1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    met portforward kan je maar voor 1 xbox de poorten open zetten ... je moet ipv portforwarding port triggering gebruiken of je moet 1 xbox in de dmz zone zetten en de andere portforward gebruiken
     
  2. znoke

    znoke Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx zal het eens proberen
     
  3. znoke

    znoke Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    beste fardo,

    voor mijn 360 192.168.1.1 heb ik port forwarding gebruikt zie onder:

    application start end protocol ip enabled
    360 88 88 both 192.168.1.101 ja
    360 3074 3074 both 192.168.1.101 ja

    andere 360 heb ik in de dmz gezet met ip 192.168.1.102

    wanneer ik dit doe staat 101 op open en 102 op strict weet jij waar dit aan ligt of doe ik het fout of weet jij anders wat ik bij port triggering in moet vullen.
    Ik heb al geprobeerd:

    application start port end port start port end port
    360 88 88 3074 3074


    Bij voorbaat dank groente mark|:-
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    portforwarding met 2 xbox 360's niet gebruiken ... je moet dan port triggering gebruiken .. heb je ook een optie port triggering op je router?
     
  5. znoke

    znoke Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  6. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey peeps,

    Ik heb een vraagje over live. Ik had conectie via live doormiddel van een lan kabel vanuit de xbox in de pc, dit werkte perfect. Ik ben laatst met me pc naar een lan-party geweest en daar heb ik toen mijn lan-verbinding bij het internet protocool op ''automatisch ip kiezen'' moeten zetten. Maar als ik nu de test doe failed hij al bij de ip-test. Ik weet niet welk ip ik nu moet invullen op mijn pc, bij eigenschappen van de lanverbinding.

    Waar kan dit zien?

    Alvast bedankt.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
     
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Question(s) to Fardo (of andere)

    Ik heb een paar tips zitten lezen op uw site. Zeer handig trouwens.
    Jij raad eigenlijk aan om live te spelen zonder dat uw pc('s) aanstaan?
    Ik heb zowel een laptop als een gewone PC die aangesloten zijn op mijn router, en dan nu mijn X360 ook. Ook een klein vraag over de gegevens via de 'ipconfig /all' Best dus al die gegevens in te vullen in de network settings van de X360?

    Heb tot nu toe al een paar keren 'disconnect' gehad maar het was puur op de EA server, niet bij mij. Doch heb ik al een paar keren een volledige 'freeze' gehad van mijn X360 toen ik in de lobby zat van de EA server, met als enige oplossing nadien een volledig reboot. Enige idee wat dit zou kunnen zijn?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je een goede internet verbinding hebt dan mogen je pc's gewoon aan blijven staan ... maar met een router ben jeniet afhaneklijk van je pc ;) ... Mijn pc staat bijna 24/7 aan en ik stream bijna altijd muziek van mijn pc naar mijn xbox 360 of ik bekijk tv programma's op mijn xbox 360 ;)

    Maar goed omdat je een router gebruikt kan je het beste je xbox 360 op automatisch laten staan. Wat je wel even moet controleren is of je NAT OPEN staat, als je de xbox live test doet ... Staat deze OPEN dan hoef je geen actie te ondernemen .. is deze Strict of Moderate dan moet je port triggering of port forwarding gebruiken en dan moet je je xbox 360 een statische (vast) ip adres geven
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx! Zal dit vanavond checken.
    Muziek uploaden naar Xbox is ook iets wat ik zal proberen, maar nu alles op z'n tijd. (k'heb hem pas van dit weekend :9 )
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    uploaden van muziek kan niet ;) ... streamen wel (= afspelen op je xbox 360 vanaf pc)
     
  12. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey peeps,

    Ik heb een vraagje over live. Ik had conectie via live doormiddel van een lan kabel vanuit de xbox in de pc, dit werkte perfect. Ik ben laatst met me pc naar een lan-party geweest en daar heb ik toen mijn lan-verbinding bij het internet protocool op ''automatisch ip kiezen'' moeten zetten. Maar als ik nu de test doe failed hij al bij de ip-test. Ik weet niet welk ip ik nu moet invullen op mijn pc, bij eigenschappen van de lanverbinding.

    Waar kan dit zien?

    Als de vraag te onduidelijk is spijt dit mij, maar kunnen jullie dan even zeggen wat ik er nog bij moet vertellen?
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit met een groot probleem!!! en ik begin er stilletjes ziek van te worden, het is als volgt:
    De update van halo2 kan ik niet downloaden, altijd een failure, en ik wordt automatisch offline gezet als ik probeer, kan niet meer op het spel spelen dus(alleen offline)
    Ook heb ik sinds vandaag doa4, dit spel kan ik ook niet spelen als ik op xbox live zit!!! Als dat van die update op beeld komt, disconnect ik meteen van xbox live! Ik heb al 10 maal proberen te downloaden,maar altijd een failure! Net zoals met halo, er staat, oftewel heb je een probleem met de verbinding, of wel geheugen device vol... Pfff, kan iemand mij aub helpen, want hier krijg ik de beestjes van,
    please...
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je geheugen device niet vol, wis eens een demo?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat staat er bij NAT
     
  16. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Aub een antwoord op mijn vraag?O-)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn geheugen device is zeker niet vol(nog 10 gig vrij), ik zal eens gaan kijken wat er bij nat staat,wacht he...
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke Fardo, heb het juist gecheckt. Alles is confirmed(ICMP moest wel iets langer laden) en met NAT staat moderate(is dat goed of slecht?)
    ps: Een tijdje terug zat ik wel op mijn downloadlimiet(hier in Belgie is dat, enorm stom) en toen was mijn internet traag, toen kon ik die update van halo 2 niet downen. Maar nu is mijn internet terug zeer normaal(snel) maar nu kan ik dat nog steeds niet, en nu met doa4 ook niet, en ik wil dat zo snel mogelijk oplossen,aangezien er nog veel updates zullen volgen...
    Edit: En wat ik ook wel raar vind is dat ik niet op xbox.com(of be of nl) geraak. Is dat bij jullie ook? Want mijn internet is heel snel,maar die site kan hij niet vinden, raar! Ik wilde daar eens gaan checken of ik niets vond over mijn probleem.(Ohja, mijn pc waar in normaal op zit is stuk, nu zit ik op een laptop,daar kan het toch niets mee te maken hebben he...)
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  19. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mijn probleem is opgelost, sorry voor de lompe posts:+
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij please helpen... Kan doa4 of halo2 niet spelen terwijl ik ingelocht ben op xbox live, omdat voor beide games een update nodig is, en als ik die wil downloaden, wordt ik disconnected. Heel vaag. Iets van marketplace,...kan ik wel downloaden, online spelen op cod2, graw, gaat zonder problemen, alleen die updates kan ik niet downloaden,maar dat is wel serieus ellendig aangezien ik die games dan niet kan spelen als mijn profiel op staat...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina