1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je geld te veel ofzo?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoveel geld is het toch niet?

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor veel mensen op XBW wel hoor. Groot deel is namelijk puber, net als ik

4. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ;l Ik wou de slim bijna gaan kopen, gaat m'n pa zeuren :confused: Hij vindt het nou niet verantwoord om een Xbox te komen want volgens hem gaat het ten kosten van school -.-' Het is mijn eigen geld... Hebben jullie misschien nog goede argumenten om hem toch over te halen? ;p en hoe zit het bij jullie met huiswerk enzo, eerst huiswerk en dan andere dingen zoals bijv. Xbox?

Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  5. pboy007

pboy007 Game-freak

Leuk Bevonden:
    0
    het beste is uurtje huiswerk dan even (ontspannen xbox360) en dan weer leren anders draai je door met al die getallen en cijfers.|:-|:-|:-_0/

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij door de week geen xbox. En dan vrijdag/zaterdag avond xbox als ik niet te veel huiswerk heb.

7. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, dat vind ik ook iemand die het teminste begrijpt :thumbs:
    het is m'n eigen geld, heb er lang voor gespaard en nu is het volgens hun: 'Geld voor later' 8) Misschien ben ik volgende week wel dood, en heb ik er nooit lol van gehad :x

Voor de zomervakantie heeft mijn nieuwe school verteld hoeveel huiswerk (aan uren) we per week kregen, dat was ongeveer 10 uur maximaal... Maar school gaat idd voor 8)

edit: Met afspraken maken voor die tijd zoals: Eerst huiswerk, en je huisdieren. En dan mag je het zelf weten, moet het allemaal best te doen zijn vind ik

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2010
  8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Overtuig je vader dmv een planning voor jezelft te maken en dat aan hem te geven. Hierin zet je de tijden dat je aan school besteed. Daarbij een stel regels erbij doen van: huiswerk af, dan is er tijd voor ontspanning.

Zo toon je aan dat je erover hebt nagedacht en dat je focus ''op school' ligt, maar voor de ontspanning (die niet ten kosten gaat van je school) je graag een xbox zou willen.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol, eerst waren we verbaasd bij een horlogo van 3k, toen een Boxster, en nu al van 3 hele xbox'en? Haha het moet niet veel gekker worden hier.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe ik ben ook al een ouwe lul :b:

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    De slim is al mijn vijfde nieuw aangekochte Xbox360. (Lauch Premium, Arcade, Elite (launch verkocht) Arcade (oude arcade verkocht, maakte teveel herrie) en nu dus de Slim, En daarvoor ging mijn elite de deur uit.)

Echter de slim staat hier nu al sinds gisteren middag nog in de doos te wachten tot ik hem aan ga sluiten. (Heb uiteraard wel even de inhoud bekeken, Maar de xbox zelf gek genoeg nog niet.)
    Heb er ook maar weinig zin in om hem aan te sluiten, Omdat ik mijn transfer cable nog niet terug heb. (komt als het goed is morgen.)

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb maar niet gewacht op de transfer cable. Dr zijn maar een paar spellen die ik op de hdd heb (mw2,gow2,blur,dirt2,crackdown2) `Dus ik heb de gok maar genomen en een usb-stick van 6gb gekocht.

De belangrijkste gegevens overzetten en uitendelijk mijn aangekochte arcade-games opnieuw gedownload.

13. Robben

Robben Guest

Wat ik deed: Geen huiswerk tot het laatste moment. (5 uur in de ochtend, op de dag dat het af moest)

Dat doe jij dus helemaal andersom: Eerst je huiswerk af, dan xbox, en als je moest leren voor een toets doe je dat na het xboxen want dat onthoud je niet zo goed na het gamen. ;)

14. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips allemaal! :thumbs: Die planning is een erg goed idee :)

Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  15. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Cat6 kan mss wel nog iets beter zijn voor streamen

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    dan moet alles ook cat6 worden. Dus ook de verbinding tussen pc en router.

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik geloof niet dat de xbox een gigabit aansluiting heeft, dus dat zal geen voordeel opleveren. Daarbij ga je voorlopig nog geen content streamen die een bitrate heeft van meer dan 100 mb/s.

18. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    das ook weer waar, ik dacht even aan mijn ps3.

Echter komt 1080p wel soms in de buurt van de 100 mb/s Vooral als er ook subs aan te pas komen.

19. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Steamen van hd films via xbox wou bij wired niet lekker dus maar een mediaplayer gekocht usbschijf :) voordeel ook dat die alles slikt

20. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ik stream draadloos en totaal geen probleem draaid geweldig zonder dat die moet bufferen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina