Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wijzigen kan, je kan dit vinden in de Marketplace, dit kost wel geld trouwens....
     
  2. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ff een vraagje. Op het forum van tweakers wordt beweerd dat live kaarten van de ouwe xbox werken op de xbox 360! Zonder het acount mee te nemen naar de xbox 360.

    (quote:
    AzN_cRzY schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:28:
    Voor mensen die een Xbox 1 Starters Livekit Code hebben kunnen het gewoon gebruiken voor je X360 Je moet het as een prepaid code invoeren .. Ik heb mn Live met 12 maanden velengd en ik heb nog 2 maandne trial van halo2
    Dus een goedkoop Xbox 1 starters pakketje scoren en die gebruiken voor de 360?) quote:
    eChOeS_2003 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:44:
    [...]

    Dus een goedkoop Xbox 1 starters pakketje scoren en die gebruiken voor de 360?
    yes ik had nog een oude starterskit over want ik heb geen CC dus ff die code als prepaid code voor 12 maanden invoeren en voila

    Is dit waar of klopt er niks van?
     
  3. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu bij je Xbox Live friends list kijkt op je online gamercard. Dan zie je dat je nu ook de gamerscore kan zien van je vrienden. Een erg leuk extra'tje dacht ik zo...

    [​IMG]

    Thanks to Paul Bunyan
     
  4. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt als een bus,heb zelf een kitje voor 30 euries gekocht..headset weer verkocht voor 10..dus lekker tot 2007 online voor 20 eurootjes...alleen de 12 maanden kaarten werken,geen 2 months trials!!
     
  5. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook al geprobeeerd maar dan zegt ie dus dat ik ingelogd moet zijn op Xbox Live, en als ik dat probeer zegt ie dat het profiel niet geldig is, dus dat werkt ook niet. Kun je niet gewoon je gamertag verwijderen van je offline profiel ?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Tommie

    SYMPTOMS
    You cannot add Xbox Live to your Xbox 360 gamer profile by using a Microsoft Passport Network account that is already associated with a different gamer profile.
    Note The Passport Network account is the e-mail address and password that you use to sign in to the Passport Network.
    CAUSE
    You can only use a Passport Network account to add Xbox Live to one Xbox 360 gamer profile. You cannot use the same Passport Network account to add Xbox Live to a different gamer profile.
    THINGS TO TRY
    1. Create a new Passport Network account to associate with the Xbox 360 gamer profile.a. Visit http://www.passport.net (http://www.passport.net), and then click Sign up.
    b. Follow the instructions on the screen to create a Passport Network account.
    c. Use the new Passport Network credentials to add Xbox Live to your Xbox 360 gamer profile. For more information about how to add Xbox Live to your profile, click the following article number to view the article in the Microsoft Knowledge Base:
    907707 (http://support.microsoft.com/kb/907707/) Xbox 360: How to create an Xbox Live enabled profile
     
  7. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet zo goed. Als ik connect to xbox live doe dan krijg ik deze melding:

    Some profiles could not be signed in to Xbox Live. There may be a network problem or a profile is not valid. Test your connection or recover your profile from Xbox Live.

    Dan kan ik kiezen tussen OK en Test Connection. Als ik OK doe dan ga ik gewoon terug naar het dashboard, en bij test connection is bij mij alles goed, alles confirmed en connected. Dus hoe kan ik nou wel op Xbox Live komen, zonder dat ik mijn gamerscore + achievements kwijt ben.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben bang dat het dan niet kan ... heb je de helpdesk al gebeld?
     
  9. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Had al even gebeld maar moest 3 minuten wachten en had nog niemand aan de lijn dus probeer het dalijk nog wel even.
     
  10. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een probleem met de DNS , ik post zo wel ff de lijst met info , wil zo graag op live man
     
  11. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Als ik wil connecten met livekomt er te staan: DNS ERROR. Het IP adres vindt ie wel.
    Welke provider?: @Home
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec):
    Upload:45.4 KByte/sec
    Download: 238.9 KByte/sec

    Modem

    Welk merk modem heb je?: MOTOROLA
    Modem type?: SB5100E
    USB/ Ethernet?: USB

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:MC Afee

    Router

    Welk merk router heb je?: HAMA
    Welk router type?: HAMA DR-20
    Welke firmware?: 1.00
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet
    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: DNS Failed
    Wat heb je geprobeerd?: Nog niks , weet niet wat ik moet doen , heb wel al de stroom enzo uitgeschakeld
    Waar stopt de test?: bij DNS, IP is wel confirmed
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): DNS handmatig in te toetsen maar weet niet waar dat staat
    mijn ISP informeren. ( Internet Service Provider )

    Als je iemand niet kan zien of horen

    n.v.t

    Wat staat er bij NAT?:

    n.v.t
     
  12. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    OW ja , vreemd is ook dat ik met mijn router niet kan internetten :confused:
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt geen router :eek:
     
  14. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Router

    Welk merk router heb je?: HAMA
    Welk router type?: HAMA DR-20
    Welke firmware?: 1.00

    Wat is dat dan :confused::confused:
     
  15. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    PLZ iemand help me ik wil online , ik vindt het ook raar dat ik niet kan internetten maar sinds ik de router heb ziet hij wel de kabel en het IP adres.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt een usb device .. dat kan nooit een router zijn .. ik heb nog nooit van HAMA gehoord :eek:
     
  17. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry was een foutje , is toch een ethernet.
    Maar kan ji me zeggen wat ik meot doen , om online te kunnen ???
    Hij ziet wel dat de kabels geconnecteerd zijn , ip confirmed ie , maar bij de DNS blijft ie hangen ...
     
  18. boynl

    boynl Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een simpel vraagje hopelijk

    Is het makkelijk om online te gaan met een xbox360 met een router als je provider CHELLO heet?

    Zonee wie weet wat ik moet doen?
     
  19. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand plz mijn vraag nog beantwoorden , ik wil zo graag online , kan ik iedereen ownen in PGR3 :D
     
  20. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    heyheb een vraag , heb vandaag xbox life gehaald en die betaald via credit card en heb voor de optie 6.99 per maand gekozen. Ik dacht dus dat dit na een maand vanzelf stopt, maar later blijkt dus dat dit monthly is en dus elke maand word afgeschreven, hoe kan je dan opzegen als je bijv na 2 maanden ofzo er genoeg van hebt, want ik zie nergens een optie waar je weer kan opzeggen

    thnx
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina