1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox 360 skins nu al uit !

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tino, 23 nov 2005.

1. *Multikiller*

*Multikiller* !360!

Leuk Bevonden:
    0
    Stikkers zijn opzich wel vet maar wat als je de stikker beu bent en um eraf moet halen, dan blijf je toch van die vieze grijze plakzooi zien op je xbox360, ik neem wel genoegen met alleen een frontje hoor :)

2. kloon

kloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er eigenlijk al iemand die die dingen heeft getest of gekocht ?

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    WoW, je ratelt hier een oud draadje op :p.

Maar idd lekkere vraag.
    Heeft iemand dit al gebruikt?

Zojah, waar heb je de stickers vandaan?
    Wat heeft het gekost?
    En werkt het allemaal. Oftewel, ziet het er netjes afgewerkt uit?

Ben zelf namelijk nogal sceptisch over deze sh*t.

4. Linky-biscuit

Linky-biscuit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik dit draadje ook nog eens opratelen...
    Op maandag 16 Januari een skin bestelt bij decalgirl.com,de vrijdag of zaerdag daarop bericht gehad dat het verzonden werd en de woensdag daarop pakketje binnengehad.Het heeft 36.05 dollar oftewel 29.82 euro gekost (incl. verzendingskosten), het is een hele skin en het ziet er naar mijn mening nice uit:
    Om jullie ff te laten zien hoe het eruit ziet heb ik wat foto's gemaakt...
    Eerst ff de site waar ik het gehaalt heb met de afbeelding van hoe de skin er daar uitziet: http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,4009.htm

en dan m'n foto's, mss had ik beter een ander moment afgewacht om een kiekje te trekken, is wat donker maar toch nog zichtbaar genoeg...
    (wel ff op plaatjes klikken om mooier zicht te krijgen)
    Bovenstaande foto is door het resizen lelijk uitgevallen, ziet er int echt dus een stuk beter uit....

Zoals je kan zien, ziet het er in het echt donkerder uit dan op de site, maar ik geef er niet om, heb zoiezo liever donker dan licht. 8)
    Heb er zeker geen spijt van en ben er dan ook zeer tevreden mee!

5. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel cool uit, maar ligt het aan mij of sluit de front skin niet aan op de zijkanten?

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ziet er op zich wel Nice uit! :)
    Maar het zijn dus echt stickers die je erop plakt, en er ook weer AF kan halen?

7. Linky-biscuit

Leuk Bevonden:
    0
    Sluiten vrij goed aan, maar je mag niet vergeten dat er een kleine scheidingsruimte is tussen het frontje en de zijkanten van de 360. Die frontskin overbrugt die niet helemaal, maar daar merk je eigenlijk niets van.

Je kan ze er met gemak weer afhalen en er zijn geen plakkerige restjes...
    Ik heb nog wat overschotjes skin liggen (de omkaderingen van de echte skin enzo) die heb ik eens goed tegen metaal en wat plastic aangedrukt en weer afgenomen, geen plakkerige resten tegengekomen!

8. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk kan je ze er weer af halen, maar of je xbox dan nog mooi is?......
    Waarschijnlijk heb je dan wat lijmresten erop zitten.|:-
    Mocht het wel goed gaan is het wel vet

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Op de site staat dat je de stickers er rotzooi-vrij kan afhalen. Mag natuurlijk ook wel voor die prijs. Mooie skin trouwens, maar ik hou het gewoon bij wit, wel zo rustig.

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Linky-biscuit

Leuk Bevonden:
    0
    Hou er dan wel rekening mee dat ze er waarschijnlijk wat donkerder uit gaan zien dan op de site als je het vergelijkt met mijn skin...

12. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    nwah het gaat me meer om de vorm van het ding, hoef hem niet persee nog mooier te maken.

13. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    die dingen zien er goed uit :)

14. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er mooi uit. Als ik extra geld heb zou ik het best willen hebben. Kan je deze "stickers" erook gewoon weer afhalen?

15. Linky-biscuit

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zoals ik al eerder zei zijn er daar totaal geen problemen mee...
    Heb zelf de front sticker er eens af moeten halen omdat hij er niet goed genoeg op zat (die front sticker is vrij irritant om erop te plakken) en heb hem er met gemak af kunnen halen, om hem er dan weer op te kunnen plakken.

16. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    @ Linky_Biscuit....Ik moet zeggen dat ik het een erg vette decal vind....mijn complimenten.

Zit er nu zelf sterk over te denken om er ook een aan te schaffen bij Decal girl...en wel ook een Nexus skin (zoals jij hebt) alleen in de kleur groen....vind de rest van de skins namelijk net niet "je dat".

Wat ik mezelf afvraag :
    - Zat er ook een "stukje" skin bij welke over de powerbutton heen gaat ?
    - Is de kleur donkerder dan wat men op de website ziet ?
    - Zou de skin kunnen loslaten mocht de 360 warm worden ?

17. Linky-biscuit

Leuk Bevonden:
    0
    - Ja, die kun je er dan ook op doen maar daardoor zie je het "power" tekentje niet meer wat ik jammer vind...

- De kleur was bij mij een stukje donkerder dan op de website, ik denk dat dit dan ook bij alle skins het geval zal zijn, op de foto's wordt het wel wat meer benadrukt omdat ze getrokken zijn in de late namiddag zonder een flits.

- Heb de skin ondertussen al een dikke week, m'n 360 eens goed laten zweten en de skin blijft er perfect op zitten. Alleen opletten als je bv. de memorypoorten wilt beplakken omdat die niet zo handig zijn. Dan moet je met een klein plat voorwerp even wat aandrukken wanneer je het klepje indrukt zodat het er goed genoeg opblijft.

18. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Tx voor de tips en de uitleg Linky.....heb ondertussen maar de skin besteld....ben zeer benieuwd....laat wel via foto's het een en ander erover weten.

19. Linky-biscuit

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker doen ;)

20. gamecube live

gamecube live yoshi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een maand geleden besteld en ik ben er erg blij mee en er blijft geen plaklaag acghter als je het eraf haalt,me xbox is nu veel mooier

Deel Deze Pagina