1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weet jij, of hij, of ze ook al gewoon aan de consument verkocht worden?

2. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Anders kun je zo'n adapter wel van mij kopen ;).

4. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Het is dat ik voor een Wii aan het sparen ben, anders had ik hem echt van je gekocht.

5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    mijn ervaringen met wireless gamen zijn niet zo positief. toch wel last van signaalverlies.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat ligt uiteraard aan jouw signaal en niet aan de wireless receiver. Ik game al 2 jaar wireless en nooit lag.
    Mijn draadloze verbinding is dan ook goed.

7. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Inmiddels mijn Playstation 3 (fat, 80gb) verkocht en hoop vandaag of morgen een Xbox360 Slim te halen :9.

In het verleden had ik ook al een Xbox360 en ben toen wegens Uncharted 2, GoW3 overgestapt naar de Playstation....wat ik dus nooit had moeten doen :emo: . Vooral het online aspect van de Playstation vind ik zwaar tegenvallen als ik het vergelijk met mijn ervaringen op Xbox-L!ve.

I'm back :cool:

8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik game al een jaar lang geregeld op mijn laptop, nog nooit problemen mee gehad, werkt perfect. Als je last hebt van signaalverlies moet je misschien eens gaan kijken naar een nieuwe router!

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind die wireless adapter van MS juist heel goed.
    Zowel mijn pc als xbox staan op zolder.
    Mijn PC, met N netwerk adapter had maximaal 1/2 balkjes ontvangst, en valt regelmatig uit, waar de xbox met die oude G adapter net geen vol bereik had maar nog nooit connectie problemem mee gehad!

10. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook zijn dat er gewoon veel apparaten op die frequentie zitten dus dan kan je zo veel geld uitgeven aan een router als je wil maar dan wordt het er niet beter op. Behalve als je een router koopt met een 5Ghz frequentie.

Wat mij trouwens op een nieuwe vraag brengt; kan de Xbox 360 slim ook een 5Ghz frequentie opvangen? Ik heb namelijk een netgear WNDR3700 en 5ghz werkt daarop erg fijn (voor mijn laptop).

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb precies hetzelfde. Met die adapter vol bereik en altijd goede verbinding, terwijl de verbinding met mijn laptop ronduit beroerd is wanneer ik in mijn kamer zit.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had begin van de week geprobeerd of ik 'm misschien eerder kon krijgen, maar ja... helaas. Dit kreeg ik gisteren te horen:

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. zijn dus veel tegenstrijdige berichten.

Pagina hiervoor(of was het deze) had iemand 'm al gekregen via z'n broertje.
    Ik heb ze gister al een hele stel dozen naar binnen zien slepen.
    Jij dat bericht.
    En als je kijkt op http://www.redcoon.nl/index.php/cmd...sctrid/dm5kOadubKcxMzk0NjI3OTM5OTAyOTU5NjE2pw of http://www.consoleshop.nl/product/1...ource=budgetgaming&utm_medium=pricecomparison of http://www.4launch.nl/shop/product/094424/-console-xbox-360-slim--zwart-/budgetgaming zie je dat er staat direct leverbaar.

Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb naar game mania gebelt en ze blijven volhouden voor morgen.
    strax nog maar eens proberen .

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet het slim aanpakken. Vertel ze gewoon dat bv een FRS ze al verkoopt, laat ze op internet kijken naar die webshops dat die ook al verkopen.
    Dan zullen zij ook overstag gaan.

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ach, ik woon inmiddels op mezelf en ben gewoon terug gegaan naar de oude vertrouwde draad. :)

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Welkom terug! :+
    Playstation... :F:

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vanochtend gebeld dat de Xbox binnen is. Ga hem straks ophalen. Ben nu bezig met info zoeken over het overzetten van de data. Heb een Transfer cable liggen. Net ook een USB stick klaar gemaakt zodat daar ook al wat data op kan :) Ik ben er klaar voor! :D

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    door wie gebeld ?????? waar heb je hem besteld ?

20. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als ik de Xbox heb, het signaal gewoon goed is. Op mijn laptop staan 5 streepjes waarvan 4 'ingekleurd' zijn. Mijn slaapkamer staat precies recht boven de router, dus dat zal wel goed komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina