xbox 360 ned versie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeRiChIe, 26 mei 2006.

1. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die jongen die de topic heb gestart is doof mede dankzij dat is zijn nederlands ook al niet eens zo goed. Dus zal het wel prettig zijn als voor hem die er oplossing is. Jij kan dat wel makkelijk zeggen maar hoe is dat voor hem. En ik ken mensen die gewoon niet doof zijn die ook helemaal niks van dat engels bakken en zelfs niet van de basis. Dan gaat er toch niet meer om of engels vetter is. Ik vind het iig de moeite waard dat microsoft die dashboard ook in het nederlands doet.

Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  2. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    uw eerste zin is totaal onverstaanbaar maar soit :rolleyes:

ja mijn ma speelt enkel UNO omdat ze bij die ander spellekes totaal geen verstand heeft van wat er staat ofzo. Wie weet komt er na een tijd een taalupdate. De talen die nu mogelijk waren waren hoofdtalen die algemeen wel redelijk veel gesproken worden. Ik heb het probleem dat de helft in het Frans staat op mijn Xbox. België is en blijft tweetalig hé, kzal er maar mee moeten leven.

En ja als je doof bent is een andere taal leren ook niet al te simpel... ;) (ik spreek uit ervaring, Engels lezen heel goed, spreken da's een ander paar mouwen)

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, je wil toch ook niet dat de masterchief Nederlands spreekt :+

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het goed uitwerken is 't misschien wel cool (=lachwekkend), anyway, ik heb zelf geen moeite met de engelse taal. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die behoefte hebben aan een Nederlands dashboard of nederlandse ondertiteling bij games.

5. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    bwa ik ga ook regelmatig de Nederlandstalige versie van een tekenfilm (oa ice age) kijken. Gewoon omdat dat zo lekker sappig klinkt tegenover dat algemeen welbekend Engels. (Vlaamse versies daarentegen zijn om te walgen!)

het hoeft niet per-se in-game nederlandstalige ondertiteling ofzo zijn maar zou handiger zijn. Dan mis ik misschien niet een hoop tips etc. zoals nu het geval is. Als enkel al het dashboard in het Nederlands zou zijn. Niet omdat ik nu mijne weg niet vind, maar omdat dat gewoon makkelijker is.

6. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt t niej uit, Engels sal de meest gebruikte taal blijven dusjah... Maar je kunt bijv, wel duits kiezen, maar dan vindt ik da NL ook wel mag!!

7. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlandse ondertiteling zou van mij niet eens per se hoeven, Engelse eigenlijk wel. Het is gewoon jammer dat als een spel in het nederlands is dat het voor mijn gevoel zo 'nep' ofzo is. Lastig te beschrijven maar ik denk dat veel me wel snappen, het Nederlands komt gewoon ongeloofwaardig over:

@ Deano2: Duits is helemaaaal erg :'-(

8. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Whahaha, Ik heb een wapen nodig! 8)

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wedden dat je hem niet kan laten blijven plakken _O_

anyway, aan de topicstarter: misschien dat als je contact opneemt met Microsoft, dat ze dan het probleem begrijpen en een update maken dat je meerdere talen voor je dashboard kan kiezen.

10. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo met blablablablabla van Microsoft, kan ik U helpen? - Ja, ik heb een probleempje. Mijn Engels is niet zo goed, zouden jullie voor mij niet een update kunnen maken zodat het dasboard van mijn Xbox 360 in het Nederlands wordt? - Ja tuurlijk, regelen we meteen! - Oke, thnx, laterz

:D

Nee, maar is wel een idee misschien hoor. Ik denk dat er wel veel meer mensen zijn die behoefte hebben aan een Nederlands dashboard.

[Edit] Dit is overigens allemaal niet lullig bedoelt hoor ;)

11. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat teveel mensen nu ff off-topic gaan.

als iedereen zich nou gewoon bezig houdt met het probleem van deze persoon..

ik stel voor dat je een mailtje stuurt naar microsoft en simpelweg je probleem uitlegt. nee heb je, jah kun je krijgen toch?:)

12. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat bellen meer nut heeft hoor. Mailtjes zullen ze denk ik sneller opzij schuiven.

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal een mailtjes sturen want bellen heeft niet zo veel zin IWFH '2006' als je doof bent.

14. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    |:-Stom van me, sorry..

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    teksttelefoon was toch voor mensen die slechthorend zijn en doof (begrijp niet hoe dat werkt of zo), of niet? (teksttelefoon kan je ook bellen van klantenservice)

16. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    [Edit] Dit is even een kleine toelichting op wat een teksttelefoon is en hoe het werkt voor de mensen die niet weten wat het is en hoe het werkt (zoals ik zelf dus voor ik dit las ;))

Je zou dus via een teksttelefoonservice naar Microsoft kunnen bellen als je tenminste zelf een teksttelefoon hebt. Of je laat iemand anders bellen :)

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    oh lol, had nog amper gezien dat het dashboard engels was :p

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    _O_

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    hey IWFH '2006' ik had het veel eerder dan jou gezegt..........

20. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Van dat teksttelefoon enzo bedoel je? Klopt.. maar je had er staan van begrijp niet hoe het werkt ofzo. En ik had er zelf nog nooit van gehoord, dus het even opgezocht en hier neergezet. Is wel interessant opzich dacht ik :9

Maar niet dat ik nou met de eer wil strijken ofzo zeg maar =(

Laatst bewerkt: 28 mei 2006

Deel Deze Pagina