Enslaved zat ik gisteren nog aan te denken, vond die ook goed ondanks dat die niet super werd ontvangen door de consument (volgens mij speelde fanboyism een rol omdat ze multiplatforn waren gegaan). Je had vorige gen echt veel creatieve games van kleine studio's die goed konden meekomen met grotere titels, in ieder geval qua speelplezier. ik herinner me nog zo'n hard boiled game, dacht met slow motion bullets ofzoiets. En zo'n bizarre maffia game dat je in een monster kon veranderen.
Slow motion bullets is toch Max Payne? 1 en 2 waren echt legend. 3 heb ik niet uitgespeeld. En die monster mafia film, was dat niet The Darkness? Die was ook echt tof.
Fred is gewoon bang mij te citeren zodat we weer in een flame war komen. Dus zo ook prima gelukt. Was echt vette game idd! Een van mn favo.
Ja damn. Vond die shit ook heel hard. Je kon ook zelf bepalen of je stealth wilde of full rambo. Ik mis dat soort games. Tactical shit. Tactical shooters vooral. Komop Ubi. Maak weer eens wat. EEN SINGLEPLAYER AUB.
Jazeker, prima game hoor wel repetitief. Maar typisch zo’n 7~ game. Net als een kingdoms of amalur (?) bijvoorbeeld.
Als ik dit zie word ik ook wel lichtelijk weemoedig aan die settings. Dat varen was achteraf toch best ontspannend.