Heey allemaal ik ga over 2 weken een xbox 360 halen en ik wil vette spellen erbij kopen. Maar mijn vraag is welke spellen vinden jullie goed en die iemand moet hebben als je een 360 bezit? Dusz echt een must have! Maakt niet uit wat voorn soort spel het is. Als die ma vet is Op mijn lijstje staat zoiezo cod 5 Thnx kevin
Mja, dat is natuurlijk heel erg afhankelijk van je smaak qua spellen. Maar de volgende games schieten me te binnen: Gears of War I en II (vooral die laatste), Bioshock, Fallout 3, Saints Row II. En ik ben er vast een aantal vergeten, maar er volgens vast nog meer suggesties!
Ik hoop dat je een groot budget hebt GTA IV GoW2 Prototype Fifa 09 Call of duty 4 en 5 Fallout 3 Midnight Club LA Fable 2 Assassin's Creed Street Fighter IV Halo 3 De Guitar Hero Series als je daarvan houdt. En veeeeel meer spellen. Ik weet zeker dat ik er een paar vergeten heb
ik denk dat de echte must haves de volgende zijn: Forza 2 Oblivion Gears of War 1 Call of Duty 4 GTA 4 Bioshock Fallout 3 The orange box
In die thread verder gaan a.u.b. @de rest, probeer dan de keuzes ook wat meer te motiveren. Hier gaat een slotje op.