1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Ik kan met PGR3 niet op 'Play on Xbox Live' drukken. Ik krijg dan een melding dat het niet mogelijk is om met mijn account te spelen. Wel kan ik elders in het spel online gamen, maar dat is alleen de Online Career, maar wanneer ik echt wil spelen tegen vrienden of dergelijks, moet ik op 'Play on Xbox Live' drukken. Ook is het niet mogelijk om het 'Heroes Channel' te bekijken. Ook hier krijg ik dezelfde melding.

Dit allemaal terwijl ik gewoon aangemeld ben. Er is niks mis met mijn verbinding of dergelijks, want het is wel mogelijk om een online career te doen.

Ik heb mij aangemeld op Xbox Live, en heb toen een Silver Account aangevraagt, waarbij ik vervolgens het bericht kreeg dat ik een maand gratis Gold mocht proberen. Het zou nu toch gewoon mogelijk moeten zijn om met mijn 360 online te kunnen gamen?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm er is een hoop veranderd met de netwerk sttings ... ik ga zometeen eerst zelfeven alles bekijken ... dan kan ik julli beter helpen :eek:

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb ook een vraagje.
    Ik heb soms problemen om een server te joinen,de ene keer kom ik erin.
    Maar de andere keer als ik bijvoorbeeld een vriend wil joinen staat er connection lost of iets dergelijks.
    Is het mijn modem of router instellingen wat ik moet veranderen zodat ik gewoon iedereen kan joinen??

*verbindingstype:router
    *probleem :confused:ommige mensen niet kunnen horen via headset en bepaalde servers niet kan joinen.
    *exacte foutmelding:connection to server lost of failed to join.
    *internet verbinding :adsl volgens mij of kabel:confused:
    *provider:casema
    *internet snelheid:upload=660 kbit/s en downlaod=4200 kbit/s
    *router : u.s. robotics (Serienummer 8003 )

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  4. madness

madness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep, hielp ook niet, ga straks ff een router halen

5. Bj0rNL

Bj0rNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het aanmelden bij Xbox Live heb ik een foutje gemaakt met mijn e-mailadres. Ik heb niet mijn e-mailadres gebruikt, maar dat van iemand anders. Ik heb namelijk ingevuld : bjornl@planet.nl in plaats van bjornl1988@planet.nl. Het gekke is dat ik wel gewoon kan inloggen op Xbox.nl. Ik heb wel ergens een optie gevonden om mijn e-mailadres te veranderen: Accountbeheer >> Go to personal information. Voor het inloggen moet ik echter nog steeds het andere e-mailadres gebruiken en ik ben bang dat iemand nu dingen aan mijn account zou kunnen veranderen. Is het mogelijk dat ik mijn e-mailadres zou kunnen veranderen. Zo ja, waar dan?

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ik heb een vraagje namelijk: bij Perfect Dark Zero kan ik soms geen vrienden joinen of ik kan soms ook geen quikmatch doen want dan zegt ie: You're connection to this match has failed ofzo...weet iemand hoe dat zit, moet ik bepaalde poorten van mijn router(merk: Sweeks ofzo) opendoen???

7. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Bjorn NL
    als het goed is via account settings...?

8. Bj0rNL

Bj0rNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb ik mijn e-mailadres ook veranderd. Maar het e-mailadres om in te loggen blijft hetzelfde...

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

huh maar je adres moet je toch ook hetzelfde houden of bedoel je dat gedoe met je leeftijd...?

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    heb precies het zelfde kl#@$ zooi!!:mad:

11. Bj0rNL

Bj0rNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bij het aanmelden heb ik gewoon een fout e-mailadres gebruikt en nu wil ik dat veranderen, maar ik zou niet weten waar.

12. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    wees blij dat je erop kan, ik heb nog steeds dit probleem:

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Bjorn NL
    en je email adres wil je dus veranderen in je dashboard ?

Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2005
  14. Bj0rNL

Bj0rNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt me niet uit waar, als ik het maar ergens veranderd krijg. Want heb e-mailadres wat ik heb ingevuld is niet van mij...

15. JeePee

JeePee Guest

Iemand?

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand deze fout?? ik heb al mijn gegevens op xbox live PERFECT ingevuld, en dan staat er dat die gaat creeren xbox live account, mr dan zegt die iets dat er iets fout is met mijn email, dat doe die dan steeds tussendoor, en ik heb alles precies ingevuld, weet iemand hoe dit zit???

17. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    ???

18. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook zoiets met mn ps2 die ik online wou.
    ik had het ook direct aangesloten maar kwam er niet op.
    ik belde toen naar @home en die zeiden dat de modem maar één ip adres (bv. pc) kon hebben ofzo en die andere (ps2/xbox 360) er niet op kon.
    toen had ik een router gehaald en toen deed alles het.

het is al een tijdje geleden dus weet niet 100% cker of het zo was gegaan.

19. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan (gelukkig) inmiddels op Live, maar steeds als ik een game join dan zegt ie 'connection failed'. Moet ik poorten openzetten ofzo in mn router? Zoja, welke?

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand deze fout?? ik heb al mijn gegevens op xbox live PERFECT ingevuld, en dan staat er dat die gaat creeren xbox live account, mr dan zegt die iets dat er iets fout is met mijn email, dat doe die dan steeds tussendoor, en ik heb alles precies ingevuld, weet iemand hoe dit zit???

IEMAND PLZ!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina