Mmm,dat is een goede redenering

. Maarja, kunnen ze niet de fabrieken van Sony, Toshiba, Apple, en al die andere bedijven die achter blu-ray staan, gebruiken? Ik denk meer dat ze zoiets gaan doen, niet? Maarja, toch blijf ik erbij dat blu-ray aan de macht gaat komen

. Maar, pak nu: blu-ray komt aan de macht he, binnen pakt 3 en half jaar zijn die 800 GB disks op de markt, en dat gaat goed, die verkopen goed voor degene die het nodig hebben, misschien voor de next gen consoles(nog een hele tijd later)(niet allemaal misschien,andere gebruiken misschien nog blu-ray,...) en bla bla he, en dan zijn ze misschien allebei aan de macht. Want ja, blu-ray films gaan er zowizo komen(als ze van HD dvd winnen). En dan gaan ze binnen 3 jaar toch niet opnieuw een nieuwe standaard van disk willen,... en misschien gebruiken ze die 800 GB disks voor andere zaken, weet ik veel, maar als dat zo zou zijn,dan winnen ze allebei he(anuwel, als er dan alleen blu-ray films zijn, dan maakt blu-ray meer winst,maarja ik weet niet hoe het allemaal gaat zijn, we zullen zien

)
Klik om te vergroten...