1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.021
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ja ik heb het op m'n USB staan... Maar als ik hem in m'n xbox doe, moet ik formatteren.. Dus grote vraag is, hoe krijg ik de savegames zo op de USB stick dat mijn Slim het gelijk leest en ik EINDELIJK eens kan transferen.

    Ik hoef eigenlijk maar 2 games de saves: Oblivion en Fallout. Oja en Forza 2 en 3.
    Rest boeit me niet.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar je had het nooit op de PC moeten zetten in the first place...
    Gewoon oude Xbox > USB > Nieuw Xbox en dan is er niks aan de hand. Nu weet ik ook niet hoe je dat moet fixen.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.021
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wat een gedoe ook zeg, tering.
    Volgens mij heb ik al een maniertje, hopelijk lukt het vanavond.
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een USB stick met minstens 1 GB ruimte ?

    Die moet je configureren op je 360... had je op je oude 360 moeten doen, dan de saves ernaar kopieren en dan had je ze nu makkelijk terug kunnen kopieren..

    vraag me echt af wat je allemaal aan t doen bent met overzetten naar pc enzo.. je moet nu weer je usb stick configureren op je 360 voordat je er iets mee kan.. maar dan ben je de saves weer kwijt die erop staan, die dus eerst naar je PC HDD kopieren.

    Volgens mij gaat het je niet meer lukken om ze via usb op je 360 te krijgen.. ben benieuwd hoe je het wilt gaan doen nu..
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.021
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Met XTAF kun je saves etc toevoegen. Dus doe ik dat.

    Alleen hoop ik dan niet dat ik opeens geband kan worden omdat het gamesaves zijn.. :eek:
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar wat is je reden geweest om ze eerst op de PC op te slaan (met een of ander vaag programma)? 8)
     
  7. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had gewoon die USB stick op je oude 360 moeten configureren, dan de saves erop zetten en dan op de je nieuwe 360 terugzetten.. Niet op de PC zetten eerst.. snap niet waarom je het zo hebt gedaan..
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap het ook niet. Waarom? 8)
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Misschien wou hij ze ook gewoon als backup? :) Ik heb al m'n saves ook opgeslagen aangezien die goedkope zooi van M$ altijd wel's kapot gaat.
    Moet er niet aan denken dat ik al m'n Borderlands of Oblivion saves kwijt ben.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat voor filesystem gebruikt een op de Xbox geconfigureerde USB stick dan?
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    FAT32 dacht ik.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou. Dan kan je dat toch gewoon:

    > USB in je Windows bak stoppen
    > Je saves erop kopieren
    > In de Xbox stoppen
    > Saves op je Xbox zetten

    Waarom werkt dat niet dan?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.021
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Als als als.. Ja dat gaat niet meer :p

    Maar het is eindelijk gelukt!!! Ben blij, dacht ff dat ik m'n Oblivion saves kwijt was..
    Thank god!
     
  14. eendje

    eendje Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel ons eens hoe je dat hebt gedaan dan?
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb de console ook maar besteld. Ik denk dat ze snel uitverkocht zullen zijn, net als de Resident Evil console destijds.
    Hoe snel is hij bij jou verzonden na bestellen en had je hem in huis? Hoe zijn de geluiden van de console?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.021
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Met XTAF USB Explorer (oid) alle 000001 files op een USB gezet en toen getransferd. :D.
     
  17. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox 360 slim gisteren aangesloten, wat mij opvalt ten opzichte van de xbox 360 pro is het feit dat bij mij het beeld van de pro beter (helderder en scherper) is dan de slim. Ik vermoed dat de pro een ati kaart bevat (beter in helderheid en kleur) en de slim mogelijk een nvidea (?). Het beeld van de slim is goed, maar ik zie het verschil wel. Wie heeft deze ervaring ook? Ik gebruik bij beide een component kabel (hd kwaliteit).
     
  18. jerome2710

    jerome2710 Fotograaf

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, deze ervaring heb ik ook via HDMI. Wel lijkt het, als ik een groter scherm aansluit, dat het beeld beduidend scherper is.
    Er zit echter nog steeds een Ati grafische chip in, geen Nvidia.
     
  19. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had voorheen een analoge 4:3 tv van 90 cm, nu een 102 cm full hd tv. Heb zowel spellen die op de oude tv beter tot hun recht kwamen als vica versa. Het beeldkwaliteit van de pro vind ik beter dan bij de slim. Ik vind het jammer dat ik het zichtbaar kan zien qua helderheid en scherpte. Ik wist niet dat de slim een Ati kaart heeft. Bedankt voor de info!
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan zou ik toch maar eens naar de instellingen gaan kijken, want de hardware is nog steeds hetzelfde :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina