jullie zeiken ook echt over elk kleine minpuntje wat je kan vinden he. Jezus, maak ff van een mug een olifant.
Het is hier al gezegt, men vermoed dat bij de game eNCHANT aRM meerdere DVDs nodig zijn.
Ik zou zeggen: WEES BLIJ. Echt waar, ik vind het vreselijk goed nieuws. Eindelijk een game die gebruik maakt van de ruimte die die krijgt. Een spel met mooie FMV filmpjes en (hopelijk) een goede lange verhaal lijn.
Ow, als ik terug denk aan de PS1 tijdeen met Final Fantasty 7. Echt heerlijk: please put in CD 3.
WTF!!! cd 3 pas!!! jezus, dan moet ik der nog 2
![Devil }:] }:]](styles/default/xenforo/clear.png)
Geweldig toch, dat gevoel dat je eindelijk eens waar voor je geld heb gekregen.
Niet dat je na 2 dagen je zit te vervelen omdat je die top game weer hebt uitgespeeld.
Mensen, een dvdtje wisselen duurt geen 3 uur hoor. Het spel word dan meestal in chapters verdeeld en bij chapter 5 ofzo moet je een nieuwe dvd der in douwen. Je mist niks, je bent ook niet ineens uit het verhaal, omdat een nieuwe chapter altijd een begin van een nieuw stuk is. 2 sec van je tijd en verder genieten.
Moraal van dit verhaal: wees blij.
zoals vaker gezegt, het zal alleen gebeuren bij die jappanse spellen die veel van die FMVs gebruiken.
Bij halo zal je het niet zien.
Klik om te vergroten...