1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBox 360 PC Wireless Gaming Receiver

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rutger98, 26 feb 2010.

  1. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om deze receiver te kopen, alleen weet ik niet of dit verstandig is? kan ik met dit apparaat alle pc games die ik heb met de controller van mijn xbox 360 spelen? zijn er ook andere manieren om je wireless controller aan te sluiten op de PC?

    wanneer ik hem ga kopen wil ik het hier doen. http://www.all4consoles.co.uk/xbox-wirelessing/action/basket/ Is dit betrouwbaar en is het dan verstandig om het met verzekering op te sturen of is dit niet nodig?(+ €2,30)

    alvast bedankt,
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat is verstandig.
    Nee dat werkt niet met alle games, die moet wel een gamepad/controller ondersteunen.
    Nee er zijn geen andere manieren.
    Nee zou het gewoon zonder verzekering bestellen, zonde van je geld.
     
  3. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    okee, bedankt;) maar de nieuwere games ondersteunen de gamepad toch wel?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja de meeste kan je probleemloos spelen..
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je enkel een Xbox360 controller wilt gebruiken op de PC kun je beter een Wired 360 Controller kopen.

    Als je de reciever ook voor een wireless headset en stuur gaat gebruiken is het wellicht de moeite waard.


    Ik heb die reciever ook (De witte van microsoft.)
    En heb hem enkel gebruikt om de wireless headset op de pc te kunnen gebruiken. (MSN en Skype)

    Reciever werkt erg goed daarvoor, Gebruikte hem zelf onder windows vista ultimate 64bit.
    Maar heb hem nog niet getest onder Windows 7.
     

Deel Deze Pagina