1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Messenger Kit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 22 jul 2007.

  1. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    te belachelijk voor woorden, hoe moeilijk moet het zijn voor die geldwolven om een zwarte messenger kit uit te brengen.
     
  2. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee om eerlijk te zijn niet. (Was ik maar zo rijk :))
    Ik wilde al langer nog een extra controller en zag nu dat er mooie zwarte uit waren en dat maakt het kopen leuker. Gewoon nog een controller erbij is best wel saai.

    Ik heb getwijfeld of ik zou wachten op de Halo 3 controllers, maar hoe ik ze tot nu toe op plaatjes heb gezien vind ik ze eigenlijk niet zo heel mooi. Maar zo'n limited edition Halo 3 controller met het chatpad erop zou nog grappiger zijn :)
     
  3. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ah super, dan moet ik hier ook maar eens in de media markt in hasselt binnen wandelen want ik wil ook een azerty :)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Chatpad intussen niet meer van de controller afgehad. Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren :)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  5. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het vershil tussen qwerty & azerty amerikaanse en nl versie toetsenbord ofzo?
    snap wel dat het de eerste 6 toetsen op je bord zijn
     
  6. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    in belgië (en nog een paar landen ist azetry) en nederlands en eigenlijk zowat alle andere landen in de wereld ist qwerty ;)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Franstalige landen hebben Azerty ... Engelstalige landen Qwerty
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, na een paar dagen constant met de Chatpad gegamed te hebben ben ik het idee gaan krijgen dat ik een soort Dreamcast controller in m'n handen heb, en dat bedoel ik positief want de grip op die dingen was echt super :)
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze ook onlangs gekocht (AZERTY)
    Best wel een leuk ding, controller heb je nog steeds lekker onder handen.
    Alleen heb ik deze precies gekocht om hem te hebben, want buiten berichten sturen gebruik ik deze (nog) niet. Op het ogenblik dat ik kan veranderen van email adres voor msn gebruik op X360, zal het beter gaan.
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ook maar besteld :)

    edit: dag later :9 Vind het echt een ideaal ding! werkt heel erg lekker. Had alleen omdat op je pc toetsenbord de toetsen schuin onder elkaar zitten en op de controller keyboard ze recht onder elkaar zitten dat ik verkeerd typte :+ maar dat went wel
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  11. iTorioko

    iTorioko Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi All,

    Short question:

    Ik heb de chatpad een paar dagen geleden gekocht en het werkt echt PERFECT! Alleen 1 probleempje... Met FFXI werkt het ( bijna ) perfect, behalve als ik de groene toets indruk om bijvoorbeeld een '?' in te voeren verdwijnen de windows! ( bedoelt om een 'clean' screenshot te maken )

    Kan iemand mij helpen hoe ik dit veranderd krijg?

    Thnx
     
  12. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    wrs zal dat wel gefixt worden bij de nieuwe dashboard update of iemand moet hier een oplossing weten
     
  13. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Bij de mm enschede hebben ze roze en blauw:p miss ook wat voor je?:)
     
  14. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, thanks voor de tip!

    Ik vraag me steeds meer af of en wanneer de chatpads in andere kleuren uit gaan komen. Een zwarte zal er in ieder geval wel komen lijkt me. Wat helemaal stoer zou zijn is als ze voor bij de Halo controllers uit zouden komen waarbij de opdruk doorloopt.
     
  15. pinobot

    pinobot Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de gebruiksaanwijzing kun je gewoon een headset voor een mobiele telefoon aansluiten.

    Ik heb een probleempje, vaak komen aanslagen niet door terwijl ik er zeker van ben dat ik goed gedruk hebt, gebeurt vooral vaak met snelle dubbele aanslagen als "ee", het lijkt wel alsof de proces prioriteit voor de keypad erg laag is, heeft iemand anders hier ook last van?
    Ook vind ik het jammer dat je geen typegeluiden hoort als je iets intyped in Messenger, vandaag een redeem code ingetyped en dan hoor je wél geluid.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  16. pinobot

    pinobot Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de Messenger kit ook onder XP/Vista werkt?
     
  17. pinobot

    pinobot Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een jaar gold gekocht in combinatie met zo'n camera + headset, ik dacht nog: "altijd makkelijk een extra headset" maar nu past die headset niet in de chatpad.
    Ik heb de Xbox nu een week en al 2 headsets (één kwam met de Xbox) waar ik niks aan heb.
    Verders vind ik Messenger geniaal, de game pauzeert als je chat en je contacten die Live Messenger gebruiken kunnen zien wat je op dit moment aan het doen bent. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Huuuuuuuuuuge bump, is deze er ook in het zwart? Kan m niet vinden op budgetgaming namelijk:)
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nee, alleen in het wit, helaas.
     
  20. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    en rose + paars
     

Deel Deze Pagina