Hoewel ik de voorkant wel mooi en slick vind, vind ik die schuine streep/accent maar niets moet ik zeggen. Maargoed, de reden waarom ik een Slim aan ga schaffen is omdat ik voorheen nog steeds met een Release xbox rockte.
Het geluid van de opstijgende 747 erg storend vind tijdens het kijken van een film.
Ook werd ik het zat steeds maar op te moeten letten dat ik geen ruimte tekort kreeg als ik weer een nieuwe demo downloaden.
Bovendien kan ik nu eindelijk ook via HDMI via m'n xbox gaan gamen, én wat natuurlijk ook mooi meegenomen is, is dat ie twee maal zo zuinig is!
Dit vind vooral mijn pa fijn omdat ik met enige regelmaat tijdens een film kijken 's avonds in slaap val
Gezien het feit dat ik 150 voor m'n oude xbox en wat randapparatuur/games heb gevangen en ik dus feitelijk deze xbox voor 100 euro koop, is voor mij al deze voordelen die ik hiervoor noemde meer dan waard!
Wat ik me trouwens wel afvraag: Bij MS kunnen ze via je naam zien hoevaak je wel geen RROD/Defecte xbox hebt gehad.
Omdat ik ondertussen al 4 xboxen terug gestuurd heb, blijven ze me gewoon garantie geven. Zal dit ook tellen op mijn nieuwe xbox(als deze uit de garantie periode is)
Klik om te vergroten...