Vandaag zojuist raarste dingen meegemaakt bij Slim. Toen ik Slim start, kreeg ik gelijk rode led onder melding Error 82 Paar keer opnieuw gestart, en rode led brandt nog steeds.
Ene keer kwam ik op dashboard, maar het beeld zat vol met streepjes. Component door meegeleverde kabel vervangen. Toen deed ie weer.
Tijdens potje van ODST werd het beeld steeds slechter. Alsof je naar de film in jaar '50 zit te kijken. Er kwam allerlei flitsen en vlekken uit.
Toen werd ik zat, en zag ik dat voedingslamp kleur oranje brandt. Wat kan dat betekent?
Videokaart van mijn PC werkt niet goed. HDMI-uitgang van mijn tv is kapot. En nu die %$*@!@)&*(&()-slim Moet ik mijn console van 3 weken oud naar MS opsturen? Wat moet ik allemaal zeggen? Dat beeld niet goed deed? Of komt het allemaal door k*t TV?
Later paar keer opnieuw gestart, en start gewoon op FF googlen wat die foutmelding betekent, en stond dat je naar MS moet sturen.
Update:
Component opnieuw aangesloten, en xbox start gewoon op. 10 minuten probleemloos ODST gespeeld, toen ben ik maar gestopt Wat nu? Toen xbox probleem kreeg, heb ik alle kabel gecontroleerd of het goed vastzat.
Pfff, hier word ik gek van. Morgen opnieuw proberen.
Laatst bewerkt: 31 aug 2010