1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was om een punt te geven hoe je je aankoop zou kunnen beredeneren als je twijvelt om hem wel of niet te kopen.
    Dus dit is zowaar behulpzaam tov een nutteloze post hier neerkwakken

Told ya, Can't touch me!

<3MM

2. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben nieuw op XBW. Ik lees al een tijdje mee, dus laat ik nu maar eens een account aanmaken. Ik heb zelf op het moment nog geen Xbox maar ik zit er erg aan te denken om de Slim te kopen, naar lang getwijfeld te hebben tussen de PS3/Xbox ga ik nu toch echt voor de Xbox. Maar omdat er op het moment geen bundels zijn, en toch graag op de releasedate de xbox wil hebben, weet ik niet welke game ik er bij moet kopen?! Ik hou van race, Forza lijkt me leuk, maar GTA IV ook. Maar ik heb geen zin om een nieuwe titel te kopen voor 60 euro =(. Hebben jullie nog ideeën voor games? Ik hou van race/shooters. Bedankt alvast! :thumbs:

3. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    BazaarO-)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Forza 3 is een fenomenale racegame die je tegenwoordig al rond de 30 euro in de winkel kunt vinden (en online zelfs nog wel goedkoper volgens mij)

Daar zit echt alles in wat je maar wilt qua racen dus dat lijkt me een absolute aanrader.

Qua shooters is er enorm veel keus op de xbox, wat voor soort shooters vind je leuk? Realistische of sci-fi? En ben je van plan vooral multiplayer te gaan spelen of gaat het je vooral om de singleplayer mode?

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Neem een kijkje op www.budgetgaming.nl
    Deze hebben ene overzicht waar de games het goedkoopst zijn.
    Ook is de bazaar hier(waar je tweedehands games kan kopen van betrouwbare members hier) is er overal zat aanbod van die genoemde games voor een mooi prijsje.
    Zo is forza 3 geloof ik al voor 10 euro te koop hier.

En ik denk dat je je vraag beter hier kwijt kan:

Welke game moet ik kopen?

6. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw! wat een snelle reacties \o/
    Ja, Forza lijkt me ook een verstandige keuze. Wat online betreft heb ik nog geen ervaringen. Na het registreren bij Xbox live, krijg je een maand gratis Gold is me verteld? Dit lijkt me mooie gelegenheid om te kijken of het wat voor me is. Maar wat betreft de game, ik zoek nog wel even uit waar het goedkoopste is. En dan kan ik er voorlopig wel weer even tegenaan :)

EDIT: Bedankt Flix, voor de link :)

Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Juistem :)

8. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Dus ik heb de XBOX 360 Slim paar weekjes gelede pre-ordered bij bol.com, krijg je hem dan ook op release dag? Had ik wel met MW2 bij bol.com. Weet niet of het ook bij console is. MW2 was ook best verkocht en kreeg em wel op release dag wat ik niet verw8 had xD

9. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je sig is te groot, als jij 'm niet verwijdert doen de mods het. Just Sayin'

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    normaal zou dat wel moeten.
    bij games is meestal dat je hem al een dag eerder krijgt soms wel 2 of 3.
    maar heb nog nooit iets via die website besteld dus kan het niet met zekerheid zeggen.

11. LePok

LePok LePok

Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand hem al gespot in de winkel:) want dan ga ik direct na men werk:p

12. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    daarom zie ik ook, is meer voor de mensen hier in de buurt en het is geen internetshop maar gewoon een computerzaak waar je kan ophalen.

13. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m sinds gisteren via mn broertje die werkt bij een gameshop.
    Hij is mooi,strak,klein en geruisloos.
    Die nieuwe touchbuttons werken ook perfect,kortom superding!

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah dat had niemand anders verwacht, alleen de vraag is of ie écht 250 euro waard is als je er al 1 hebt.. Dus, is het verschil zo groot?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Als je je huidige Xbox verkoopt voor, laten we zeggen, 100 euro, is de stap naar een hele nieuwe Xbox 360 met 250GB HDD + HDMI + stillere chips maar 150€. Lijkt mij een goede deal.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik ga die van mij ook maar eens op marktplaats zetten, met 2 controllers en een aantal spellen :)

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, ik heb nu al een Elite uit november, dus met Jasper chipset. Dus ik heb al een 120gb HDD en HDMI. Ik stoor me ook niet aan het lawaai dat ie maakt, dus voor mij gaat het hem niet worden. Ik zou hem alleen willen hebben voor de looks en wellicht de ingebouwde wi-fi zodat ik bv in de woonkamer ook op live kan.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Kijk dan is de stap inderdaad al kleiner.
    Voor mensen met een launch Xbox is het een echt goede upgrade.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ten eerste is het in mijn ogen al een goede keus om voor de XBox te gaan. Of je een Slim hebben moet weet ik niet, voor €100,- kun je vast ook wel een 2de hands Elite vinden met wat accessoires en een 120 GB schijf, wat waarschijnlijk wel genoeg voor je is. De Slim is gewoon de luxere optie voor de mensen die het ervoor over hebben.

Voor games zou ik eens gaan kijken op www.budgetgaming.nl (Zoals eerder genoemd), de Bazaar (Hier op XBW) of www.gamehubs.com (Import).

Ik had een Arcade met een Jasper chipset. Deze heb ik verkocht en vervolgens een launch XBox geleend van een vriend. Deze geleende XBox maakt echter extreem veel meer geluid dat degene die ik verkocht heb! Dus door de jaren heen zijn ze al aanzienlijk stiller geworden. Nu wil ik gewoon een Slim voor de ingebouwde Wifi en de schijf upgrade (13 gb > 250 gb!). Daarnaast past een zwarte doos beter in mijn kamer en heb ik het geld er wel voor over. Ook ik heb een goede prijs kunnen vangen voor mijn oude XBox.

@ Flix. Ik koop ook alleen nog maar de nieuwe Halo, Madden en ik moet Red Dead nog even halen. Echter wil ik van Halo de Legendary editie, of koop ik hem wel bij Gamehubs. Een bundel zal dus weinig voordeel opleveren.

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je tv hebt met hdmi en xbox zonder hdmi is het idd wel een goede deal. Maar ik denk niet dat als je je oude xbox op markplaats zet dat iemand daar €100,- voor wilt betalen. Want een nieuwe arcade heb je al voor €150,- en met nog 2 spellen ofzo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina