Hebben ze je geen games on demand code gegeven? Ik had trouwens ook een bundel met forza en halo, zitten allebei in 1 doosje. Misschien komt die wat later als enveloppe.
Nou, hij is stiller dan de meeste Elites en veel betrouwbaarder. Zo schakelt hij zichzelf uit bij oververhitting wat de kans kleiner maakt op falen, en produceert hij veel minder warmte. Ook, voor de liefhebber, HDMI 1.3. Elite heeft HDMI 1.2, wat iets slechtere kleurweergave heeft, maar een gemiddeld persoon ziet dit denk ik niet. En hij ziet er gewoon mooi uit. Wat ook leuk is voor je energierekening, hij verbruikt maar 70-80 watt.
Wat zijn nou de verschillen tussen de 4GB versie en 250GB versie. Want bij de wehkamp is de 4GB versie + 250Gb hdd goedkoper dan de 250GB versie.
Lees ook even de tweede regel. Ze hebben dus beiden even veel geheugen, maar de "officiële" 250 GB versie is duurder.
Dan is die toch duurder, zeik niet zo -_-'' Je weet het zelf ook niet. Er is geen verschil behalve dat de ene mat en 4GB flash heeft.
Bedankt voor je antwoord. Dacht dat er misschien nog verschillen lagen in kwaliteit van bijv. Wi-Fi ofzo, dat die misschien beter is.
Denk er wel aan dat je aan die alleen 4GB niet echt veel heb, behalve savegames opslaan. Als je alleen 4GB heb, kan je een heleboel dingen niet doen, zoals in theatre mode in halo reach en black ops. Maar gelukkig krijg je er een HDD bij. Ik moest eerst ook kiezen tussen mat en lak, maar heb toch maar lak gedaan, omdat dat mij goedkoper uit kwam en de vorige elite al mat was. En ik wou speciaal zijn
Ik ga de 4GB versie halen, ik heb nog een xbox met 20GB hdd daar speel ik de uitbereidingen wel op. Voordat ik de 4GB wou bestellen wou ik toch nog even zeker weten dat er geen grote verschillen zijn. Ik koop zo'n 250 gb hdd wel los, wanneer ik genoeg geld heb.
Er zijn wel verschillen tussen arcade en gewoon, zo heeft arcade geen headset en slechts een composite kabel ipv component en ook geen internet kabel. Trouwens ik heb ook de arcade, en als ik daar games op speel zonder te installeren is het net zo'n lawaai als de oude xbox. Bij die glimmende hoor je daar weer helemaal niks over, volgens mij zetten ze daar de cheap ass drives in