1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja. Is ook meteen gemeld na de press conference trouwens in een interview.

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet waarom iedereen meteen de Slim wilt :eek:, ik blijf gewoon afwachten en haal na de zomer gewoon een Elite denk ik. Die vind je tegenwoordig voor €200 met 4 games etc. Die Slim vind ik toch lelijk.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil een Slim omdat ie geen geluid maakt en omdat mijn launch console ontzettend gaar is. Dáárom. Voor mij twee goede redenen. Heb echt een hekel aan het lawaai dat die stofzuiger maakt. En mijn HDD van 20GIG zit gewoon hartstikke vol.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nu dus proberen om een 3 jaar oude Premium te slijten en deze kopen.
    Mijn 20gb zit al jarenlang vol, en heb geen demo's of filmpjes erop.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Precies. Save games van spellen als Dragon Age nemen ook zo tegen de 100MB in. Een keer een uitbreiding hier, DLC daar. Gaat hard. En wat te denken van zelfgemaakte screenshots of video's in bijvoorbeeld Project Gotham Racing of Halo 3.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Daarom.
    +
    Mijn 60GB zit hartstikke vol. Hij maakt teveel lawaai. Hij is wit. :+

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook wel last van ja, met die verdomde 20GB HDD. Maar ik vind die Slim zo verdomd lelijk, ik zie wel wat ik doe. Denk dat ik m'n Pro gewoon 'verkoop' aan m'n neef voor ~€100 ofzo en zelf de Slim haal. Voor hem is een xbox met fifa eigenlijk al genoeg :+

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel super awesome uit. Ik heb nog steeds de witte pro met 60gb HDD en die vind ik er nog steeds super uitzien maar zo'n slim zou wel mooi bovenop mijn oude doos passen. :D

Maarja ik hou het gewoon bij mijn pro. ;)

/EDIT; Nu ik meer en meer pics bekijk van de slim vind ik hem steeds lelijker worden trouwens.

Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    O bright idea!

Mijn 2 neefjes hebben hun xbox laten ombouwen en 1 week later werden ze beide geband na het spelen van Forza. Zo hard gelachen, ik probeer ze wel ff mijn xbox te verkopen :D.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heb mijn Arcade + 20 GB schijf kunnen verkopen voor €115,-. Straks maar ff een Slim pre-orderen.

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, je hebt vast wel een of ander familielid die twijfelt over de aanschaf van een xbox. Kan hem ook aan m'n oom verkopen volgens mij :+. Maar dat komt na de zomer wel. Eerst ook maar eens kijken wat voor soort bundels ze zullen aanbieden.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Komen er eigenlijk ook nieuwe controllers bij?
    Ik ga alvast mijn 360 Premium verkopen denk, dan doe ik 1 maandje zonder Slim, maar ik vrees dat ná 17 juli er zoveel Xbox'en worden verkocht op Marktplaats dat het lastig wordt.
    Maar moet ik dan met controllers verkopen?

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een nieuwe controller ontworpen ja, die was helemaal zwart dacht ik.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ja... Bij de Elite-versie zijn er nog delen grijs, bij de Slim-versie is het all-black.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Controller vind ik niet mooier dan de witte.
    Vind vooral dat chrome een beetje té.

Verder vind ik de Slim er best mooi uitzien, zolang je er maar met je vette tengels vanaf blijft:+
    Het boeit me alleen echt totaal niet hoe m'n console eruit ziet. Als ie het maar doet, zuinig en stil is!
    Verder heeft mijn launche Pro geen HDMI, een interne jumbo 747, 20 GB HDD én klinkt m'n disc tray erg plastic-achtig.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kan me echt niet vinden in het commentaar over vingerafdrukken. Hoe vaak raak je je xbox nou aan? Ik doe hem zelf altijd aan met de controller en vaak eject ik ook gewoon vanaf het dashboard. Alleen als ik weer thuis m'n controller sync eigenlijk, verder weinig tot niet.

18. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Slechte camera kwaliteit ;)

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    hopelijk komen daar ook snel decals voor, want ik vind dat bij mij nog steeds mooi :)

Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Na het plaatsen van de Slim maar even met een natte doek er over om de vingerafdrukken etc te verwijderen, en daarna alleen nog maar starten met m'n controller :+ (wat ik nu ook al doe trouwens).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina