1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 S [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 dec 2010.

  1. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of er trouwens een 320 GB bundle aankomt? Ik wil mijn Arcade model vervangen en dan zou ik een 4 GB + losse 320 HDD kopen, maar een bundle met een 320 HDD is natuurlijk een stuk interessanter.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat kan met een Transfer Kit (te koop voor ongeveer 10 euro, of als je geluk heb te leen van een kennis of hier op XBW!).
    Het zou me niks verbazen als ze die nog erin gooien voor de kerstperiode. Als je dus nog even wil wachten...
     
  3. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over de disctray: hoe kan ik dat irritante geluidje uitschakelen als je de disctray handmatig opent? Kan dat überhaupt?
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het kan wel, maar dan moet je je console openbreken en ik denk niet dat je dat wilt. :+ Smaken verschillen... ik vind die geluidjes juist vet! :cool:
     
  5. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Gelukkig kan ik de tray ook met mijn controller openen, dan heb je die geluiden niet. :p
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is er nog een interessante actie voor de 360 S?
    Vaak zie je de 250GB voor ca 230 / 250, zo ook een 4GB + Kinect.

    Heb nu een HDD error (E 68). Zou een nieuwe 360 kunnen kopen met een transfer kit, en hopen dat ie de oude 20GB herkent. Echter is me dat te onzeker. Zou ook gewoon een nieuwe 20GB HDD kunnen kopen voor ca 35 euro. Bespaart me een hoop geld.
    Heb het liefst natuurlijk al m'n save games op de nieuwe HDD, maar ben bang dat de 360 S met transfer kit de HDD eveneens niet herkent of error geeft (aangezien m'n huidige 360 nu ook een HDD error geeft en het wel doet zonder HDD).
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Xbox 360 250 GB + Modern Warfare 3 voor 225 euro :)

    [​IMG]
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, ben alleen geen fan van MW3, dus die kan dan gelijk de verkoop in.
    Voor 222 heb je ook een LA Noire bundle.
    Wel schaal dat er geen HDMI kabel bij zit, kan je dat er ook weer bij gaan kopen, transfer kit erbij en je zit zo tegen de 260 euro, enkel omdat de HDD defect is en ik saves over wil kunnen zetten.

    Werkt zo een data migratie kabel ook niet gewoon op een oude Xbox 360?
    Als ik daar een nieuwe HDD voor koop en erop zet en de oude HDD met de migratie kabel verbindt, zou ik (hoop ik) ook data over kunnen zetten en hoop geld besparen.

    Edit 2:
    Zou moeten werken. HDD erin en via USB gewoon weer op de 360.
    Wordt vanavond een transfer cable bestellen en 20GB HDD. 360 doet het verder nog prima en beetje zonder om er 200 euro extra voor neer te leggen, wat ik goed kan gebruiken voor andere geplande aankopen.
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Lake dat er geen hdmi kabel bij zit??
    Ieder jaar wordt de xbox goedkoper en n hdmi kost n tientje of minder :)
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil binnenkort die Star Wars xbox gaan halen.

    Maar het is me niet helemaal duidelijk, is dat overzetten van gegevens van je oude naar je nieuwe harde schijf nou makkelijk te doen via een USB stick, of raden jullie toch aan om zo'n transferkabel te bemachtigen (wat overigens moeilijk gaat worden, want online zijn ze overal waar ik heb gekeken uitverkocht)?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan makkelijk met een USB stick, is alleen wat meer werk omdat je alles zelf moet kopieren van de ene HDD naar de stick en dan weer van de stick naar de andere HDD

    en met een transfer kabel detecteert de xbox zelf de HDD en vraagt hij of je alles over wilt zetten en de rest gaat vanzelf.

    Vergeet niet als je klaar bent je licenties voor je xbla games en dlc enzo ook over te zetten naar je nieuwe console

    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live/marketplace-and-purchasing/download-content
     
  12. Vinture

    Vinture XBW.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem..
    Ik heb een hdd van 60 Gb gekocht maar hij past niet in me xbox 360s.
    Kan dat mischien ook met een kabel ofzo?
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de grote van de harde schijf? 2,5 inch? Want dat zou gewoon moeten passen. Als je er een van 3,5 inch hebt gekocht zal ik hem omruilen voor een van 2,5 inch.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Welke heb je precies gekocht?
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    De 60 Gb past niet in de Oude Xbox 360 (officieel)
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je kan eventueel de behuizing van die 60GB HDD openschroeven en dan kan je de losse HDD zo in de Xbox 360 S laten glijden. Alleen eruit halen is een beetje irritant dan, maar je kan altijd nog een case bestellen. ;)
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Jongens, help me uit de brand. Mijn xbox is inmiddels al ruim 4 jaar oud, maar de laatste paar weken begon hij moeilijk te doen met het lezen van cd's. Echter nu is hij in zo'n staat dat hij geen enkele cd meer kan lezen. Ook wanneer je een XBA game opstart loopt hij geheid vast. Aangezien ik geen garantie meer heb moet er dus gewoon een nieuwe komen. Nu zie ik dus dat de 360S de laatste versie is, dit moet hem dus gaan worden. Natuurlijk wil ik wel graag mijn savegames en bende op mijn nieuwe Xbox hebben. Is dat mogelijk om van mijn oude 60 GB HDD het over te zetten naar de nieuwe (zoals hierboven staat met een usb)?
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja en meteen je licenties overzetten.
    http://support.microsoft.com/kb/963711/nl
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je snel klaar wil zijn even ergens een transfer kabel kopen.
     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    "Snel" heeft niet zozeer de voorkeur, zolang ik mijn savegames en gamertag maar niet kwijt ben als ik op de nieuwe Xbox ga spelen. Hij is inmiddels besteld, morgen binnen als het goed is.
     

Deel Deze Pagina