Bij die Bart Smith actie moet je eens kijken bij de "*". Dan zie je wat je erbij krijgt. Stond 1 maand XBL Gold. Maar ik weet niet of ze bedoelde van wat hier boven vermeld is.
Maar @ erwin, Die kabels zien er toch anders uit. Ik heb nog niet geprobeerd. Maar zeker dat ze passen? (ik kan zelf wel kijken maar kan beter zeker weten voor ik die kabel weer helemaal los haal. Heb em netjes langs de muur gedaan namelijk.)
Het aansluitingsblok dat in de Xbox 360 moet is precies het zelfde als de standaard TV kabel die je bij de SLIM krijgt. Deze heb ik nu, enigste verschil is dat deze 3 draden meer heeft en op het blokje kan ik kiezen tussen TV of HDTV. Ik zeg DOEN, zie geen reden waarom het niet kan.
Deze heb ik ook. Wel jammer dat ze die standaard er niet meer bij leveren. Hebben wij dus even geluk =). Zo even kabels verwisselen. Toch bedankt voor je informatie. Ook nog even over week ofzo een HDMI kabel kopen, dan heb je echt super beeld!
Zal zo even zeggen wat mijn mening is! Zal zeggen of er verschil in zit en wat beter is Trouwens Erwin, deze kabel hebben wij toch ook? http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=16914
Mijne heeft ook HDTV en AV. Kan je met zo'n schuifknop bepalen. Ik heb dan 4 uit einde: blauwe, rode, groene en gele topje en een hele witte en rode. Het zijn er totaal 6 die ik in me tv kan pluggen. Spreken we over de zelfde kabel? =P
Haha nee nog niet . Was even muziek aan het luisteren en msn beetje. Maar ga ongeveer over half uur op de Xbox.
Het beeld is zeker wel mooi geworden! Even over jou vraag Erwin, nee je Xbox wordt niet warm door de kabel en dit hoort gewoon. Dit kan komen doordat je SLIM: -in een ruimte staat waar de warmte niet goed kan ontsnappen -hitte van buiten Je kan de CD'S ook op je harde schijf installeren. Dan wordt hij vast minder warm .