ik het niet aan de praat...aaaHH!!

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.935
    Hey dudes, kan iemand mij plz helpen.
    Ik zal zoveel mogelijk info geven.

Ik wil op Xbox Live, graag. ;)
    Nou weet ik niet wat ik allemaal moet doen.
    Mijn kamer bevindt zich op de tweede verdieping, en de kamer met de computer (met internet) op de derde, een verdieping boven mijn kamer dus.
    Er staat 1 modem, die op de computer is aangesloten.
    Ik heb een 360, die staat op m'n kamer.
    Ik heb ook nog een 2 maanden gratix Xbox Live kaart (van de oude Xbox), die zat bij een spel (Far Cry: Instincts)

Hoe kan ik op Xbox Live gaan en wat is de goedkoopste en beste manier daarvoor?
    Thx!
    Reck

8. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, is al opgelost.

Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  9. hankie123

hankie123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx fardo

10. mennoetje

mennoetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik kan heb xbox live en call of duty 2 op de 360 maar ik kan geen game maken alleen meedoen met een game room kan je hiervoor eigenlijk wel een game aanmaken of is dat onmogelijk?

11. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje,
    ik heb er nu 2 avonden last van, dat ik een vriend niet kan zien en hij mij niet. De rest van mijn friendslist is gewoon online maar hij niet en ik niet bij hem:confused: , ik heb hem al invites gestuurd voor private chat enzo maar dat ziet hij niet....

12. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

in principe onmogelijk,al is er een glitch die het via een omweg wel mogelijk maakt.

je maakt dan een system link game aan en lat je uitnodigen door een ander,je accept en dan druk je op nee als er gevraagd word om het spel te verlaten/andere game erin te doen....dan is je aangemaakte game ineens voor op live.

patch is onderweg,maar ben er nu al bang voor..ghost recon onderweg...patch te laat!!

13. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    zo te lezen heb je of hij niet alle poorten open staan voor je 360.
    zoek maar eens op nat/poorten...staat in deze thread of elders op dit forum

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, op de modem en op de router. Ook in Windows heb ik de poorten van het UPnP Framework open gezet.

15. Enzymelive

Enzymelive Just Play The Game

Leuk Bevonden:
    0
    Beste yellow
    Ik heb hetzelfde probleem als jou wat betreft het niet in kunnen loggen op live mits ik de test doe die goed is. Ik denk dat het gewoon aan ICS ligt ik gebruik dat namelijk ook. Gewoon die test doen en opnieuw inloggen;)

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar deze site ga, dan kan je dus de ladder zien, maar klopt dat wel? Volgens die ladder zijn er maar zo'n 50.000 man, die een gamerscore hebben, en op Live zijn aangesloten (dus zeg maar zo'n 50.000 man die via Live spelen). Klopt dat? Lijkt me wel heel erg weinig.

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naar een paar mensen gezocht, maar lang niet iedereen staat in deze ladder. Waarom?

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    aah, zo, dat is op zich wel jammer. Ik snap overigens niet waarom Microsoft zelf geen ladder op zijn zijn heeft.

19. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds woensdag mijn Premium eindelijk binnen. Maar ik kan steeds niet connecten met Xbox Live. Ik doe de connectie rechtstreeks vanaf de modem van @Home, de nieuwste versie. Ik gebruik die kabel ook voor men PC voor internet, maar ik wissel steeds om tussen 360 en PC. Maar als ik wil connecten op de Xbox 360 zegt hij dat dat niet kan. Als je dan de wizard doet, dan staat er bij IP-adres FAILED.

Heb ook al geprobeerd eerst de modem uit te zetten, en dan even wachten en in de 360 doen. Maar dat werkte ook niet. Snap er niks van. Kan iemand helpen. Heb dus kabel verbinding van @Home met het nieuwe kastje van Aris.

20. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina