1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 moderators?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Stephan123, 27 feb 2010.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo beste mensen

    Ik zat net een video te kijken op youtube (http://www.youtube.com/watch?v=-TSjFqgduS8)
    en daar zie ik dat er een Moderator is van Xbox.
    Bestaan er moderators op Xbox Live?. Want in de video lijkt het er heel erg op dat er een moderator meespeelt want opeens is diegene geband van zijn Xbox Live gold

    Wat denken jullie?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, en die video vertelt niet het gehele verhaal. ;) Daar lijkt het alsof The Pro zijn macht misbruikt, maar;
    Dit is de 'non-edited' versie:


    Hij heeft daarna zelf toegegeven dat het fake was.


    Die bans waren niet alleen uitgedeeld vanwege het taalgebruik (al vind ik dat al genoeg reden), maar hij stond er al lang bekend om dat hij een modder was. Opgeruimd staat netjes als je het mij vraagt. :cool:

    [​IMG]
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik kon t niet goed zien op mn phone. Krijgt nou diegene met dat kinderlijke stemmetje een ban?

    Zou zeer terecht zijn, want wat een taalgebruik hij gebruikt, dat is echt niet normaal meer!

    Dus ik begrijp dat er moderators zijn op Live?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, er zijn moderators. Stepto is de boss, en The Pro is dus een van zijn medewerkers.

    Itzlupo is diegene die het eerste filmpje geedit/gefaked heeft om aandacht oid te krijgen. Hij is ook sowieso diegene die heel veel gemod heeft en daar dus (meerdere?) bans voor heeft gekregen.
    Maar hij is niet dat jochie wat heeft zitten te schelden. Ik weet niet of dat jochie geband is, maar ik hoop van wel. :x
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt, nou begrijp ik het :)
     

Deel Deze Pagina