1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Music Store. Was ik toevallig vorige week dus aan de kant laten leggen. Dus als je een gooi doet naar een willekeurige winkel moeten ze hem wel hebben! Haal hem straks op :D
     
  2. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd iRoy \o/
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    dan heb je geluk. music store lelystad mag hem pas morgen verkocht worden.

    hoop dat die music store ggen boee krijgt.
     
  4. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet trouwens iemand of hij al verkocht wordt in Mediamarkt Enschede?
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    wat let je om te bellen ?
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Gamemania verkoopt 'm vooralsnog niet.
    Zodra zij woord krijgen dat andere wel aan het verkopen zijn, zal het slot er bij hun ook afgaan. Totdan, wachten tot morgen.
     
  7. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist toch maar ff naar Gamemania gelopen om te vragen of ze de 360 slim al binnen hadden. En ja hoor, kon um tot mijn verbazing direct meenemen! Nu, dus maar ff genieten!

    Latoesss
     
  8. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks naar Enschede, voel me nu nog niet echt lekker :mad:
    Hopelijk verkopen ze hem daar, en anders wachten tot morgen.
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem binnen! Meteen aangesloten en nu bezig met mijn data transfer kit om alle gegevens over te zetten... Zit nu op 218 van de 1511 bestanden... Gaat nog wel ff duren :p En ja, hij is ECHT stil! Ik hoor hem gewoon niet! Je moet er volgens mij met je oor boven hangen om hem te kunnen horen. Heerlijk!
     
  10. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraagje, ik wil de Xbox aansluiten op de tv, en het geluid via een 2.1 setje laten lopen. Maar als ik s'avonds gewoon tv ga kijken zonder dat de Xbox aan staat, wil ik het geluid gewoon via de 'ingebouwde' speakertjes laten lopen. Is dit mogelijk om met de nieuwe S/PDIF ingang te doen? Zodat ik niet heletijd loop te kloten met de mini-jack eruit halen en er weer in stoppen.
     
  11. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Met 'ingebouwde speakers' bedoel je de speakers van je televisie? Als je televisie gaat kijken wordt de audiobron toch automatisch gebruikt en heeft dat toch niets met de tussenkomst van je XBOX te maken?

    Misschien heb ik het verkeerd maar je moet echt even duidelijker omschrijven wat je nou precies wilt, bovenstaande verhaal is té cryptisch.
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in game mania zeiden ze dat het hun niet interesseert dat hij al word verkocht.
    gewoon wachten tot morgen dan maar.
     
  13. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als ik televisie kijk wil ik het geluid gewoon via de ingebouwde boxen van de tv hebben, maar als ik ga gamen op de Xbox wil ik het geluid van de 2.1 set. Nu wil ik niet heletijd de mini-jack van de 2.1 set in de tv drukken, en er weer uithalen als ik tv ga kijken. Dus kan ik dan zeg maar de 2.1 set aansluiten met die 'nieuwe' S/PDIF poort. Zodat ik het geluid tijdens het gamen via de xbox naar de 2.1 set gaat. En voor normaal tv kijken gewoon de ingebouwde tv boxen.

    Hopelijk snap je wat ik een beetje bedoel, sorry voor de onduidelijkheid :p
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Free , Dixons, Bartsmit, Gamemania, Intertoys, Musicstore . . .

    in koor: MORGEN !
     
  15. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, gewoon wachten tot morgen. Ik zou eigenlijk vandaag naar Enschede gaan om daar in de Mediamarkt te kijken of hij al verkocht wordt. Alleen ik voel me niet echt lekker hoofdpijn/misselijk. Wordt hij trouwens bij Gamemania ook voor 250,- verkocht? Ik denk dat ik hem morgen gewoon bij de Intertoys hier in de buurt ga halen :+ En de game bestel ik dan daarna. Die is bij Intertoys véél duurder dan online. :{
     
  16. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    De spdif poort van de XBOX ga je sowieso niets aan hebben gezien die alleen optische kabels aanneemt en geen standaard 3,5" mini jacks.

    Ik weet niet wat voor een televisie je hebt maar misschien dat je in de instellingen kunt aangeven wanneer en welke audiobron bij welk input die aangeeft. Maar je kunt de XBOX toch ook gewoon direct aan de 2.1 set aansluiten zonder via de tv te gaan?
     
  17. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat wil ik weten, hoe sluit je de boxen direct aan op de XBOX slim. bedankt voor je hulp! \o/

    EDIT: Ik heb trouwens een tv/monitor: Samsung T200HD
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  18. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je een HDMI kabel gebruikt voor het beeld heb je dan heb je zoiets als dit nodig:

    [​IMG]

    Dan heb je nog een lange versie (afhankelijk van wat je nodig hebt) van deze kabel nodig:

    [​IMG]

    En dan gaat het geluid direct van je XBOX naar 2.1 set.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd. Dat v/d vorige pagina is dus gewoon bullshit.
    Als er één GM filiaal begint met verkopen, gaan ze dat allemaal doen.
     
  20. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Jan_Tran

    Het is gelukt! ik weet hoe het werkt dus dat gaat straks helemaal goed komen! :) bedankt!
    Hoe?

    Ik heb even naar het menu van de televisie gekeken, hier kon ik geluidsbron selecteren. \o/
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina