Ik weet waar je het over hebt
...ik zat hiervoor ook al 4 maanden in the USA en was al opzoek naar alle mogelijke manieren om mn 360 daar draaiende te krijgen. Inmiddels converter gekocht voor €30,- en uiteraard zo een dingetje zodat ik hem in het stopcontact kan pluggen. Ik ga hem niet op een TV laten draaien maar voor 4 maandjes op het beeld van mn laptop via een USB TV-Tuner. Gewoon inpluggen en op mn 15,4" schermpje lekker gamen
Tis voorlopig toch maar voor 4 maanden, dus zo een ramp is het niet. Ga daar overigens nog proberen om te kijken of ik het vervolgens via S-Video kabel nog naar de tv kan over zetten (geen last meer van NTSC of PAL)..maar zie ik daar wel weer
Tja..helaas ondersteunen Europeese TV's tegenwoordig bijna alle formaten die je kunt bedenken, terwijl ze in Amerika weer aardig achter lopen op dat soort dingen en alleen maar aan zichzelf denken...helaas, 99% van de TV's draait alleen maar NTSC. De andere 1% zijn de splinternieuwe TV's van over de $2000 die zowel NTSC als PAL ondersteunen..
Heb je het over deze: ![[IMG]](http://i.walmart.com/i/p/00/18/31/95/88/0018319588200_215X215.jpg)
Of deze:
Laatst bewerkt: 9 jan 2006