1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbox 360] Mass Effect 2 Collector's Edition

Discussie in 'Gezocht' gestart door gerowniko, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar de Mass Effect 2 Collector's Edition. Ik heb het spel zelf al, dus het gaat mij puur en alleen om de Collector's Edition extra's (dus wel inclusief speciale hoes). Het liefst, maar niet noodzakelijk, inclusief de CE only-codes (Cerberus Network dus niet).

    Stuur mij aub een PM als je dit hebt en het wilt verkopen. :)
    (Als je toevallig weet waar ik het in de winkel kan kopen laat het mij dan aub ook weten ;))

    EDIT: Gevonden. Ben wel nog steeds op zoek naar de codes voor de speciale CE-armor en wapen. Als iemand die wilt verkopen, PM me dan aub! :)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  2. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf een maandje of 2 terug achterin een schap bij de e-plaza gevonden. Wel 40 euro. Online nergens te krijgen helaas, en vrees dat weinig mensen hem weg zullen doen, maar veel geluk met de zoektocht:thumbs:
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! :) Ik hoop natuurlijk ook dat ik het nog ergens kan vinden, maar goed zo niet dan maar pech gehad. Mass Effect 3 wordt in ieder geval een pre-order op de Ultimate Collector's Edition(wanneer deze bekend gemaakt wordt).:)
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld overgemaakt en wachtende op bezorging. Als bezorging binnen is update ik de startpost.
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen! :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina