Iemand een voor mij kijk bij gamertag JESSE360XBOX zodat je kan zien dat ik zilver heb... Grtzzz Jesse PS: Alvast Bedankt
ey ik hoorde laatst van een vriend dat zijn vriend op live speelden ( doet hij al 4 maanden) terwijl hij nooit livecarts kocht. ik zal het ff uitleggen als je een xbox360 koopt krijg je een maand gratis hij maakte steeds een nieuw hotmail adres oven de 18, en maakte iedere maand een nieuw account op xboxlive dus toen kreeg hij dus steeds een maand gratis. zo doet hij dat nu al 4 maanden. ik baal er zelf wel van want had net een jaar xboxlive gekocht maarja nu hebben jullie er wat aan, doe er maar wat mee. als je me niet gelooft dan doe je het nietr maar je kan het poberen.
Huh, bij mijn Gears of War Xbox360 pakket zat geen 48 hrs trial. Weet een van jullie waar dat aan ligt?
Bij mij werkt het niet, als ik een nieuwe aanmaak staat er dat ik moet kiezen wat ik wil zijn, SIlver of Gold (Gold moet ik dan betalen )
volgens mij moet je silver pakken, en vervolgens kun je voor een maand gratis gold kiezen (alleen als je nieuw account hebt aangemaakt he). Maar dan nog, de achievements die je met je andere account had krijg je dus niet met deze.
En er zit een maximum aan, je kan het maar 3 x doen dacht ik. Is gewoon brak aangezien je je friendslist elke keer kwijt bent, achievements etc.
Thanks het lukte! Ik ga nu Phantasy Star Universe spelen Edit: Dus het kan maar 3x? Damn das wel irritant ja Heeft iemand anders nog een 48 uur kaart ofzo?
Ik heb hier nog een kaartje voor iemand. Reageer hier maar. als ik je een pm terug stuur heb je geluk. Anders is mn inbox meteen weer zo vol