1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Dat had ik ook met de CoD2 update. Iedere keer gedisconnect :mad:
    Na een stuk of 20 keer is het dan toch gelukt. Ik probeerde het achter elkaar, en op een gegeven moment begon hij gewoon te downen...
     
  2. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een update download komt er bij ook xbox live disconnected maar dan download ie de update toch nog weliswaar
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja bij mij downloadde hij dus niet, nu heb ik uiteindelijk(na zoveel keer te proberen toch de update kunnen downloaden, zoals JP). Maarja, ik moet die NAT op open zien te krijgen. Nu staat hij op moderate he. Best wel klote. Maarja, komt wel in orde(hoop ik!) want dat is waarschijnlijk waardoor ik soms vrienden met cod2 of graw niet kan vinden...(zoals jij ook al zei)...
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt bij nat mdoerate al een probleem .. kan je het lijste invullen van pagina 1
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik zal eerst nog eens zelf kijken(om die poorten van mijn router open te zetten, ik ga mijn broer dat laten doen, misschien dat daar het probleem zit). Dan zal ik als het nog niet opgelost is, alles hier eens goed invullen volgens de beginpost. ps: ik heb een modem en router inéén.(D-link ADSL router), maarja, ik laat nog van me horen...:)
     
  6. znoke

    znoke Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    he fardo,

    ik heb het zitten proberen maar krijg het niet voor elkaar ik heb het gevoel dat ik iets door de war haal ik ff wat printscreens gemaakt zou je kunnen controleren of dit klopt en zo niet wat zou ik dan in moeten vullen bedankt

    Mark


    [​IMG]

    forwarding

    [​IMG]

    triggering

    [​IMG]

    dmz
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    forwarding moet je uitzetten (weghalen)
     
  8. betterbecarefull

    betterbecarefull Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje tussendoor: die Demo's downloaden is dus niet gratis? moet je ook weer bepaalde punten voor kopen?
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    edit: oeps.. foutje excuses
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    edit : tering,, sorry
     
  11. betterbecarefull

    betterbecarefull Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    wa doe jij ? :p
    naja.. iemand die mijn vraag ff wil beamtwoorden?
     
  12. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo's zijn absoluut 100% gratis. Net zoals trailers. en sommige thema's en gamerpic's.
     
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt alles twee keer gepost:confused:
     
  14. betterbecarefull

    betterbecarefull Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, sorry ;). d8 eerst al dat ze gratis waren, maar toen las ik da over die MS punten en raakte ik beetje in de war
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo aan jouw een vraagje:

    Ik deed net de BF2MC demo en ik drukte perongeluk op ''Vote kick''.
    Dus die gene werdt boos en heeft mij een slechte Feedback gegeven. (Heel zijn clan zat er ook in)
    En nu staat er bij Onsportief 50%!
    Heeft dat verder effect op mij Live of andere dingen?
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heeft alleen effect op je sterretjes, maar die heb je toch zoweer op 5. Vind dat hele sterretjes nergens opslaan.
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds 5 sterretjes.
    Maar ik vind het ook nergens op slaan!!
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kan je xbox live ook op de core 360 doen of alleen op die van 400 ??
    ik ben er niet uit welke ik wil
     
  19. betterbecarefull

    betterbecarefull Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    kan op allebei, alleen bij die van 400 zit een gratis proeftijd voor Gold (gratis, zonder verdere verplichtingen, nodig om online multiplayer te kunnen spelen). bij core zit die 30 dagen Gold niet. Xbox live Silver heb je wel bij beide. (hiermee kun je niet online gamen maar wel demo's, trailers enz. downloaden gratis) mits je een internetaansluiting hebt natuurlijk.
     
  20. znoke

    znoke Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    he fardo ik word geeeeek zucht... nu heb ik de forwarding weggehaald de dmz is disabled en de port triggering heb ik 4 keer 3074 en 4 keer 88 ingevuld beide xboxen hebben een static ip.

    het is nu heel raar wanneer ik de test doe zet hij bij diegene waar ik de test als eerste uitvoer de nat op open en de andere op strict, maaaaar... ik heb ook al een keer gehad toen ik de test nog een keer uitvoerde dat een xbox op open stond en de andere op moderate.
    En een keer gehad dat ik de test uitvoerde op de eerste xb en die stond op open daarna op de tweede xb en daar stond hij ook op open ikke superblij weer terug naar de eerste om te controleren en deed de test nog een keer stond weer op open en toen ik op de tweede xb de test weer deed stond hij daar weer op strict...

    kun je hier nog wat mee groente Mark
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina