1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb een ernstig probleem: Vanmiddag moest ik mijn router resetten en sindsdien kan ik niet meer normaal gamen op m'n 360 op live. Als ik iemand join op PGR3 disconnect ik meestal binnen 5 sec of ik kom er helemaal niet in door de "unable to communicate to all players" bericht. Hiervoor werkte alles prima. Ik heb van alles geprobeerd.. router naar default settings gebracht, reset, weer in DMZ zone, niks helpt. Mijn NAT is trouwens open. Wie helpt?

    Bij voorbaat dank.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar is het niet eens tijd voor deeltje 2? dit is de 1602 post..
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    SsssSssSSttt!!!

    Dat hoeven de mod's niet teweten :) !
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik een probleem heb met de verbinding van een vriend van me, ik kan namelijk niet chatten met hem en we kunnen ook niet normaal joinen bij elkaar. Als we een chat-invite sturen dan is ie bezig met joinen en ineens is die channel weer leeg terwijl ik met ieder ander wel normaal kan chatten. Ik heb 'm niet gemute en ook niet geblokkeerd. Ook als ik bij hem wil joinen met CoD2 krijg ik telkens 'Unable to join game session', hetzelfde gebeurt als hij een invite stuurt. Ik heb deze problemen alleen bij hem en hij alleen bij mij, iemand een idee? :{
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat staat er bij jouw bij NAT wat staat er bij je vriend .. wat kan je me nog meer vertellen zie pagina 1 post 1 ;)
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal ik zo snel mogelijk opzoeken, ik denk dat hij vandaag ook nog wel online komt dus dan zal ik het 'm gelijk vragen. :)
     
  7. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    ik heb nu een probleem met live hij kan hem niet connecten en bij de "test" zeg maar staat er bij ip adres test failed dus daar ligt het probleem?? maarre hij deed het altijd goed alles staat er gewoon nog steeds zo als het moet staaan maar toch lukt het me niet te connecten help
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe heb je je xbox 360 aangesloten? Zonder gegevens kan ik je vraag niet beantwoorden .. zie het formuiler op pagina 1 post 1... tevens is het handig om de startpost te lezen

    @Mods - Ik maak woensdag wel een deel II aan van de vragen thread ;)
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn NAT
    W: 0000 - 000B
    X: 0000- F001
    Y: 20A8 - 48E0
    Z: 0000 - 0000

    NAT Maat
    W: 0000 - 000B
    X: 0000 - S001
    Y: 20A8 - 48E0
    Z: 0000 - 0000

    Eén verschil dus. :{
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ik bendoel staat er bij NAT open of wat anders .. kan je het formulier invullen van pagina 1 post 1
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat in die HTML-code? Want dat is toch alleen als je niet door die test komt?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja de html code ... deze is ook bedoeld als je problemen hebt .. ik heb alle info nodig .. zonder info kan ik je geen mogelijke oplossingen geven
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer want het lukt mij niet om al die vragen te beantwoorden en die andere gast lukt het zeker niet, hopelijk komen we er nog uit. Toch bedankt. ;)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ok suc6 (probeer het formulier zo goed mogelijk in te vullen) Ik wil o.a weten wat er naast NAT staat Open, Moderate of Strict
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  15. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb het probleem al gevonden, mijn ip adres was gewijzigd op de een of andere manier samen met de standaard gateway dus die heb ik nu ff opnieuw ingevuld en alles werktweer
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je bericht nog is aangepast, zal het inderdaad nog proberen en kijken wat er allemaal bij NAT staat. Ben niet zo technisch dus vandaar dat het bij mij niet zo makkelijk gaat. :)
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de dubbelpost maar het probleem kwam vanavond ineens niet meer voor, gewoon kunnen spelen en chatten met hem. Erg leuk dat het nu werkte en hopelijk blijft het zo. :)

    PS: Vrienden toevoegen via XBW (die plusjes), goed idee. :cool:
     
  18. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je prepaid kaarten en starterkits voor de xbox ook gebruiken voor de 360?
     
  19. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je eigenlijk die sterren bij je gamer profile? Ik had ff de xbox magazine nagekeken maar daar kon ik het niet vinden.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je door andere mensen word gewaardeerd of als je geen klachten krijgt ...

    pre-paid kaarten wel .. trial kaarten niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina