[XBOX 360] Modded Xbox 360 controller met custom paintjob

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door alisum41, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Bij deze bied ik een modded controller aan voor de xbox 360. Samen met een vriend probeer ik een dienst van de grond te krijgen waarbij we gemodde/gecustomizde controllers aanbieden. Afhankelijk van welke en hoeveel mods men wil, zal dit de prijs doen veranderen.

De eerste controller is af en hierbij hebben we de tot dus ver geplande mods in 1 controller toegepast:

- Verwerken van de batterypack in de controller zelf.
    - Veranderde LED's van de Ring van de controller.
    - Buttons van de controller verplaats zodat bij bijvoorbeeld FPS de vingers niet meer van de sticks afgehaald moeten worden.
    - Rood gespoten shell met wit/zwarte accenten.

Natuurlijk is elke LED/Shell kleur mogelijk :b:

[​IMG] [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Modden van controllers gaat voor zover ik de F.A.Q heb gelezen niet tegen de regelementen in, anders hoor ik wel anders :b:

Met vriendelijke groet,

alisum41

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    In het verleden zijn er al diverse handelaren langsgekomen met zelfgemaakte mods. Een voorbeeld hiervan is Ricepuppet, ook hij staat hier inmiddels bekend om zijn nette ontwerpen maar het is niet toegestaan om dit hier te verhandelen. Je kan contact opnemen via de advertentie pagina van xboxworld om je zaken alsnog aan te prijzen maar in de Bazar zijn dit soort commerciƫle praktijken helaas niet toegestaan. Om deze reden gaat deze thread dus ook dicht.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina