Volgens mij is de Xbox 360 regio vrij, iemand van die forum (weet niet meer wie) heeft Ridge Racer NTSC versie en die draait hem op z'n Xbox 360 PAL versie.
Niet alles is regiovrij, zoals in dat topic al aangegeven werd. Dat bepaald de developer/uitgever zelf.
Dat is ook wel weer waar. Ik zou nooit mijn Xbox mee willen nemen op vakantie, dan is het geen vakantie voor mij. Ik wil genieten van de zon en lekker zwemmen, maar dat zat er niet in... Maar goed, Xbox 360 mee op reis? Geen probleem, mits je wel je aankoopbewijs bij je hebt
ik heb al een 360 tas zien liggen (van planet21 (is officeel!)) daar kon je al je kabel in kwijt, je xbox, 2 controllers, en een paar games... (dat was bij de macro in venendaal)_0/ (was wel tegen de 50 euro aan!)
Koop anders een 360 in de states neem je ned. aankoop bon mee en je kan daar gamen en hier ook spelen(mits de tv ntsc compatible is) Bij trugkomst kan je je ned.bon zien no probs denk ik.
Nadeel is dat ik al een Nederlandse heb, daarom ben ik ook opzoek naar een methode om hem te vervoeren Thibodaux, Louisiana....is zo een 30 minuutjes rijden van New Orleans, dat lijkt me wat duidelijker
Als je in Amerika bent, kun je dan kijken hoe duur de controllers daar zijn en of ze werken op de 360? Toen ik vorig jaar in de buurt van Chicago was heb ik daar twee controllers gekocht voor +/- 25 dollar stuk. Terwijl ze hier al gauw over de 30 euries gingen. Maar ik wist toen wel dat ze gewoon op de europesche xbox werkten. Dit voorjaar ben ik van plan wederom een weekje te gaan, dus mocht je het weten, laat het horen
Ik ben eigenlijk niet van plan om er eentje te kopen, maar volgens mij is hardware (met uitzondering op de console zelf) gewoon regio vrij. Zeker de controllers met draad, aangezien die op USB werken en er dus geen verschil is. Prijs voor wired is $39,99 en voor wireless $49,99 (bij walmart, ff site checken en dan weet je het zeker) Uhh, maar om terug te komen op je vraag: ben niet van plan om er nog een controller bij te kopen..doe ik dat wel, zal ik het ff posten...