1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je kan je account op een USB zetten? Sinds wanneer kan dit nou weer?

    Ik weet nog dat ik m'n account alleen op zo'n overpriced memory unit kon zetten.
     
  2. realzelda

    realzelda Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke handig, en hoe doe ik dit?
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de dashboard update die USB gebruik mogelijk maakte? :p
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee.
    Sinds de laatste update.
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Heeft iemand trouwens een gold card voor 3 maanden erbij gekregen? Het staat aangegeven op de doos, maar ik kon hem nergens vinden. :emo:
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    *gaat op doos kijken*

    Ik zie wel:

    Xbox Live (met een klein 3'tje rechtsboven ervan). Ik denk dat dit gewoon inhoudt dat je met Xbox Live kan connecten ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  7. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    FF van mezelf quoten zodat anderen weten waar ik over heb. Vandaag xbox opgestart, en alles ziet er normaal uit.

    Toen ik Zune start, kreeg ik rare beeld. Ik heb een foto gemaakt die ik later hier ga posten. Dan kunnen jullie oordelen of het nodig is om slim naar MS te versturen.

    Mijn vriend beweert dat het aan instellingen van mijn TV en xbox ligt. Waarom kreeg ik dat probleem niet, toen ik slim al 3 weken gebruik 8)

    Jammer genoeg heb ik geen foto van error 82 gemaakt :mad: Heeft iemand dat soortelijke probleem meegemaakt?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Je krijgt 1 maand Gold gratis per profiel. Geldt voor 3 verschillende profielen: 3 maanden gratis gold ;).
     
  9. Rubinio

    Rubinio Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook een xbox 360 Slim gaan aanschaffen, echter twijfel ik nog tussen de 4gb en de 250gb versie. Is het eigenlijk zo, net als bij de "oude" xbox 360, dat je de hardeschijf van de slim kunt verwisselen?
    Dus zou ik later de 4gb harde schijf kunnen vervangen door een grotere?

    Alvast bedankt!
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij op het ogenblik niet.

    Als je het later toch wil doen, kan je net zo goed iets langer doorsparen en voor de 250gb versie gaan.

    Dit heeft vele voordelen. Je kan je spellen op de hdd opslaan, je kan meerdere demos downloaden en afspelen en je hebt eigenlijk oneindig ruimte voor je savegames.

    Ga gewoon voor de 250gb versie dna ben je in 1x klaar.

    Los zal die hdd als die uitkomt iig rond de 100 euro gaan kosten.
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    zit er op de slim nu ook een analoge audio uitgang, zoals bijvoorbeeld 3,5 mm minijack of stereo tulpjes?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee
     
  13. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je onderstaande afbeelding krijg, moet ik Slim naar MS opsturen of niet?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, dat lijkt me een probleem met de videokaart.
     
  15. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat dacht ik ook. Maar gisteren heb ik Gears of War 2 drie uur lang geboost. Ik kreeg geen rare beeld te zien. Misschien 1 second rare beeld gehad, maar verder niks :confused:

    Gewoon doorspelen tot Slim echt raar doen?
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan me niet voorstellen dat je "normaal" door kan spelen, als ik zo de screens bekijk?

    Toevallig andere kabel of aansluiting op je TV geprobeerd om uit te sluiten dat het probleem in je TV/kabels zit?
     
  17. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja, ik vergat erbij te vertellen. Toen ik bovenstaande afbeelding kreeg, en ik speel gedownloade film ( bijv: trailers van bioshock, vanquish etc ) af. Dan was de beeld gewoon perfect, en geen streepje meer. Maar als ik terug naar Dashboard, dan krijg ik weer rare beeld te zien 8) Dat geldt ook volgens mij als ik game speel.

    Ik heb rare beeld gehad met verschillende kabels ( meegeleverde kabel en component ), dus het ligt niet aan kabel, denk ik?

    Ene keer had ik error 82, maar helaas heb ik geen foto kunnen maken.

    Het lijkt me sterk dat het aan mijn tv ligt. Als ik gewoon TV kijk, dan krijg ik die probleem niet. Alleen bij xbox :'-(
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ligt ook niet aan de tv. Als het daar aan lag of aan de kabels dan zou je niet zoals op je fotos specifiek bij bepaalde "plaatjes" of plekken problemen zien, maar gewoon overal. Dan zou je strepen zien over je hele beeld namelijk.
     
  19. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je heb gelijk. Ik heb afbeelding #1 extra goed gekeken. Wat blijkt het nou? Recht van elke groene venster zit er zwarte balk.

    Ik denk dat ik maar contact met MS moet opnemen. Liefst via email, ga ff email-adres zoeken. Dan kan ik duidelijk uitleggen, en eventuele naar foto linken.

    Update
    Gevonden, maar ik kwam ook tegen dat je eigen console kan registeren. Is dat goede idee? Heb even verder rondgekeken. Er staat niet eens waar en naar wie je slim moet opsturen.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al cache proberen te legen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina